وزیر ارشاد: سایت فروش بلیت برای کنسرت ها فعال شده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه فعالیت‌های هنری از سرگیری فعالیت های موسیقی را از هفته جاری داشتیم که شروع شد و سایت را فروش بلیت برای کنسرت های مختلف فعال شده و فروش بلیت را انجام می‌دهند که با استقبال خوبی دارد این کار صورت می‌گیرد.

وزیر ارشاد: سایت فروش بلیت برای کنسرت ها فعال شده است

محمد مهدی اسماعیلی، در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ما در این هفته مصوبه بسیار خوبی در شورای هنر داشتیم که پذیرش نظام استاد شاگردی در آموزش های هنری بود.

وی افزود: در سنت دانشگاهی ما حوزه هنر هم به مثابه یک رشته تعریف شده است. انتقاد جدی را هنرمندان و اساتید هنری داشتند که این رویه باید اصلاح شود این موضوع در دستور کار ما قرار گرفت و ما توانستیم این مصوبه را روز دوشنبه داشته باشیم در یکی دو رشته به صورت آزمایشی این کار را شروع می کنیم و بحث توسعه آن را داریم که بتوانیم در حوزه های هنری از روش های سنتی و معروف استاد شاگردی برای آموزش استفاده کنیم و مدرک دانشگاهی هم با آن بدهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: در حوزه جشنواره های فجر هم هفت جشنواره مهم را پیش رو داریم دوستان من در هر یک از این جشنواره ها مشغول فعالیت هستند دبیرها انتخاب شدند و یا در مرحله انتخاب هستند یکی از ویژگی‌های مهم جشنواره امسال استانی شدن آنها است مثلا ما در جشنواره هنرهای تجسمی که در ۷ رشته برگزار می‌شود اولاً ۳۱ جشنواره استانی داریم که در همه استانها این اتفاق می‌افتد و همچنین در تئاتر بعد از یک فترت چندین ساله ما جشنواره های منطقه‌ای را داریم و الان در ۴ منطقه ۸ تا ۹ استان در هر منطقه فعالیت تئاتری خود را به داوری گذاشتند و اتفاقات بسیار خوبی افتاده است.

وی ادامه داد: در حوزه فعالیت‌های هنری از سرگیری فعالیت های موسیقی را از هفته جاری داشتیم که شروع شد و سایت را فروش بلیت برای کنسرت های مختلف فعال شده و فروش بلیت را انجام می‌دهند که با استقبال خوبی دارد این کار صورت می‌گیرد.

اسماعیلی گفت: انشاالله به زودی دومین جلسه شورای عالی سینما را خواهیم داشت پیگیر مصوبات جلسه اول هستیم که الحمدلله در آن هم توفیقات زیادی داشتیم یک تحول جدی را در ساخت برنامه های نمایشی به ویژه فیلم پیگیری می کنیم انشالله با اعتبارات خوبی که دولت برای این حوزه اختصاص داده شاهد تحولات جدی باشیم.

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    کنسرت را خودت اجرا کن ،،کسی دیگر به کنسرت امنیتی نمی اید

  • ناشناس
    0

    تمام شد کم دست پابزنید گندش بالامیاد. خوشم میاد همتون افتادین دوره ازاین کشور به اون کشورالتماس برای مزاکره.. زمستون اروپا اومد روسیاهی به زغال موند. خخخخن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها