توقیف سریال آنتن

سریال «آنتن» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید ابراهیم عامریان که از چهارشنبه دو هفته‌ی پیش در سایت نماوا منتشر شده بود توقیف شد.

توقیف سریال آنتن

سریال «آنتن» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید ابراهیم عامریان از چهارشنبه دو هفته‌ی پیش در سایت نماوا منتشر شد. چیزی از پخش این سریال نگذشته بود که پس از انتشار قسمت دوم در سایت نماوا درخواست توقف این سریال صادر و این اثر به گفته‌ی کارگردان آن «پایین کشیده شد.»

داستان این سریال در دانشگاه می‌گذرد و در سکانسی به اعتراضات دانشجویی اشاره‌ای دارد که باتوجه به شرایط کنونی جامعه و تشنجاتی که پیرامون موضوع حجاب صورت گرفته به نظر می‌رسد دلیل توقیف اصلی این سریال باشد.

پژمان جمشیدی، هادی کاظمی، رویا افشار، مرجانه گلچین و الیکا عبدالرزاقی بازیگرانی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

سید ابراهیم عامریان که پیش از این سابقه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم‌های پرفروشی چون «انفرادی»، «دینامیت» و «زاپاس» را بر عهده داشته در خصوص توقیف «آنتن» به خبرنگار برنا می‌گوید: پنج قسمت از سریال «آنتن» پروانه نمایش داشت. تمام اصلاحاتی که قبلا در خصوص این سریال به ما داده شده بود را رعایت کردیم. قسمت اول و دوم این سریال پخش شد اما متاسفانه فعلا جلوی پخشش را گرفته‌ و قسمت دوم را پایین کشیده‌اند.

او در خصوص ناآرامی‌های پیش آمده در جامعه و ارتباطش با سریال «آنتن» گفت: در «آنتن» سکانسی در خصوص اعتراضات دانشجویی وجود دارد که فکر می‌کنم به دلیل شباهتش به وضعیت کنونی جامعه حساسیت‌برانگیز شده است. به هر حال تا جایی که ما توانستیم با ساترا همکاری کردیم و هرچه اصلاحیه به ما داده شد را بی‌چون و چرا پذیرفتیم. امیدوارم که آن‌ها هم روی مجوزی که به ما داده‌اند بمانند.

او ادامه داد: ما یکسال و نیم پیش مجوز ساخت این سریال را گرفتیم. بنابراین داستان سریال ما به یکسال قبل بازمی‌گردد و هیچ ارتباطی با شرایط حال حاضر ایران ندارد.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • دانیال
    3

    از پژمان جمشیدی می‌ترسید؟ خاک بر سر همتون

  • ناشناس
    9

    در شرایط فعلی جامعه نیاز به خبرهای خوب داره.نیاز به آرامش داره.
    از مسایلی که باعث تحریک میشه باید پرهیز کرد.
    حالا فیلم باشه یا خبر یا نظر بدون سنجش

  • ناشناس
    2

    آقای کارگردان مگر نمیدونی نباید در سریالت اسم دانشجو باشه،باید یک موضوعی انتخاب کنی که توش دانشجو،معلم،بازاری ... نباشه.

  • ناشناس
    0

    اینکه کارگردان میگه مجوز برای یک سال و نیم پیشه و ریطی به وقایع امروز نداره، اون موقعه که بدتر بود!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها