کنسرت امید جهان در تالار وحدت برگزار شد/ بازگشت شور و هیجان به حوزه موسیقی

کنسرت موسیقی امید جهان خواننده موسیقی پاپ با اجرای قطعات شاد و ریتمیک شور و هیجان مخاطبان را پس از ماه‌ها به تالار وحدت بازگرداند.

کنسرت امید جهان در تالار وحدت برگزار شد/ بازگشت شور و هیجان به حوزه موسیقی

تالار وحدت شب گذشته (۲۶ دی) میزبان کنسرت موسیقی امید جهان یکی از خوانندگان موسیقی پاپ بود، این برنامه نخستین رویدادی بود که پس از حدود پنج ماه تعطیلی کنسرت‌های موسیقی به دلیل ایام سوگواری و ناآرامی اخیر در کشور برگزار شد و با اجرای قطعاتی شاد و ریتمیک از آثار فولکلور شور و هیجان خاصی را در میان مخاطبان ایجاد کرد.

امید جهان جزو خوانندگانی است که با انتخاب قطعات شاد و ریتمیک از تمامی اقوام و گویش‌های ایرانی توانسته است جایگاه خوبی را میان مخاطبان کسب کند.

این خواننده شب گذشته به همراه گروهش قطعاتی همچون «بی‌قرارم»، «دلبر»، «وله وله وله وله ها»، «جومه نارنجی»، «سهلم سهیلو»، «یمبو سالا»، «هله یدانه»، «هییک» را با لهجه‌های آذری، عربی، جنوبی اجرا کرد و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

170124543

همچنین این کنسرت میزبان دو هنرمند؛ حمزه مقدم و فرزندش محمدرضا مقدم از جنوب کشور بود که ساز نی‌انبان را به زیبایی ‌نواختند و چندین قطعه مختلف را به صورت تک‌نوازی و دونوازی، محلی جنوبی و تک‌نوازی درام نیز اجرا کردند که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

آرین یاری (نی انبان)، مهدی محبی (ویولون)، کیارش صفایی (درام)، حسین صالحی (گیتار) و احسان آزاد (رهبر ارکستر) از نوازندگان گروه امید جهان در کنسرت شب گذشته تالار وحدت بودند.

با توجه به برگزاری شب گذشته امید جهان در تالار وحدت و اجرای پرواز همای در قالب برنامه «سربازنامه»، می‌توان امیدوار بود که شاهد برگزاری برنامه‌های موسیقایی دیگری تا قبل از جشنواره موسیقی فجر باشیم و سالن‌ها و مراکز فرهنگی هنری به رونق گذشته خود بازگردند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    2

    بهتر نیست صنف عزیز مداحتونا ملزم کنید فعلا در تالارها هنر نمایی کنند .اخه همه کاره اند .

  • سام
    1

    دمت گرم امیدجان❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘😘😘😘

  • سام
    1

    خیلی گلی آقای جهان❤️❤️❤️❤️❤️

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها