ادعای جنجالی گلشیفته فراهانی درباره اصغر فرهادی

گلشیفته فراهانی، بازیگر مطرح ایرانی گفتگویی مفصل با نیویورکر درباره اصغر فرهادی داشته که در بخشی از آن ادعایی درباره این کارگردان مشهور را مطرح کرده است.

ادعای جنجالی گلشیفته فراهانی درباره اصغر فرهادی

به نقل از سینمادیلی، گلشیفته فراهانی، بازیگر مطرح ایرانی گفتگویی مفصل با نیویورکر درباره اصغر فرهادی داشته که در بخشی از آن ادعایی درباره این کارگردان مشهور را مطرح کرده است.

در تشریح این خبر آمده است:

* به گفته گلشیفته بعد از بازی در «مجموعه دروغ‌ها» چندین بار پاسخ داده است و حتی احتمال ممنوع الکاری او مطرح بود. در قرارداد او هم گفته شده بود که اگر تولید فیلم به دلیل حضور او متوقف شود، او باید تمام هزینه‌ها را بپردازد.

* گلشیفته می‌گوید: «نتوانستند کاری کنند که من احساس گناه کنم. اما فرهادی توانست این کار را بکند. او کاری کرد من باور کنم که با ترک ایران، با نپوشیدن روسری، من کاری بسیار اشتباه کرده‌ام».

* گلشیفته در ادامه این گزارش مدعی می‌شود: «او از من خواست که یک نامه عذرخواهی خطاب به مقامات بنویسم و بعد از این نامه می‌توانم به ایران برگردم.»

* نویسنده این مقاله در اینجا اشاره می‌کند که فرهادی گفته هرگز از گلشیفته نخواسته که چنین نامه‌ای بنویسد و این ادعا دروغ است.

 

منبع: اصلاحات پرس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    1

    بز رو به پای خودش می‌بندند میش رو هم به پای خودش....

    نظرات شما -
    • 1

      هر دوتایشان فیک و جعلی هستند اصولا از سیلبریتی جماعت هنری و ورزشی در جامعه ایرانی مصلح اجتماعی در نمی آید.چرا که با توجه به سطح نازل هنر نمایشی در کشور و آدمهایی که خارج از اصول هنر بازیگری و بعضا از طریق پول، شب نشینی ها و پارتی ها ( که مورد اذعان برخی از هنرمندان خانم هم هست) وارد این فضای شهرت می شوند ورزشی جماعت هم اصولا سطح سواد اجتماعی بسیار پایینی دارند و قلیان و پارتی بیشتر با مزاجشان سازکار است. توجه به این آدمها هیچ ارزش خبری و احتماعی ندارد و‌صرفا موجب گمراهی نردم در یافتن زندگی ثحخیح می شود . به این آدمها توجه نشود مرگ اجتماعی شان فرا می رسد لذا با اخبار جعلی خودشان را زنده نگه می دارند.

  • ناشناس
    2

    کسی از دکتر علی سعید لو خبردارد که الان کجاست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      کی هست؟؟؟

    • حامد
      0

      کدام سعید لو، سعیدلو ریس اسبق سازمان تربیت بدنی؟ الان باید توی لباسهاشون باشند. شوخی کردم به دل نگیر واقعا کدام سعیدلو را می گی؟

  • محسن
    1

    یک نظر یا انتقاد شخصی برای *خبر فوری عزیز* از طرف یک دوست، یک مخاطب یا دنبال کننده چندین ساله شما که شاید برای شما نا آشنا نباشم : بنده معتقدم شما نیاز به %%پاسخگویی%% و بازنگری، دست کم به مخاطبان خودتون و حتی خودتون دارید ..درباره عدم دادن اجازه اظهار نظرات درباره خبرهای صفحات خودتون و حتی به بقیه مردم....ببینید..حدود 2 روز پیش، خود شما خبری رو از کیهان منتشر کردید.. مبنی بر این که کیهان به برخی از خبرنگاران اصلاح طلب( با ذکر اسم و حتی عکس) حمله کلامی کرده بود که این افراد از ایران رفتند و کارمند خبرگزاری های به اططلاح معاند شده اند( و الفاظی مانند خائن و وطن فروش رو به آن ها اطلاق کرده بود)..اما هیچ گاه خودشان( یا تصمیم مراجع امنیتی و حاکمیتی) را ملامت نکردند که یکی از مهمترین دلایل این مهاجرت، *بسته شدن* به اصطلاح فله ای بسیاری از مطبوعات دوم خردادی بود..سوال: آیا اگر این اتفاق نیفتاده بود، امروز این افراد در خارج از کشور ( نا امید از اصلاح سیاسی ) به اون شبکه ها جذب شده بودند؟ خب سوال تا حدودی مشابه برای خود شما ، اینجاست که کسانی که اینجا خبر ها را دنبال و احیانا ، نظرات و دل نوشته های خودشان را در ذیل خبر های سایت هایی مثل (خبر فوری شما) می نوشتند، مثلا وارد یوتیوب بشوند و اخبار را از کانال های دیگر پی بگیرند و نظرات خودشون رو آزادانه به عنوان کامنت در ذیل همین خبرهای مشابه شما برای شبکه هایی که معاند خوانده می شوند بنویسند ، طبیعی یا تا حدی قابل دفاع قلمداد می کنید؟ و سایت هایی مثل شما که اخیرا اجازه اظهار نظر را از مخاطبین خود سلب کردید ( به هر دلیلی اعم از *دستوری بودن این موضوع* یا *تصمیم _مدیریت شخصی _ خودتون*).. آیا از نظر خودتان این حق رو از منظر استدلال یا استنتاج ، به مخاطبان خودتون که به اون فضا ها کوچ یا اصطلاحا شیفت کنند، می دهید ؟

  • ناشناس
    0

    بالاخره اصغر خوب گفته یا بعععععد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها