هشدار حامد بهداد درباره توطئه تجزیه ایران

حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون در استوری به حوادث اخیر واکنش نشان داده است.

هشدار حامد بهداد درباره توطئه تجزیه ایران

 

منبع: جهان امروز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    15

    در هیچ دوره‌یی مردم ایران به اندازه حالا با هم متحد نبوده اند .
    تجزیه ایران اسم رمز کاسبان تحریم است که چهل سال خون مردم را می می‌مکند

    نظرات شما -
    • حسنی
      4

      ناشناس محترم اول برو مطالعه کن بعد فرمایشات این اقای هنرمند دقیقا زد تو خال از حدود 50 - 60 سال قبل قدرتهای بزرگ به سرکردگی امریکا قصد تجزیه ایران را داشتند ولی تا کنون نتوانستند حتی پادشاه سابق هم وقتی از ایران رفت دایم از هوشدار میداد که مراقب باشید قصد شوم امریکا تجزیه و ضعیف کردن ایران است حتی هنری کسینجر سیاستمدار کهنه کار امریکائی هم چندین بار به دولتمردان امریکا توصیه کرد علاج ایران تجزیه ان است . بهر حال اعتراض نسبت به خواسته های مردم پاک نهاد ایران یک چیز است و تجزیه ان چیز دیگر است که حتی معترضین هم از این موضوع مهم بیزاری و دوری میکنند . در کنار خواسته های بجا باید مردم هوشیار باشند و رکب گاو چران های امریکائی را نخورند . از بعد از مرگ قزافی هنوز امریکا نفت لیبی را مجانا دارد میبرد .سال 57 ما هوشیار نبودیم شما در سال1401 هوشیار باشید .

    • برو ببین
      0

      چقدر این جووون باهوشه !!! خودش به تنهایی فهمید که دارن این کار رو میکنن یا کسی بهش رسوند !؟؟ خخخ خخخ خخخ خنگوووول تجزیه ایران چند دهه قبل کلیدش زده شده . نقشه اش هم کشیده شده . فقط کافیه سرچ ساده بزنی توی اینترنت ببینی

  • ناشناس
    26

    به نظر می رسد کشور ایران هم مانند ایالات متحده آمریکا بطور فدرالی اداره بشود ایده بدی نیست. چونکه زبان رسمی کشور ایران پارسی است در حالیکه اقوام دیگری که پارسی زبان نیستند از جمله ترک، کرد، لر، عرب، بلوچی و سیستانی، مازنی و گیلکی در ایران زندگی می کنند که فرهنگ و آداب و رسوم و زبان محلی مختص به خود را دارند و با فرهنگ و آداب و رسوم و زبان پارسیان در تضاد آشکار هستند. همین اختلاف سطح در فرهنگ و زبان و آداب و رسوم اقوام ایرانی باعث عدم اتحاد ایرانیان و اختلاف نظر و عقیده بین آنان شده است!

  • ناشناس
    16

    ملت را به دروغ از سوریه شدن، ونزویلا شدن ، ورود داعش و تجزیه شدن می ترسانند، تا کماکان به حکومت و سلطه غیر مشروع خودشان ادامه دهند. ولی ملت دیگه گول این ترفندهای نخ نماشده نیرو های امنیتی و حکومتی و ... را نمی خورند. ملت با هم متحد هستند و به دنبال یک حکومت جمهوری دموکراتیک مثل کشورهای اروپایی هستند که هیچ خودی و نخودی در ان نباشد و هر کس که سواد و تخصص بهتری داشت همان مسوول بشود و هر چند سال هم قدرت با انتخابات ازاد بین احزاب دستت به دست شود، نه اینکه یک عده 43 سال به زور و ضرب شمشیر در راس قدرت هستند، با هیچ انتخاباتی عوض نمی شوند، سیاست ها با هیچ انتخاباتی تغییر نمی کنند و به دروغ اسم خودشان را هم جمهوری گذاشته اند!!!!!

    نظرات شما -
    • محمد
      17

      ای کاش و ای کاش داعش میومد ایران تا عده ای حداقل می‌فهمیدند وحشی یعنی چی نشسته تو خونه فقط نظر منفی پمپاژ میکنه مشکلات و همه می‌بینیم، ولی دشمنی هارو هم میبینین بنظرتون عادیه یهو کل دنیا شده مهسا امینی و حجاب زنان ،تنها یک راه حل وجود اصلاح مملکت در غالب جمهوری اسلامی اونی که عملا قابل اجرا و پیگیری هستش یه عده هم متاسفانه اصلا فکر نمیکنن اگه ضد جمهوری اسلامی هست مثبت میدن اگه نه منفی

    • رابی
      12

      یک ضرب المثل آلمانی هست که میگه وقتی خون ریخته ،پول جمع کن.
      این ضرب المثل کاملا با سانديس خور ها و هنرمندهای که می خواهند در این وضعیت از ریخته شدن خون مردم و حمایت از قاتل خودشان را بالا بکشند و یک کیک و ساندیس اضافه از سیستم دریافت نمایند هم خوانی دارد.

  • ناشناس
    12

    گمشو

  • امیرازگودسیددرویش میدان شوش
    4

    احسنت بر جناب حامد بهداد که کاملا درست فرموده است و ما مردم کشور خود را دوست داریم و با تجزیه و پاره پاره شدن کشور مخالفیم اما با غرور حاکمان برای ریاستشان بر خودمان هم مخالفیم و اعتقاد ما ملت اینست که بزرگواران دولت و مسئولان نظام بایستی کارگزار ملت باشند نه اینکه خود را ارباب ملت فرض کنند و نشه بشون گفت که بالا چشم مبارکشون ابروس

  • رابی
    24

    این جیرجیرک اسم خودش را هنرمند گذاشته؟
    اینها هنر بند هستند نه هنرمند.

    نظرات شما -
    • امیر. ب رابی
      0

      جناب رابی تا همین دیروز حامیان مردم بودی حالا شدی دشمن مردم نکنه بهت ساندیس دادن

  • ناشناس
    1

    ما چند تجزیه داریم، تجزیه ظاهری خاک، یعنی همین که یک سرچ بزنید تو گوگگ ایمیج، صدها نقشه با مرزهای همپوشانی ملتهای کذایی لور،کئرد، تورک،لک،عرب،تورکمن،مازنی، گلیکی،تالشی،بلوچی،لاری،قشقایی،کرمانجی،حتی عجیب عجیب عجیب عجیبترین چیزی تو مخ هیچ ایرانی اصیل نمیاید اخیرا متلهای قهستانی و سیستانی و سمنانی هم رونمایی شده است!!!
    این ملتهایی رزهایشان کجاست؟،معادل 50 تا 70 درصد خاک ایران و 70% مناطق حاصلخیز کشاورزی و ابخیزهای پرآب و 90% ذخایر نفت و گاز و 50% معادن مهم کشور!
    برای فارسهای (منظور چندتا شهر مشهد تهارن کهد البته پانترک میگیوند تهران جزء آذربان جنوبی است و بعدا باید به باکو الخاق شود! اصفهان یزد و کرمان) از نظر پانها حتی شیراز و بیرجند و بندرعباس و زابل و گرگان و همدان که بیش از 2500 سال مراکز پارسیان بوده به ملتهای تورک و کورد و قهستانی و سیستانی است و نه فارسیها خخخخخخخخخخخخخخخ!!!
    کل سواحل خلیج فارس و خزر (کاسپین) مال ملتهای غیر فارس است!!!!
    البته مشکلاتی این ملتهای کذایی دارند، حدود 30% مرزهایشان همپوشانی دارد و نیمی جمعیت در ملتهای دیگر موجود خستند یعنی جمعیت 85 میلیونی ایران لاقل باید 120 میلیون و سعتش 2 میلیون کیلومترمربع باشد تا این همپوشانی ملتها کذایی را پاسخ دهد، بهی ک کشیدگی جمعتی و ارضی نیاز دارند پانها!!!
    همه اینها به لطف سرکوب وبی توجهی هویت ملی ایرانی و زبان فارسی و میراث قبل زا اسلام و واگرایی مسلمان زادگان وشیعه زادگان از ایمان بخاطر اقدامت اقنلابیون اسلام گرای خ ر م ق دس (به قول یکی از بزرگان همین انقلاب 57) بوده!
    همین خ ر م ق دس ها اکنون محلات پر زا دزد و لات و مزاحم نوامیس رها افتادند دنبال زنان بی حجاب و کم حجاب ! همین ها دارند بیست سال ایارن رد باتلاق هسته ای گرفتار و برجام به کما بردند! همینهایی چهل سال و اندی با امریکاستیزی هزاران میلیارد یورو خسارت زدند و خودروی 10 هزار دلاری به 40 هزار دلار با بدترین کیفیت به مردم یماندازند تا نورچشمی های یک درصدی مافایی خودرو لوازم خانگی و ...

  • 0

    در کامنت قبلی از تجزیه ظاهری خاک به طنز و جدی مخلوط گفتم، اما تلختر از جوک و جدی تجزیه خاک، تجزیه هویت ملی است، بر فرض صد سال دیگر یک دولت مرکزی بتواند وحدت ارضی ظاهری حفظ کند، اما وقتی تجزیه عاطفی و اجتماعی به درون خانواده کشیده شده است و اکنون سر ارث پدری فوت شده تا اعتقاد به طرفدرای ج.ا یا مخالفت با ج.ا شده اسابا جنگ و انحطاط خانواده ها!!!
    متاسافنه ایارن اکنون از نظر معنوی عاطفی تجزیه شده است. انحطاط اخلاقی اجتماعی به مرحله آخر رسیده، سادیسم مردم ازاری در کوچه های شلوغ حواشی شهر بیداد میکند!
    بله، اکنون ایارن به مجمع انحطاط و فروپاشیده خانوادگی و اجتماعی رسیده، چندین طبقات متعارض حکومتی (10 درصد) و یک طبقه سرمیاه داری وابسته حکومای (20 درصد) و یک طبقه قشری مذهبی فقیر تا متوسط (5 درصد) و یک طبقه بزرگ عمده فقیر و مطلق فقیر از دین و مذهب و ایرانیت زده (75 درصد)ف حتی فارسهای شیعه زاده هم دیگر عرق ملی ایارنی ندارند! به طرز تهوع آوری دیده میشود بچه فارسها میگیوند خلیج فارس دیگر خیلج ع ر ب ی است! این لجاجت بی هویتی نتیجه چهل سال اندی اقدامات اقنلابی مذهبی و بی توجهی به مسائل معیشت و اقتصاد و هویت ملی ایرانی است. چسب نامرئی شیعه به شدت کم رنگ شده از بس که مراسات زیاد و حکومتی شده و کشور افسرده! بجای اینکه تولد اهل بیت حضرات مقدس اسلامی یعنی پیامبر(ص) و ائمه (ع) و فاطمه (ع) تعطیل و جشن ملی کنند، هی روزهای طولانی کشور به عزا و غم و فسردگی برده اند و جوانان را از دین و مذهب و اخلاق زده اند و قبح بی حیایی و حراکخوری شکستند و وامصیبتا که دارند دزدی بعنوان زرنگی به بچه هایشان یاد میدهند، فساد آموزشی مدرکگرایی و مردکفروشی+پاترتی بازیف نهادها را پر زا افراد نالایق کمسوادمستعد فساد و خیانت کرده در پوشش ریاکارنه ریش و پشم و جای داغ سیب زمین برپیشانی دارند بیت المال برباد و کشور در تحریم و عقب ماندگی و درجا زدن نگه میدارند! همانهایی چهل سال خون مردم رد شیشه دشمن تراشی غرب ستیزی کردند و ایران رد باتلاق بحران هسته ای گرفترا رکدند و هر وقت کسی انتقاد میکند تهمت البانی نشنی و یا اگر ای پی اش ایارن باشد نوکر البانی نشین است! تهمت زدن و سندساز یو زندانی عاقبت منتقدان وطن دوست است چرا؟ چون از مافیایا کاسب تحریم میگویند و از نفوذ تجزیه طلبهای پان گرا

  • ناشناس
    0

    عامل بزرگ خطر تجزیه ایران مدیریتهای نادرست و ناخشنودی افرین درمیان مردم,تبعیضها و ستمگریهای اجتماعی اهل حکومت و مدیریت کشور است که زمینه را برای گسترش نفرت و تحلیل بردن بنیه همبستگی اجتماعی ,بسط جامعه گریزی و خودبینی و خود خواهی و شرارت و نتیجتا بهره برداری بیگانگان ایران ستیز اماده می کند.این که ایرانمداران خطاکار هر اعتراضی را همسوئی و هماهنگی با بیگانگان بخوانند یک سوئ استفاده و فرافکنی جرم و جنایت خودشان به گردن مردم ستمدیده به فریاد امده است.این که در قانون اساسی هم امده است که هیچ مقامی حق ندارد بنام حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور ازادیهای مشروع را هر چند با وضع قوانین و مقررات سلب کند(اصل نهم) برای جلوگیری از سوئ استفاده خودکامگانی مانند نظام حاکم پیش از انقلاب است.بنا بر این در این خصوص نخست باید حکومتگران و مدیران بالای کشور باید مورد پرسش و پاسخ قرار گیرند.

  • ناشناس
    0

    اگه بخواد مملکت اشفته بشه دیگه ما از یک ملت نیستیم هر کدوم یه کشور کوچیک میشیم با اسمهای مختلف مثل کشورهای عربی که تکه تکه شدن و وابسته یعنی هیچ وقت نمیتونن به تنهایی قدرتمند باشن،اگه واقعا تمام قومها رو دوست دارید پس بازیچه حرفهای یه عده نشید ،ما شعور داریم هیچ کسی نمیتونه به ما بگه چکار کنیم چه کار نکنیم،اگه غیر این هستید فاتحه ی هممون خوندست،به ازادی از لباس و پوشش میرسید ولی در هیچ کار دیگه ای ازادی ندارید

  • درود بر حامد
    0

    افرین حامد بهداد . بلاهت و حماقت ژنتیک و دوره ای قوم ایرانیان ! از دوره کوروش بگیر تا زمان حاضر. همواره گروهی کم عقل از درون خود ایرانیان فریب تبلیغات بیگانگان و دشمنان خودشان را خورده و باعث نابودی خودشان شده اند و بنده و اسیر خود همان بیگانه شده اند. از طرفداری گروهی از ایرانیان در زمان اسکندر بخوان تا خریت گروهی دیگر در زمان یزدگرد تا بیشعوری فعلی در توهم دوستی غرب. خوب است چشمان خود را باز کنید و وضع زاهدان را ببینید که چطور با نادانی خودتان انرا نا امن کردید. هزاران بدتر از ان انظارتان را میکشد اگر چشم به اجنبی داشته باشید. اینبار ولی آرزو دارم پرورگار بی همتا و فرزانه با قدرت ارتش و نیروهای نظامی با غیرت و اگاه این کشور را نجات داده و چشم های شما را باز کند. نگاه کنید در دنیا چه خبر است. ایران تنها کشوری است که هنوز از اخلاقیات دفاع میکند و زیر بار قدرتهای شیطانی نمیرود. این دلیل واقعی است که شما را گول می زنند و به خیابان میریزند تا خودتان خودتان را نابود کنید.

  • ناشناس
    0

    شاید انگشت شمار باشند که به فکر تجزیه هستند مردم به دنبال آزادی هستند حکومت در حال تبدیل شدن به طالبان است اختشاشها هم ساختگی است لباس شخصی ها از یاد نرود

  • ناشناس
    0

    اگه ایران تجزیه بشه حامد بهداد سهم افغانستان میشه اونوقت باید برای مردم افغانستان ادعای حق طلبی کنه البته اگه طالبان بهش فرصت زندگی بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها