حاج‌آقا نباتی درگذشت

حاج حسین قنبری قائم معروف به حاج‌آقا نباتی یا شیخ نباتی امروز در تهران دار فانی را وداع گفت.

حاج‌آقا نباتی درگذشت

عبد صالح خدا، حاج حسین قنبری قائم معروف به حاج‌آقا نباتی درگذشت. مراسم تشییع فردا 10 صبح از محل دارالشفاء (منزل او) واقع در خیابان دزاشیب خیابان شهید رمضانی به سمت امام زاده صالح تجریش خواهد بود.

حاج آقای قنبری، از شاگردان مرحوم علامه سید ابوالحسن حافظیان بود. بسیاری از اهالی تهران، اسم “حاج آقا نباتی” را شنیده‌اند. پیر مهری که با دادن نبات متبرک و خواندن دعا بیماران لاعلاج را شفا میدهد. حاج حسین قنبری قائم معروف به حاج آقا نباتی، از شاگردان عبد صالح خدا ، مرحوم « حاج سید ابوالحسن حافظیان» (از شاگردان شیخ حسنعلی اصفهانی(نخودکی)) بود که در جوانی با رعایت ارشادات ایشان به مقاماتی دست می‌یابد، تا جایی که استاد ایشان بشارت میدهند: “الحمدلله که اشتباه نکردم و بعد از ۲۶ سال آن کسی را که میخواستم پیدا کردم … سال ها منزل او محل رجوع مومنین بود تا به واسطه ایشان به منبع بی پایان لطف الهی متصل شوند و با شستشوی خویش در دریای بی کران رحمت الهی از بیماری های روحی و جسمی رهایی یابند. عده ی زیادی از مردم، جهت رفع  مشکلات  کاری، مالی، خانوادگی، استخاره و  درمان  امراض و … به ایشان مراجعه می‌کردند. حاج آقای قنبری، جهت  درمان بیماری  ها و حل مشکلات مراجعین، هرگز ریالی از مردم دریافت نمی‌کرد.

منبع: منیبا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • babak
    2

    خدا رحمتش را در آن دنیا شامل حالش بکند، انسان شریفی بود. لطفا فاتحه ای برای شادی روح ایشان بفرستید.

  • ناشناس
    1

    به........‌.‌

  • مهران
    2

    خدا رحمتشون کنه.انسان بزرگی رو از دست دادیم. خوشا به سعادتشون که چنین زندگی پرفیضی داشتند.دلم خیلی گرفت

  • ناشناس
    3

    کسی که درحرفه ای که تخصصش نیست واردمیشه شیادهست نه مردخدا ،بیماربایدبره نزدپزشک و معاینه و آزمایش بشه و تحت درمان قراربگیره نه اینکه بانبات درمان بشه کاری که نه پیامبرخدامیکرده ونه چهارده معصوم ،خودحضرت علی هم بعدشکافتن سربه پزشک یهودی مراجعه کرد وگرنه اگه نبات درمانگربود امام مسلمین نبات میخورد،ببین خرافات وجهل و فریب تا کجای مذهب تشبع ریشه دوانده که یک فرد که از مرگ خودش نتونسته جلوگیری کنه وحتما هم چندین پزشک رفته شافی ملت ساده لوح میشه واسمش میزارن عبد صالح خدا ،تفوبرتوای چرخ گردون تفو

  • ناشناس
    2

    ببند دهن تو
    کسایی به ایشون مراجعه میکردن که ۹۵ درصد شون دکتر جواب کرده بودن.اول یه چیز و بدون بعد چرند بنویس

  • ناشناس
    1

    سلام حاج آقای قنبری با افاضه معنوی خود من و که سالها از پانیک های عصبی در خواب زجر می‌بردم و هیچ دارویی تاثیر نداشت نجات دادن ...خدا رحمتشون کنه ..ایشون انرژی مثبت فوق العاده ای داشتن ..

  • رسول
    1

    خدا رحمتشون کنه ،خداوند غنی رحمتشون کنه ، بنده به صورت حضوری خدمت ایشان رسیدم و از عنایات ایشان بهرمند شدم...

  • سید جواد
    0

    علت مرگش چی بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها