اسماعیل در سریال گیلدخت کیست؟

رضا اکبرپور بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت است.

اسماعیل در سریال گیلدخت کیست؟

گیل دخت سریالی درام و عاشقانه در بستر تاریخی است که به تازگی بر روی آنتن شبکه اول سیما رفته است. رضا اکبرپور و میترا رفیع از بازیگران اصلی جدیدترین ساخته مجید اسماعیلی هستند، به بهانه پخش سریال گیلدخت در این بخش از فرهنگ و هنر به بررسی نقش رضا اکبرپور در گیلدخت پرداخته ایم.

اسماعیل در سریال گیلدخت کیست؟+ تصاویر

رضا اکبرپور بازیگری که مخاطبان تلویزیون او را با نقش سامان در سریال حوالی پاییز می شناسند، این روزها در سریال گیل دخت نقش اسماعیل را ایفا می کند. جوانی که زمان مظفرالدین شاه دل در گرو مهر دختری به نام گلنار(میترا رفیع) داده است، این فیلم روایتگر عشق و عاشقی گلنار و اسماعیل و اتفاق‌‌ هایی است که برای ترور مظفرالدین شاه در دربار می افتد.

در سریال گیلدخت که هر هفته پنج شنبه و جمعه از شبکه یک سیما پخش می شود، بازیگران دیگری چون سعید چنگیزیان، سعید راد، محمود پاک نیت، شقایق فراهانی، ثریا قاسمی، فریبا متخصص، پریوش نظریه، نفیسه روشن و... ایفای نقش نموده اند.

مختصر بیوگرافی رضا اکبرپور

رضا اکبرپور بازیگر و نویسنده کشورمان متولد 12 آذر 1365 در تهران است. او یک برادر و سه خواهر دارد ومتاهل بوده و دارای یک فرزند است. این بازیگر بعد از گذراندن دوره های بازیگری زیر نظر علی سلیمانی، فعالیت هنری خود را در تئاتر آغاز کرد و با بازی در سال 96 در فیلم سینمایی آپاندیس به سینما راه یافت و اولین بار بعنوان نقش اصلی در سریال حوالی پاییز در سال 97 وارد قاب تلویزیون شد.

رضااکبرپور در حوالی پاییز

رضااکبرپور در سریال حوالی پاییز

فیلم های رضا اکبرپور؛ بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت

رضا اکبرپور در آثاری چون گیلدخت، آپاندیس، حوالی پاییز، زمانی برای ایستادن و... ایفای نقش نموده است. او بعنوان نویسنده نیز در فیلم کوچ با علی سرآهنگ همکاری داشت گرچه این فیلم مدتها توقیف بود اما بعدا وارد شبکه نمایش خانگی شد.

منبع: افکار نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها