فیلمی که پانته‌آ پناهی‌ها در آن بازی کند نمی‌تواند بد باشد/ برای «کاپیتان» زحمت کشیده شده است

بهار نوحیان بازیگر فیلم سینمایی «کاپیتان» ‌درباره این اثر که در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد، گفت.

فیلمی که پانته‌آ پناهی‌ها در آن بازی کند نمی‌تواند بد باشد/ برای «کاپیتان» زحمت کشیده شده است

بهار نوحیان بازیگر، درباره فیلم سینمایی «کاپیتان» که به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی سیدصابر امامی از تولیدات جدید بنیاد سینمایی فارابی است و در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به اکران درآمده است، گفت: این فیلم درباره کودکان سرطانی است و این محوریت برای من خیلی شریف و با ارزش است تا اینکه یک فیلم صرفا جهت ایجاد سرگرمی و خوش گذرانی باشد. دوستان نیز برای این فیلم بسیار زحمت کشیدند و «کاپیتان» شخصا برای من قابل احترام است.

او افزود: محمد حمزه‌ای را از ۱۵ سال پیش می‌شناختم، در آن سال‌ها در سریالی او را دیدم و بسیار خوشحال شدم که گفتند قرار است فیلم بسازند و وقتی به من گفتند اگر نقش کوتاه باشد سر کار می‌آیی، قبول کردم و گفتم فیلم شما باشد حتما می‌آیم.

نوحیان تصریح کرد: در «کاپیتان» فقط دو سکانس دارم و نقش مدیر بیمارستانی را ایفا می‌کنم که به پژمان جمشیدی اجازه می‌دهد تا بتواند فعالیت‌هایی که مدنظرش است را انجام دهد.

این بازیگر درباره پیش‌بینی خود درباره درخشش این فیلم در جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: شاید من دو بازیگر را خیلی دوست داشته باشم که یکی از آن‌ها خانم پانته‌آ پناهی‌ها و دیگری مریلا زارعی است. وفتی فکر کردم که فیلمی به من پیشنهاد شده است که خانم پناهی‌ها در آن بازی می‌کند، با خود تصور کردم که آن فیلم قطعا نمی‌تواند بد باشد.

ایشان بازیگر بزرگی هستند و محمد حمزه‌ای نیز شخصی است که به صورت اتفاقی بعد از سال‌ها «کاپیتان» را کار کرده است و با زد و بند وارد این عرصه نشده است بلکه سالیان سال زحمت کشیده است تا مراحلی را طی کند و کارگردان شود.

نوحیان در پایان درباره کارهای جدید خود گفت: سریالی با آقای امیر داسارگرد در پیش دارم که ضبطش در شمال کشور است و منتظر شروع تصویربرداری مربوط به نقش خود هستم. همچنین «راه شیری» را به کارگردانی علی جعفر آبادی دارم که از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی است و قرار بود به این جشنواره برسد، اما به هر طریق نشد و منتظر اکران آن هستیم.

منبع: صبا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها