کارگردان «آتش سرد»: همه ما به دنبال امنیت و ثبات هستیم

کارگردان سریال در حال پخش «آتش سرد» ـ می‌گوید: همه ما به دنبال امنیت و ثبات هستیم و در سایه همین دو، به هر آنچه که بخواهیم می‌توانیم برسیم.

کارگردان «آتش سرد»: همه ما به دنبال امنیت و ثبات هستیم

او که با «آتش سرد» اولین تجربه ساخت سریال تلویزیونی‌اش را پشت سر می‌گذارد، برای این روزهای مردم امنیت آرزو می‌کند و امیدوار است که آرامش در کشور برقرار باشد.

سریال «آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضل و تهیه‌کنندگی علی مهام هرشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

رضا ابوفاضلی در پاسخ به اینکه چه آرزویی برای مردم کشورش دارد؟ گفت: همه ما به دنبال امنیت و ثبات در کشورمان هستیم و در سایه همین دو، به هر آنچه که بخواهیم می‌توانیم برسیم.

دل نگرانی‌هایی که مردم این روزها دارند، به ویژه برای ما که قشر حساس جامعه هستیم و با هنر سر و کار داریم، قابل توجه است. امیدواریم هرچه زودتر ثبات و آرامش کامل به جامعه برگردد تا مردم روزهای خوشی را در پیش داشته باشند.

وی درباره پخش این سریال اظهار کرد: بازخوردهای سریال «آتش سرد» تا حدودی رضایت‌بخش بوده است. البته اگر در شرایط آرام‌تری سریال پخش می‌شد بهتر بود؛ البته که روایت یک قصه‌ و دلخوشی های اینچنین، می‌تواند حال مردم را بهتر کند.

دشواری‌های ساخت «آتش سرد» در زمان کرونا

ابوفاضلی درباره دشواری ساخت سریالش در زمان کرونا هم توضیح داد: ما در شرایطی کار را شروع کردیم که سال گذشته کرونا شدت گرفت و تقریبا همه عوامل درگیر شدند. تیم ما حدود ۱۵۰ نفر بود که همگی نگرانی‌هایی داشتیم و در نهایت بسیاری از دوستان پشت صحنه و مقابل دوربین گرفتار کرونا شدند و کارمان دچار وقفه‌های کوتاهی شد. حتی در یکی از لوکیشن‌های بیمارستان، روز اولی بود که می‌خواستیم آن بخش را بگیریم آقای مهدی سلوکی کرونا گرفت و مجبور شدیم آن قسمت‌ها را رها کنیم و از جایی دیگر شروع کنیم.

وی ادامه داد: در مجموع همه گروه با کرونا دست و پنجه نرم کردیم اما نگذاشتیم کار متوقف شود تا اینکه توانستیم کار را به سرانجام برسانیم. انرژی مثبت دوستان پشت صحنه و مقابل دوربین دست به دست هم داد تا سریال در زمان مقرر خودش به پایان برسد. به عنوان کارگردان تمام توانم را پای کار گذاشتم و سعی کردم متن تصویب شده سریال به بهترین شکل به تصویر کشیده شود.  

کارگردان «آتش سرد» درباره دلایل به تعویق افتادن پخش سریالش هم توضیح داد: تصویربرداری بهمن ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید و پس از آن مدتی درگیر مونتاژ و صداگذاری بودیم و قرار شد اواخر مرداد ماه قبل از ایام محرم سریال پخش شود اما به دلیل بازی همزمان آقای پرویز فلاحی‌پور در سریال های «بی نشان» و «آتش سرد»، گفته شد ممکن است این مساله به کار لطمه بخورد و ترجیح دادند اول سریال «بی نشان» را پخش کنند و بعد «آتش سرد».

این کارگردان در ادامه صحبت‌هایش از علی مهام، تهیه کننده سریال «آتش سرد»، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما و سیما فیلم به دلیل پشتیبانی ها و حمایت هایی که از کار داشتند تشکر کرد.

وی در پایان عنوان کرد که صحبت‌هایی برای ساخت سریالی جدید برای تلویزیون شده اما هنوز به قطعیت نرسیده است‌.

سریال «آتش سرد» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیماست.

پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری‌، فریبا متخصص، مهدی سلوکی، شاهد احمدلو، شیوا خسرومهر، مهسا کرامتی‌، پویا امینی، بهزاد خداویسی و ... بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها