رئیس صداوسیما: بودجه برسد سریال موسی ۵ سال دیگر حاضر می شود

رئیس صداوسیما از شروع سریال الف ویژه تلویزیون در سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ خبر داد.

رئیس صداوسیما: بودجه برسد سریال موسی ۵ سال دیگر حاضر می شود

پیمان جبلی اعلام کرده که سریال «حضرت موسی(ع)» در مرحله پیش تولید قرار دارد و اگر بتواند منابع پایدار آن را تامین کنند در کمتر از پنج سال آن را به پخش می رسانند.

اودرباره مدت زمان تولید سریال گفته: این نوع کار ها به دلیل آماده سازی ها، طراحی لوکیشن و اتعداد بالای بازیگران، بین 4تا5 سال طول می کشد. انشالله اگر طبق پیش بینی ها پیش برود و بتوانیم منابع پایدار آن را تامین کنیم بتوانیم کمتراز پنج سال کار را به پخش برسانیم.

پیش از این نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در باره این سریال گفته بود«هر کدام از این سریال ها، دو هزار میلیارد بودجه می خواهند. سالی هزار میلیارد باید تزریق بشود تا این ها راه بیوفتند.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بیننده تلویزیون میلی
    1

    جون مادرت ویا هرکی را می پرستی دست از ساخت این نوع سریالها بردارید ،دیگه چیزی تا دیوانگی از دست این سریالها نمانده یوسف مختار حالاهم موسی ودهها سریال شبیه اینها بس کنید اینهمه ریا وتزویر را

  • ناشناس
    1

    مجموعه تلویزیونی زندگی نامه حضرت موسی (ع) را باید قوم یهود و بنی اسرائیل بسازد چرا شما مسلمانان می سازید؟!!!

  • ابی
    1

    به نظرمن هم اصلاً جذابیت و ضرورتی نخواهد داشت همه مردم داستان حضرت موسی را می دانند نوبتی هم باشه نوبت اساطیر و مشاهیر ایرانی هست به نظرمن صدا وسیما دین خودش را به اسلامیت ادا کرده و الان هم کمی به ایرانیت توجه کند و فیلمهای از افتخارات ایرانیان بسازد چون کشور ما جمهوری اسلامی ایران است تک تک کلمات آن مهم و لازمه جمهوری اسلامی ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها