مورگان فریمن همبازی نیکول کیدمن شد

در ساخته جدید تیلور شریدان، مورگان فریمن و نیکول کیدمن با یکدیگر همبازی شدند.

مورگان فریمن همبازی نیکول کیدمن شد

ورایتی تأیید کرده است که مورگان فریمن به مجموعه بازیگران سریال درام (Lioness) ساخته تیلور شریدان برای پارامونت پلاس پیوسته و با بازیگرانی چون؛ نیکول کیدمن، لایسلا دالیویرا، زویی سالدانا همبازی شده است.

(Lioness) بر اساس یک برنامه واقعی سیا توسط کارگردان فیلم (Wind River) و خالق سریال‌هایی چون؛ (Yellowstone) و ۱۸۸۳ ساخته شده است.

ورایتی قبلاً گزارش داده بود که نیکول کیدمن، علاوه بر بازی در این فیلم، به عنوان تهیه کننده نیز، در آن حضور خواهد داشت.

مورگان فریمن پیش از این، در فیلم «تأثیر عمیق» به عنوان رئیس جمهور آمریکا و در فیلم «المپوس سقوط کرده» در نقش رئیس مجلس ظاهر شد و درواقع، می‌توان گفت که فریمن، یکی از نمادین‌ترین بازیگران نسل خود است؛ به طوری که در دوران حرفه‌ای خود، موفق شد نامزد پنج جایزه اسکار برای فیلم‌های «خیابان هوشمند»، «رانندگی خانم دیزی»، «رستگاری در شاوشنک»، «عزیز میلیون دلاری» و «محکوم» شود و برای بازی در فیلم «عزیز میلیون دلاری»، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و نامزدی گلدن گلوب را هم در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین، مورگان فریمن توانسته است که سه بار نامزد جایزه امی شود.

سریال (Lioness) براساس یک برنامه جاسوسی واقعی در سازمان (CIA) نوشته شده است که درمورد یک مأمور جوان است و هدف از استخدام او در سازمان (CIA) این است که با کمک این مأمور جوان، سازمان تروریستی فروپاشیده شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها