ویژه‌برنامه‌ های «صبا» برای جام جهانی اعلام شد/ پخش زنده فوتبال

ویژه برنامه‌های جام جهانی رادیو صبا از تولید ترانه تا گزارش زنده بازی‌های تیم ملی فوتبال اعلام شد.

ویژه‌برنامه‌ های «صبا» برای جام جهانی اعلام شد/ پخش زنده فوتبال

 بازی‌های جام جهانی فوتبال به عنوان یک عنصر سرگرم کننده در رادیو صبا مورد توجه قرار گرفته است. بر همین اساس تولیدات رادیو صبا برای جام جهانی تولیدات ورزشی نیست، بلکه برنامه‌هایی درباره ورزش با محوریت سرگرمی و درون مایه‌ای طنز است.

از مهمترین ویژه برنامه‌های تهیه شده برای بازی‌های جام جهانی در این شبکه رادیویی می‌توان به تولید ترانه «پرچم ایران بالاست» برای جام جهانی، مسابقه طنز ۲۲ کلمه‌ای «ده بیست و دو»، برنامه زنده «می‌ریم که داشته باشیم»، مستند ورزشی «جهان در جام» و «جام صبایی» اشاره کرد.

پرچم ایران بالاست

ترانه «پرچم ایران بالاست» با درون مایه طنز و برگرفته شده از اتفاقات روز جامعه در حمایت از تیم ملی فوتبال به تهیه‌کنندگی ساجد قدوسیان در رادیو صبا تولید شده است که در روزهای جام جهانی این ترانه را از شبکه‌های رادیویی و شبکه‌های سیما می‌شنویم.

ده بیست و دو

«ده بیست و دو» که از ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ پخش خود را بر امواج رادیو صبا آغاز کرده است، آزاده شاهرخ مهر تهیه‌کننده برنامه «ده بیست و دو» درباره بخش‌های مختلف این برنامه که با حال و هوای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر از رادیو صبا عنوان کرد: موضوع اصلی برنامه «ده بیست و دو» جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر است و مسابقه‌ای را در آن طراحی کردیم که شامل بخش‌های مختلف است.

در این برنامه از شنوندگان می‌خواهیم با ۲۲ کلمه، جمله‌ای طنز با موضوع جام جهانی برایمان ارسال کنند، حتی سامانه جداگانه ۳۰۰۰۰۱۰۲۲ را برای آنها در نظر گرفته‌شده و تاکنون جملات طنز بسیاری از مخاطبان دریافت کرده‌ایم که قرار است در یک کتاب با نام خودشان ثبت شود.

این برنامه هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ راهی آنتن می‌شود.

جهان در جام

برنامه مستند «جهان در جام» از شنبه ۲۸ آبان هر شب ساعت ۲۲ به بررسی تاثیر فوتبال در فرهنگ، هنر، اقتصادی و فضای اجتماعی کشورهای راه یافته به جام جهانی می‌پردازد.

این برنامه با تهیه کنندگی و اجرای محسن شاهمرادی پخش می‌شود.

میریم که داشته باشیم

از ۲۸ آبان همزمان با شروع بازی‌های جام‌جهانی «میریم که داشته باشیم» به صورت زنده هر روز آخرین اخبار و رویدادهای بازی‌های جام جهانی را در فضای متفاوت به اطلاع مخاطبان می‌رساند و به بررسی حواشی بازی‌های روز قبل می‌پردازد.

این برنامه با بخش‌های متنوع «منهای فوتبال»، «مدیربرنامه» و «قطر به سفر» هر روز در قالب ساعت ۱۱ صبح و روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۰:۳۰ به تهیه‌کنندگی رضا عزتی و اجرای امیر بیشه همراه مخاطبان می‌شود.

جام صبایی

از مهم‌ترین ویژه برنامه‌های شبکه رادیویی صبا گزارش زنده و متفاوت دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی است که در برنامه «جام صبایی» با تحلیل و کارشناسی از شخصیت‌های طنز ورزشی روی آنتن می‌رود.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها