«سقوط» ترند توئیتر فارسی شد

یک روز پس از پخش قسمت آخر سریال «سقوط»، هشتگ این سریال در توئیتر فارسی ترند شد.

«سقوط» ترند توئیتر فارسی شد

سریال ۹ قسمتی «سقوط» که از فیلیمو پخش شد، طبق اعلام روابط‌عمومی آن، برای اولین بار روایتی متفاوت از داعش را به تصویر کشید؛ روایتی پرالتهاب از حواشی این گروهک تروریستی با محوریت اسارت زنان.

روابط‌عمومی این سریال می‌گوید «سقوط» با رضایت ۹۵درصدی مخاطبان، عنوان پربازدیدترین سریال سه ماه گذشته فیلیمو را نیز به خود اختصاص داد و با پخش قسمت پایانی، موجی از اظهارنظر کاربران در توئیتر را به دنبال داشت به طوری که در ۲۴ساعت گذشته ترند توئیتر فارسی شد.

چندی پیش نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران درباره پخش این سریال نشان داد که ۴۹درصد بینندگان اعلام کردند با تماشای «سقوط» شناخت‌شان از داعش بیشتر شده و ۶۹درصد پاسخگویان نیز گفته‌اند پس از تماشای سریال، احساس نفرت و انزجارشان از داعش بیشتر شده است.

همچنین ۶۲درصد از کاربران و مخاطبان سریال اعلام کردند با تماشای این سریال یاد مبارزات، رشادت‌ها و فداکاری‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برایشان زنده شده است.

مینی سریال «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری از مشاوره محمدحسین مهدویان در کارگردانی بهره برد و بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، عباس جمشیدی‌فر، سجاد بابایی و الناز ملک در آن ایفای نقش کردند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • فرینا
    1

    زورتون فقط به شبکه کخفی زنان رسید چون اسم زن توش بود.

  • سیاوش سلطان
    0

    احمد علیرضابیگی نماینده تبریز 🌀 اخوی طرفداران جمهوری اسلامی بیشتر از مخالفان اذیت و آزار شدند و این را کمتر کسی به آن اشاره می کند.
    به هر حال جمهوری اسلامی دو دشمن بیشتر ندارد یکی شماها و دیگری اجنبی ها ، مردم را به حال خودشان رها کنید به خدا صواب دارد ، شما سینه برای خودت میزنی برادر نه جمهوری اسلامی ⁉️🔥
    خبر فوری ، قانون شکنی کردم چون نظرات کاربران را فعال نمی کنید ، اما من وظیفه دارم به قانون شکنی خود اعتراف کنم 🌹

  • ناشناس
    0

    پسرم ده ساله ام به همراه پدرش نشسته بود این سریال رو می‌دید قسمتی که اون خانم زور می‌زد بچه اش دنیا بیاد
    پسرم گفت مامان مثل وقتی می‌خوای دیش کنی باید زور بزنی ؟؟
    اصلا بچه چجوری به دنیا میاد؟؟؟ از کجا میاد بیرون؟!
    فقط خاک بر سرتون ....
    حالا لازم بود اینقدر زایمان یک زن رو در یک فیلم اونقدر کش بدین؟؟؟یه خورده سانسور میکردین و سریع‌تر رد میکردین بد نبود ها....
    شما که از داعش بدترین ...
    اونقدر عصبانی شدم که تلویزیون رو خاموش کردم و به پسرم گفتم برو مشقاتو بنویس و فیلم مناسب خودت رو ببین
    شوهرم گفت همه سریال ها همینطوریه اون زمانی که حیا بود تموم شد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها