افشاگری تهیه‌کننده سینما درباره حجاب بازیگران

تهیه‌کننده سینما و تلویزیون از یک وضعیت قابل‌ تامل در جریان ساخت فیلم‌ های سینمایی پرده برداشت.

افشاگری تهیه‌کننده سینما درباره حجاب بازیگران

 محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با انتشار یک توئیت از یک اتفاق عجیب در سینمای ایران پرده برداشت.

این تهیه‌کننده که تولید فیلم‌هایی همچون «شعله‌ور»، «سر به مهر» و «آبادان یازده ۶۰» و سریال‌هایی مانند «کیمیا»، «وضعیت سفید»، «برادرجان» و «نوار زرد» را ر کارنامه خود دارد در این توئیت نوشته است: «امروز متوجه شدم برخی فیلم‌های در حال فیلمبرداری، پلان‌های خود را با دووضعیت با حجاب و بی‌حجاب برداشت میکنن! جنگ ترکیبی دشمن با ایجاد محاسبات غلط برای برخی سینماگران، با بصیرت آنها چه کرده است؟!»

نظر جنجالی تهیه‌کننده سینما درباره حجاب بازیگران

این اظهارنظر یا به عبارتی افشاگری قابل تأمل شفیعی در حالی بیان می‌شود که معمولاً فیلم‌هایی که در این ماه‌ها در حال تولید و ساخت هستند، خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌کنند.

در تماسی  که خبرنگار خبرگزاری آنا با شفیعی داشت، وی از توضیح بیشتر درباره ماهیت این آثار سینمایی خودداری کرد، نامی از اثر نبرد و همین اظهارنظر را کافی دانست.

حال باید منتظرماند و واکنش مسئولان سازمان سینمایی و متولیان چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر را نسبت به این ادعا به تماشا نشست.

 

منبع: آنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عقب‌ماندگی چیز دیگری است......
    6

    بی‌حجابی و بی دینی از تهران شروع شده و به بقیه کشور سرایت کرده است
    علتش این است که تهران مرکز تردد خارج نشینان و اتباع خارجی می‌باشد
    تهرانی‌ها زودتر از همه تحت‌تاثیر فرهنگ غرب قرار گرفته‌اند و آن را نوعی ترقی و پیشرفت می‌دانند و دین و دینداری از نظرشان منسوخ و البته یک نوع عقب‌ماندگی محسوب می‌شود، جای تعجب نیست
    و چقدر راحت انسان‌ها دین خود را با دنیا عوض می‌کنند
    امیدوارم همه ما روزی به آن مرحله از درک و شعور و شناخت برسیم که دین، چراغ روشنی در مسیر تاریک زندگی کوتاه ما در دنیاست !
    و دنیا سرای امتحان است نه زندگی......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها