آقای فرخ نژاد؛ این مملکت بهشت امثال شماست!

​باور بفرمایید این مملکت بهشت امثال همین فرخ‌نژاد و تنابنده و ژوله و رامبد جوان و حیایی و مهران مدیری و امثالهم است.

آقای فرخ نژاد؛ این مملکت بهشت امثال شماست!

فرهاد قنبری در یادداشتی نوشت: باور بفرمایید این مملکت بهشت امثال همین فرخ‌نژاد و تنابنده و ژوله و رامبد جوان و حیایی و مهران مدیری و امثالهم است.

افرادی که یک روز با سینمای لوده و ضدفرهنگی میلیاردها تومان به جیب می زنند، روز دیگر هم برای شکلک درآوردن یا بازی در سریالهای تلویزیون صدها و میلیاردها تومان دریافت می کنند، از بازی در هیچ نقشی ابایی ندارند، از پرداخت مالیات معافند و در آخر بار و بندیل را بسته و بدون هیچ درک و شعور سیاسی، تاریخی و فلسفی، ژست مبارز و چه گوارا بودن می گیرند.

جماعتی که هم خود را قهرمان اکت سیاسی و اجتماعی می دانند، هم  لقمه درشت خوان گسترده صدا و سیما را بر می دارند و هم سر سفره محبوبیت و مردمی بودن در ردیف اول نشسته اند و هم قهرمانان انتقاد از وضع موجودند. 

مملکت بهشت همین طبقه است که بیشترین آسیب را به سینما و موسیقی و هنر وارد می کنند و در عین حال به میلیاردرهای محبوب دل توده ها بدل می شوند.

نه آقای فرخ نژاد هرگونه که حساب کنیم مایه ننگ ما آن نیروی ارتش که با ماهی هشت، نه میلیون تومان حقوق به وظیفه ذاتی خود که دفاع و حفاظت از مرزهای کشور است می پردازد نیست، بلکه شما و امثال شما هستید.
منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 1
  • TN
    6

    ایران فقط بهشت مسئولان بی لیاقت و آقازاده های انگل است و بس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها