روزنامه ایران:

اعتراف به حمایت مالی بن سلمان از ایران اینترنشنال/ پای یک زن در میان است؟

گروه هکری عدل علی در روزهای اخیر اعلام کرده است که توانسته به ایمیل‌های نازنین بنیادی از چهره‌هایی که سازمان جاسوسی امریکا به عنوان اپوزیسیون ضدایرانی مطرح کرده است، دست یابد.

اعتراف به حمایت مالی بن سلمان از ایران اینترنشنال/ پای یک زن در میان است؟

روزنامه ایران نوشت: بر اساس یکی از ایمیل‌های فاش شده 15 آگوست 2020، نازنین بنیادی به مازیار بهاری، سردبیر سایت معاند «ایران وایر» ایمیلی ارسال کرده و می‌گوید کسی از ایرانیان حاضر در نیویورک و واشنگتن دی سی را می‌شناسد که در سمت مدیر ارشد و به‌طور مستقیم با هادی قائمی، مدیر مرکز حقوق بشر ایران کار کند؟ مازیار بهاری پاسخ می‌دهد خبرنگاران و فعالانی که من می‌شناسم اکثراً با ایران اینترنشنال که مستقیم از طرف بن سلمان حمایت مالی می‌شوند کار می‌کنند.

سردبیر ایران وایر درحالی در این ایمیل مستقیماً به حمایت مالی بن سلمان از تلویزیون ایران اینترنشنال اشاره می‌کند که این رسانه ضدایرانی هیچ‌گاه در رسانه خود به این مسأله مهم نپرداخته است. گردانندگان این رسانه ضدایرانی خود را حامی محیط امن، آزاد و بدون سانسور، تهدید و اجبار برای خبرنگاران و کنشگران می‌دانند و مدعی هستند ناامنی و ترس آنها باعث شده تا در خارج از ایران به فعالیت خود ادامه دهند.

حال شواهد نشان می‌دهد ترس این اپوزیسیون از رژیم سعودی که در قتل و تکه تکه کردن خاشقجی خشونت خود را نشان داده باعث شده است تا این افراد به صورت رسمی درخصوص حمایت بن سلمان از رسانه ضدایرانی ایران اینترنشنال سخن نگویند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • امییییییییییر
    0

    زمستان سرده اروپا رو یادتون نره

  • اقاااا
    0

    اورین....اورین

  • ناشناس
    0

    درود بر عربستان صلح طلب

  • محسن
    0

    خوبه دیگه..با انتشار این خبر با یک تیر سه نشان زدند ..اول اینکه اگر نمی دانستید بدانید که ما ایمیل ها را چک میکنیم..دوم اینکه ایران اینترنشنال را خراب کردند( این یکی ایراد نداره..بچه هایی که اینقدر متوهم هستند که گمان میکنند با پول سعودی میتوانند بازی خودشان را پیش ببرند..در بازی او بازی کنند و او را دور بزنند.. ولی درعمل آلت دست سیاست های مخرب بن سلمان در ایران می شوند ) سوم این که کارمندان این شبکه را به طور تلویحی به ترس نسبت به بن سلمان ، یادآور شدند..فقط حواسشان نیست که در کنار این هتریک سیاسی، یک تف سربالا برای خودشان خریدند..و آن این است که چرا یک خانوم ورزشکار ایرانی باید اینقدر در کشور احساس عدم آزادی کند که در به در به دنبال کمک گرفتن از یک فعال حقوق بشری مستقل در آن سوی مرزها باشد؟ در حالی که خانوم خزعلی از موضع بالا ، به مقام سازمان ملل درباره عدم رعایت حقوق زنان در اروپا و غرب انتقاد می کند..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها