ورود آکادمی اسکار به یک نامزدی مشکوک

پس از واکنش‌های فزاینده درباره نامزدی تعجب آور آندره‌آ ریسبرو در شاخه بهترین بازیگر زن، آکادمی اعلام کرد نگاه دقیق‌تری به پویش‌های اسکاری برای نامزدهای امسال خواهد داشت.

ورود آکادمی اسکار به یک نامزدی مشکوک

آندره‌آ ریسبرو بازیگر فیلم «به لزلی» در حالی در شاخه بهترین بازیگر زن نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار نامزد دریافت جایزه شد که پویش‌های سنگینی از سوی برخی از جمله چهره‌های سرشناس برای او ایجاد شده بود و حالا انتقاداتی در رابطه با سازوکار این پویش‌های تبلیغاتی برای این بازیگر در فضای مجازی مطرح شده است.

در حالی که تاکنون به نظر می رسید که تیم پویش پشت فیلم «به لزلی» هیچ دستورالعملی را زیر پا نگذاشته است، برخی از تاکتیک های استفاده شده مانند ارسال مستقیم ایمیل به اعضای آکادمی که به آن‌ها پیشنهاد می کند برای لابی کردن فیلم کمک کنند، مورد انتقاد قرار گرفته است.

اکنون تنها نقض احتمالی قوانین آکادمی مربوط به فرانسیس فیشر است که در اینستاگرام خود به دیگر رای دهندگان پیشنهاد می کند که آندره‌آ ریسبرو را در رتبه اول رای بهترین بازیگر زن خود قرار دهند، زیرا نامزدی وایولا دیویس در کنار میشل یئو و کیت بلانشت قطعی است اما در نهایت یئو و بلانشت نامزد شدند.

بر اساس قوانین اسکار، اشاره مستقیم هر فرد مرتبط با یک فیلم واجد شرایط از طریق نام بردن عنوان فیلم یا بازیگر، صریحاً ممنوع است. اما سوال این است که فیشر تا چه حد با پویش جوایز فیلم «به لزلی» مرتبط است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها