فیلم ترسناک و دلهره‌آوری که نویسنده مشهور آمریکایی در آن حضور دارد/ نتفلیکس نخستین تیزر چشم آبی روشن را منتشر کرد/ ویدئو

نتفلیکس نخستین تیزر تریلر فیلم گوتیک ترسناک اسرارآمیز «The Pale Blue Eye» با نقش‌آفرینی کریستین بیل را پخش کرد.

فیلم ترسناک و دلهره‌آوری که نویسنده مشهور آمریکایی در آن حضور دارد/ نتفلیکس نخستین تیزر چشم آبی روشن را منتشر کرد/ ویدئو

نتفلیکس نخستین تیزر تریلر فیلم «The Pale Blue Eye» (چشم آبی روشن) به کارگردانی اسکات کوپر را منتشر کرد. این فیلم گوتیک اسرارآمیز دلهره‌آور که کریستین بیل، بازیگر برنده‌  اسکار در آن به ایفای نقش می‌پردازد، در تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی) در برخی از سینماهای منتخب به نمایش درمی‌آید و در تاریخ ۶ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۱۶ دی ۱۴۰۱) به نتفلیکس راه می‌یابد.

نخستین تیزر The Pale Blue Eye لحن تاریک فیلم را به نمایش می‌گذارد و برای اولین‌بار کریستین بیل را در نقش کارآگاه آگوستوس لندور نشان می‌دهد. در این تیزر هری ملینگ، بازیگر مجموعه فیلم‌های Harry Potter (هری پاتر) نیز حضور دارد که نقش ادگار آلن پو، نویسنده‌ برجسته‌ آمریکایی را بازی می‌کند. 

فیلم «The Pale Blue Eye» براساس یک رمان گوتیک مهیج با همین نام نوشته‌ی لوئیس بایارد ساخته شده  و اسکات کوپر نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

داستان این فیلم حول تلاش برای حل مجموعه‌ای از قتل‌ها می‌چرخد که در سال ۱۸۳۰ در آکادمی نظامی آمریکا در وست پوینت اتفاق می‌افتد. کریستین بیل در این فیلم نقش کارآگاهی کارآزموده را بازی می‌کند که با کمک یک دانشجوی دانشگاه افسری جوان اما ریزبین با نام ادگار آلن پو به تحقیق درباره‌ قتل‌ها می‌پردازد؛ کسی که بعدها به یک نویسنده‌ شناخته‌شده در سطح جهان تبدیل می‌شود.

جیلین اندرسون، بازیگر سریال «The Crown» (تاج)، رابرت دووال، بازیگر فیلم «Tender Mercies» (بخشش‌های محبت‌آمیز)، لوسی بوینتون، بازیگر فیلم «Bohemian Rhapsody» (بوهمین راپسودی)، توبی جونز، بازیگر فیلم «First Cow» (اولین گاو)، شارلوت گنزبور، بازیگر فیلم «Antichrist» (ضدمسیح)، هری لاوتی، بازیگر سریال «Industry» (صنعت)، سایمن مک‌برنی، بازیگر سریال «Carnival Row» (خیابان کارناوال)، فرد هچینگر، بازیگر فیلم‌های «Fear Street» (خیابان ترس)، هدلی رابینسون، بازیگر فیلم «Moxie» (موکسی)، جوئی بروکس، بازیگر فیلم «Molly’s Game» (بازی مالی) و برنان کیل کوک، بازیگر فیلم «Encounter» (برخورد) درکنار کریستین بیل و هری ملینگ در این فیلم بازی می‌کنند.

تامین مالی و تولید این فیلم برعهده‌ شرکت «Cross Creek»، سازنده‌ فیلم «The Trial of the Chicago ۷» (دادگاه شیکاگو هفت) بود. کریستین بیل درکنار جان لشر از شرکت «Grisbi Productions» و تایلر تامپسون از شرکت کراس کریک پیکچرز به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت می‌کنند. از تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم گوتیک ترسناک نیز می‌توان به تریسی لاندون و دیلان ودرد از شرکت گریسبی پروداکشنز اشاره کرد.
حجم ویدیو: 2.67M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58 | دانلود ویدیو
منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • hoouuuuuuuuuuuuuuu
    0

    ترسناک ؟! خخخخخخ
    ما شبها توی خیابونهامون و
    روزها توی دانشگاهامون فیلم ترسناک داریم
    میبینیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها