صادرات ناکام «خنداننده‌ شو» به سریال‌ های کمدی

مسابقه «خنداننده‌شو» در هر سه فصل باعث شد تعدادی از شرکت‌کنندگان محبوب آن به شهرت برسند و به عنوان مجری یا بازیگر در شبکه‌های مختلف فعالیت کنند، یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه که به عنوان بازیگر در سریال «جزر و مد» ساخته علی عبدالعلی‌زاده دیده می‌شود، علی غریب است.

صادرات ناکام «خنداننده‌ شو»  به سریال‌ های کمدی

علی غریب

فصل سوم مسابقه «خنداننده‌شو» زمستان 1400 پخش شد و علی غریب به واسطه حضور و قهرمانی در این رقابت، به شهرت رسید.

اجرای خوب این شرکت‌کننده شمالی با استقبال داوران و مخاطبان روبه‌رو شد و او در فینال توانست جایگاه نفر اول مسابقه را از آن خود کند.

این کمدین به عنوان اولین تجربه جدی بازیگری خود، در سریال تلویزیونی «جزر و مد» حضور داشت و در مجموعه نمایش خانگی «آفتاب پرست» نیز با نقش کوتاهی دیده شد. هرچند که «جزر و مد» پیش از «خنداننده‌شو» تولید شده، اما حضور او در این مسابقه باعث شهرت غریب شد. سریال «جزر و مد» مجموعه ضعیفی است و علی غریب هم با ظاهری مشابه «خنداننده‌شو» در سریال حضور دارد و بازی او یادآور لحن و اجرایش در مسابقه است. حضور کوتاه این چهره در «آفتاب پرست» نیز دستاوردی برای او نداشت.

علی صبوری

قهرمان مسابقه «خنداننده‌شو 2» نیز مانند علی غریب، تجربه‌هایی را در زمینه بازیگری به دست آورد. علی صبوری سال 97 با شرکت در این مسابقه به چهره‌ای شناخته‌شده تبدیل شد. او در مرحله نهایی، ابوطالب حسینی دیگر شرکت‌کننده محبوب را جا گذاشت و جایزه نفر اول را به دست آورد.

صبوری سال 99 با سریال «آخر خط» ساخته علی مسعودی، در کنار عباس جمشیدی‌فر فرصت بازی در یکی از نقش‌های اصلی این مجموعه را پیدا کرد. او اردیبهشت 1400 و پس از آن نوروز امسال نیز با نقش‌های تکراری در «بوتیمار» و «خداداد» دیده شد و خودش را در این سریال‌ها تکرار کرد. هر دو مجموعه کمدی بودند و مخاطبان فراوانی نداشتند که او را در مقام بازیگر کمدی، به موفقیتی ویژه برسانند.

محمد معتضدی

محمد معتضدی پیش از حضور در «خنداننده‌شو» به عنوان صداپیشه پویانمایی فعالیت می‌کرد، اما پس از شرکت در فصل اول این مسابقه مشهور شد. معتضدی در فصل اول «خنداننده‌شو» حضور یافت و در مرحله نیمه‌نهایی از دور رقابت حذف شد.

او سال 99 با سریال «از سرنوشت 2» به عنوان بازیگر در شبکه دو حضور داشت. معتضدی نقش یکی از شخصیت‌های فرعی و جدی سریال به نام «مجید» را ایفا می‌کرد.

او در این مجموعه بازی بدی نداشت، اما «از سرنوشت 2» مجموعه چندان پرمخاطبی از آب درنیامد و شخصیت محمد معتضدی نیز که جزو نقش‌های اصلی نبود، برای او دستاورد خاصی به همراه نداشت. او اکنون «علف‌زار» را روی پرده دارد.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    چراش مشخص است اولاً این عزیزان بایستی می رفتن کلاس های بیان بدن و موقعیت تا بلده کار شوند قوره نشد مویز شدن ثانیاً فیلم نامه ا یا همان سریال نامه ها بسیار ضعیف و ابتدایی است شاید 25 سال قبل جوابگو بود الان نه و ثالثاً بدلیل بودجه پائین و کم م تعداد هنر پیشه کم است و هم دستمزد کم کار را برای عوامل ساخت خست کننده می کند پول پراید دادن انتظار ماکسیما دارند نمی شود . زمان هم نمی دهند سریال تاریخی گاهاً تا یک دهه زمان زمان می دهند ولی سریال دیگر چند روز حتی زیر ماه زمان دارند پس با این مهندسی بد کار می شود همین ه نخبه ها هم می سوزند یا دیده نمی شوند یا نابود می شوند / پس راه درمان س چیز است مدارا با جهان دوری از دوستان بد و شفافیت و دوری از بوقلمون صفتی که همگی را در دولت رئیسی نداریم

  • سید حسین
    1

    این متن نمی توند قابلیت های ذاتی این کمدین ها را زیر سئوال ببرد و به نوعی بستر مناسب بروز و شکوفا شدن استعداد ها در برنامه ی پر بیننده ی خنده وانه را کوچک جلوه دهد. یکی از عوامل معروفیت کمدین های خنداننده شو بوده است. دلیل اینکه در ادامه نشد که معروفیتشان تداوم داشته باشد و از نگاه مخاطب تکراری و لوس شدند را در بستر نامناسب عرضه این کمدین ها باید جستجو کرد.

  • شهر اور
    0

    یک از یک نابلدتر و ضعیف و کارنابلد

  • امیرحسین ساجدی
    0

    در یک کشوری اینجور آدم ها رئیس جمهور می شوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها