سفر گزارشگران صدا و سیما به قطر منتفی شد

قرار بود ۳ گزارشگر مطرح صدا و سیما بازی‌های تیم ملی را در قطر گزارش کنند.

 سفر گزارشگران صدا و سیما به قطر منتفی شد

سوت آغاز جام جهانی به زودی زده خواهد شد و تیم ملی کشورمان در اولین گام باید دوشنبه به مصاف انگلیس برود.

چند روز قبل در گزارشی اختصاصی نوشتیم که طبق تصمیم گیری مدیران صدا و سیما و همچنین تهیه کننده ویژه برنامه جام جهانی قرار است ۳ گزارشگر برای دیدارهای ایران راهی قطر شوند و بازی‌های تیم ملی را از آنجا برای بینندگان تلویزیونی گزارش کنند.

قرار بود محمدرضا احمدی برای بازی مقابل انگلیس، پیمان یوسفی برای دیدار مقابل ولز و جواد خیابانی برای دیدار مقابل آمریکا راهی قطر شوند ولی در لحظه آخر تصمیم مدیران صدا و سیما تغییر کرد و حالا هیچکدام از گزارشگران راهی قطر نخواهند شد.

قرار است این گزارشگران از تهران بازی‌ها را برای بینندگان شبکه ۳ گزارش کنند. هنوز دلیل این تصمیم مدیران صدا و سیما مشخص نیست و این درحالی است که با توجه به خرید حق پخش کامل بازی‌های جام جهانی توسط صدا و سیما ، گزارشگران اعزامی می توانستند در باکس مخصوص گزارش و در استادیوم محل برگزاری بازی‌های تیم ملی ، دیدارها را گزارش کنند. گفتنی است دیدار اول تیم ملی در جام جهانی دوشنبه مقابل انگلیس برگزار خواهد شد و محمدرضا احمدی این دیدار را برای علاقه مندان گزارش خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    1

    خب وقتی بصورت زنده از ورزشگاه گزارش کنند شاید راحت نباشه که صدای تماشاگران را قطع کنند !یا بعضی تصاویر را سانسور نمایند!

  • ناشناس
    2

    تیم ده سکه ای ها. شرف بعضیها بیشتر از ده سکه نیست.

  • ناشناس
    1

    صدا وسیما را هم تحریم کردند ،،

  • پیمان
    2

    ملت عزادار فوتبال و مسابقه نمیخواهد

    نظرات شما -
    • بهنام
      2

      تو و امثال تو مرد باشید و نگاه نکنید و البته آزادی که عزاداری کنی . در ضمن در صورت پیروزی ایران خواهی دید که چه کسی عزا دار است منظورم را که می دونی کیه ؟ بی‌بی‌سی ، مزدوران ایران اینتر نشنال ، مسیح سوسمار و.....

  • فوتبالیستم
    0

    مردم شریف ایران همین بس که خبر فوری باکس پیشنهادات را محدود کرده یعنی یه مثبت بزرگ برای آزادی و یک منفی بزرگ برای ساندیس خورها.حالا میخواهید هرچی بگید فایده ندارد
    درود بر ایرانیهای باشرف که شرف ملتشان را به سکه نفروختند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها