«همه چیز همه جا به یک باره» به اسکار نزدیک شد

«همه چیز همه جا به یک باره» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از سوی انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا شد.

«همه چیز همه جا به یک باره» به اسکار نزدیک شد

جوایز انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا (PGA) صبح دیروز برندگان خود را انتخاب کرد و «همه چیز همه جا به یک باره» را به عنوان بهترین فیلم سال برگزید. از سال ۲۰۰۹، تنها سه فیلم در PGA برنده شده‌اند و موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم نشده‌اند که این سه فیلم عبارت اند از:«کمبود بزرگ» (۲۰۱۵)، «لالا لند» (۲۰۱۶) و «۱۹۱۷» (۲۰۱۹). حتی فیلم‌هایی مانند «کتاب سبز» (۲۰۱۸) و فیلم شوکه‌کننده‌ «کودا» در سال ۲۰۲۱ که لحظه آخر وارد مسیر پیروزی شد و به شدت از آن انتقاد می‌کنند هم قبل از دریافت تندیس اسکار، موفقیت خود را با دریافت جایزه این گروه تثبیت کردند.

این فیلم در رقابت با «آواتار: راه آب»، «اشباح اینیشرین»، «الویس»، «فیبلمن‌ها»، «تار» و «تاپ گان: مارویک»، «نهنگ» و نیز «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» و «گلس آنین» این موفقیت را کسب کرد.

در بخش تلویزیونی، جایزه دستاورد نورمن لیبر برای بهترین اثر تلویزیونی به میندی کالینگ برای «آفیس» اهدا شد و «نیلوفر سفید» جایزه بهترین اپیزودیک سریال تلویزیونی، «خرس» جایزه کمدی اپیزودیک، «وایرد» جایزه فیلم استریم شده، «دراپ‌آوت» جایزه بهترین سریال کوتاه، «ناولنی» جایزه بهترین مستند و «استنلی توچی: در جست وجوی ایتالیا» جایزه بهترین برنامه غیرداستانی را به دست آورد.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها