«سیم خاردار» در همدان ساخته می‌شود/ روایت زندگی شهید چیت‌ سازیان در سینما

یک فیلم‌ ساز همدانی از ساخت فیلم‌ سینمایی زندگی شهید علی چیت‌ سازیان با عنوان «سیم خاردار» در همدان خبر داد.

«سیم خاردار» در همدان ساخته می‌شود/ روایت زندگی شهید چیت‌ سازیان در سینما

 جواد گنجی فیلم‌ ساز همدانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این روزها مشغول تحقیق، پژوهش و نوشتن فیلم‌نامه فیلم سینمایی با مضمون زندگی شهید علی چیت‌سازیان است اظهار کرد: این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی موسسه شهید آوینی ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله نوشتن فیلمنامه و انجام مراحل مطالعاتی هستیم خاطرنشان کرد: مصاحبه با همرزمان شهید به ویژه آقای حمید حسام و خانواده شهید گرانقدر از برنامه‌های این مرحله است و همزمان با آن کار انتخاب بازیگر را هم آغاز کرده‌ایم.

این کارگردان با تأکید بر اینکه فیلمنامه «سیم‌خاردار» بر اساس کتاب گلستان یازدهم نوشته شده است عنوان کرد: داستان فیلم، روایت شهید چیت‌سازیان را از اوایل انقلاب تا زمان شهادت ایشان روایت می‌کند و در این بین بخش‌هایی از فیلم هم به شهیدان مجیدی، همت، فلاح و سردار همدانی پرداخته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه همدان، مهران، شلمچه و فاو محل تصویربرداری این فیلم سینمایی است و کار تولید آن از اوایل سال آینده کلید خواهد خورد یادآور شد: در تلاش هستیم تا بتوانیم این فیلم سینمایی را تا زمان برگزاری دومین کنگره ملی سرداران و شهیدان استان همدان آماده اکران کنیم.

شکارچی شنبه، خانه‌ای کنار ابرها، نفس، لحظه گرگ و میش، یدو و.... از جمله آثاری هستند که جواد گنجی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز در ساخت آنها همکاری کرده است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها