ادعای کیهان درباره تحریم جشنواره فجر: با فیلمسازان و بازیگران تماس گرفته شد و تهدید شدند که جشنواره را تحریم کنند

روزنامه کیهان نوشت: علنا با فیلمسازان و عوامل دیگر مانند بازیگران تماس گرفته می‌شد و آنها را از ادامه تولید یا بازی در فیلم‌ها، نهی کردند.

ادعای کیهان درباره تحریم جشنواره فجر: با فیلمسازان و بازیگران تماس گرفته شد و تهدید شدند که جشنواره را تحریم کنند

روزنامه کیهان در حالی در یکی از گزارش‌های امروز خود از تحریم جشنواره فیلم فجر استقبال کرده که در گزارش دیگری به نقد آن پرداخته و مدعی شده با فیلمسازان و بازیگران علنا تماس می‌گیرند و آنان را تهدید می‌کنند که در جشنواره شرکت نکنند.

به گزارش کیهان، تولید فیلم‌، امسال و خصوصا برای جشنواره فیلم فجر دوران به شدت عجیب و غریبی را پشت سرگذاشت. 

علنا با فیلمسازان و عوامل دیگر مانند بازیگران تماس گرفته می‌شد و آنها را از ادامه تولید یا بازی در فیلم‌ها، ابتدا نهی کرده و در صورت اینکه فیلمساز یا بازیگر و یا یکی از عوامل فنی فیلم که با او تماس گرفته شده بود، نهی فوق را برنمی‌تابید و به دلائل مختلف کار خود را ادامه می‌داد‌، مورد تهدید قرار گرفته و بعضا با فحش و بد و بیراه و ناسزا مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت تا آن که از انجام کار در پروژه‌های ساخت فیلم، خودداری کند و یا انصراف دهد. 

این روزنامه در ادامه مدعی شد: حتی فیلمساز دیگری هم که مدام‌، در فضای مجازی پست‌های تحریک‌کننده و تاییدگر شایعات و اخبار جعلی می‌گذاشت‌، اظهار داشت که در صورت عدم همکاری در چنین مواردی‌، با فحش و ناسزا و اهانت از سوی بعضی از همکارانش مواجه خواهد شد و این پست‌ها را بدون هیچ‌گونه اعتقادی به متن‌شان، فقط از جهت فحش نخوردن، در فضای مجازی می‌گذارد.
منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    روزنامه بررره شده این کیهان دو هزاری

  • ناشناس
    0

    تاریخ روشنترین قضاوت رادرمورد ملت این زمان ایران میکند. ننگ تاریخ ایرانیم.

  • ناشناس
    0

    شما از اراجیف گفتن خسته نمی‌شوید؟!
    خبرفوری! شما هم که ارسال دیدگاه را محدود کرده‌اید!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها