اتفاقی نادر در برنامه زنده تلویزیونی/ ویدئو

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در برنامه مناظره پایش با احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز پیرامون موضوع مولدسازی از پاسخگویی به انتقادات نماینده تبریز طفره رفت و‌ از پاسخ به سئوالات « فرار را به قرار » ترجیح داد و برنامه را ترک کرد.

اتفاقی نادر در برنامه زنده تلویزیونی/ ویدئو

برنامه پایش که از چند سال پیش به بررسی مسائل اقتصاد ایران می‌پردازد، موضوع برنامه شامگاه سه‌شنبه، ۱۸ بهمن خود را به موضوع مولدسازی اختصاص داده بود. حسین قربان‌زاده، معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی به عنوان مدافع و علی‌رضا بیگی، نماینده تبریز در مجلس به عنوان منتقد میهمانان برنامه پایش بودند.

در ابتدا، قربان‌زاده درباره هیات مولدسازی و تفاوت عملکردش با هیات عالی واگذاری در خصوصی‌سازی توضیح داد و تاکید کرد مولدسازی با خصوصی‌سازی متفاوت است.

در مقابل، علی‌رضا بیگی، با اشاره به سوابق آقای قربان‌زاده، از سرنوشت سرمایه‌های بین نسلی ابراز نگرانی کرد آن را چوب حراج‌زدن به سرمایه‌های ملی خواند. این نماینده مجلس به خصوصی‌سازی ماشین‌سازی تبریز هم اشاره کرد و گفت: این مجموعه معظم صنعتی به فردی به نام «مش‌قربون‌علی» واگذار شد…

در این هنگام قربان‌زاده بار دیگر خواستار بحث درباره مولدسازی شد و گفت: من برای بحث درباره مولدسازی به این برنامه دعوت شدم و البته آمادگی دارم که در یک بحث مستقل، درباره خصوصی‌سازی حرف بزنم.

بخوانیدواکنش سردبیر برنامه پایش، به توئیت غیراخلاقی رئیس سازمان خصوصی‌سازی

او نقد نماینده مجلس به مصونیت قضایی هیات مولدسازی را موضوعی مرتبط با حاکمیت دانست و گفت: شما برای نقد شکلی و قانونی باید با رهبری یا رئیس‌جمهور مناظره کنید. بنده مسئول اجرا هستم و درباره کیفیت اجرا اظهار نظر می‌کنم.

مجری برنامه با اعلام تنفس، به این بحث خاتمه داد اما پس از ۴۰ ثانیه که پخش زنده از استودیوی پایش آغاز شد، قربان‌زاده صندلی میهمان برنامه را ترک کرده بود.

مجری گفت آقای قربان‌زاده از این‌که موضع به‌طور دقیق به ایشان اعلام نشده ابراز ناخرسندی و نارضایتی کرده و از استودیو خارج شده‌اند!

حسین قربان‌زاده در بهار سال ۱۴۰۰ یکی از فعال‌ترین چهره‌های فضای مجازی در دفاع از عملکرد محمدباقر قالیباف و سیدابراهیم رئیسی بود و در مقطعی به ستاره درخشان اصول‌گرایان در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس بدل شد چرا که با تسلط و سخنوری، می‌توانست مخاطبان را اقناع کند. با توجه به این سوابق، حرکت شب گذشته آقای قربان‌زاده و استنکافش از گفت‌وگو با نماینده منتقد مجلس، این شائبه را تقویت می‌کند که رئیس سازمان خصوصی‌سازی هم چندان با تعاریف، دامنه عملکرد و نتیجه انتظاری از فعالیت هیات مولدسازی آشنایی ندارد یا با آن هم‌داستان نیست و از این‌رو نخواسته سازمان تحت مدیریتش را وارد درگیری آشکار با نمایندگان مجلس کند.

حجم ویدیو: 2.76M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52 | دانلود ویدیو
منبع: انصاف نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    انشاالله بقیه موارد را هم به همین شفافی و خوبی برا ملت روشنگری می فرمایند .تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل .

  • ناشناس
    15

    بسیار کار درستی انجام داده...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      درسته،، بزرگان گفته‌اند در کاری که به آن علم ندارید سخن نگویید پس این آقا کار درستی کرده

  • میثم
    0

    مملکتو عشق است

  • مازیار
    0

    رئیس جمهور هم در مناظرات حرفی برای گفتن نداشت حالا مدافعانش حق دارند فرار کنند

  • ناشناس
    0

    متاسفانه اینگونه افراد بر سر کارهستند که وضع ما چنین است

  • ناشناس
    0

    قربان زاده که سالهاست از قبولی در آزمون تستی وکالت دادگستری کانونهای وکلای دادگستری باز مانده بهتر است به موجب قانون تسهیل {ولنگاری} صدور مجوز های کسب و کار برود پروانه وکالت دادگستری دریافت کند و به کار وکالت دادگستری بپردازد! قربان زاده به لحاظ جایگاه شغلی صلاحیت مناظره با نماینده مخالف مجلس را ندارد! وزیر اقتصاد و دارایی باید در مناظره با نمایندگان مخالف مجلس شرکت کند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      با سلام دوست عزیز با نظر شما مخالفم،علتش اینه که این آقا اگر بخواد با همین روش پیش بره و پروانه وکالت بگیره، موکلینش بدبخت میشن.بهتره بره یه گوشه بشینه نون و ماستش رو ببخشید نون و بوقلمونشو بخوره

  • ناشناس
    0

    رفته نهار بخوره

  • واقعیت تلخ
    0

    بنده خدا برنامه را ترک نکرد بلکه دستور دادن ترک کند چون حرف حق زده رهبر این قانون را ابلاغ کرد و ایشان مجری هستند نه بیشتر و اگر بحث یا اعتراضی هست به رهبر مناظره یا اعتراض کنید نه به ایشان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها