پخش سریال موقعیت مهدی از تلویزیون

زمان پخش سریال موقعیت مهدی از تلویزیون اعلام شد.

پخش سریال موقعیت مهدی از تلویزیون

شبکه یک برای  ماه رمضان  سال 1402 ، دو سریال را برای پخش در نظر گرفته است. سریال اصلی این شبکه فصل چهارم سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی است که همزمان با شروع سال نو روی آنتن می‌رود و پخش آن در ایام ماه رمضان نیز ادامه پیدا می‌کند.

از آنجایی که این سریال فضایی شاد و کمدی دارد، در شب‌های قدر و به مدت پنج شب پخش آن متوقف می‌شود. شبکه یک در نظر دارد در این ایام مینی سریال «عاشورا» را روانه آنتن کند. این پروژه نسخه سریالی فیلم تحسین شده «موقعیت مهدی» است که به کارگردانی  هادی حجازی‌فر  تولید شده است.

«  عاشورا  » از محصولات سیما فیلم است که در زمان تولید تهیه کندگی آن را ابوالفضل صفری برعهده داشت اما در ادامه تهیه‌کنندگی پروژه به حبیب‌الله والی‌نژاد واگذار شد.

در این سریال موقعیت گردان عاشورا در  جنگ  تحمیلی به فرماندهی شهید مهدی باکری روایت می‌شود. هادی حجازی‌فر علاوه بر کارگردانی نقش شهید مهدی باکری را هم در این سریال بازی می‌کند. وحید حجازی‌فر هم عهده دار نقش سهید حمید باکری است. ژیلا شاهی و روح‌الله زمانی دیگر بازیگران این فیلم- مجموعه هستند.

«  موقعیت مهدی  » نسخه سینمایی این سریال سال گذشته در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و موفق شد سیمرغ بلورین بهترین فیلم را از آن خودش کند. این اثر نوروز 1401 نیز به عنوان یکی از فیلم‌های اکران عید روی پرده رفت و توانست در نهایت نزدیک به 12 میلیارد و 500 میلیون تومان فروش کند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    هی زززززرررراات.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها