نمایش متلاشی شدن باند قاچاق ارز در یک تله فیلم

فیلم تلویزیونی «مُنج» با موضوع قاچاق ارز و کالا در صداوسیما تولید می شود.

نمایش متلاشی شدن باند قاچاق ارز در یک تله فیلم

تولید تله فیلم «منج» (نشانه) با هدف به تصویر کشیدن سختی‌ها و تلاش‌های نیروی انتظامی‌ برای جلوگیری از قاچاق و برقراری امنیت در جامعه در صداوسیمای مرکز خلیج فارس انجام می شود.

داستان فیلم از این قرار است: یکی از افسران نیروی انتظامی درگیر توطئه ای از سوی یک باند قاچاق می‌شود که با عملیات های پلیسی توطئه خنثی شده و سرکرده باند دستگیر و باند قاچاق متلاشی می‌شود.

ساخت و تولید این تله فیلم از ۲۰ شهریور آغاز شده است و در نیمه مهر ماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مدت زمان ۹۰ دقیقه از شبکه‌های استانی و سراسری پخش می‌شود.

مجید تربتی فرد، کارگردان «منج» اعلام کرده است که تاکنون ۸۰ درصد مراحل تصویربرداری این تله فیلم به پایان رسیده و همزمان تدوین آن نیز در حال انجام است.

۲۰ بازیگر در ساخت این تله فیلم همکاری دارند و همه مراحل تصویربرداری در شهر بندرعباس صورت می‌گیرد.

عوامل تهیه و تولید تله فیلم عبارتند از :

کارگردان: مجید تربتی فرد، تهیه کننده: سعید اژدر، مدیر تصویربرداری: میلاد سهرابی، مدیر صدا: رسا محمدی، طراح صحنه و لباس: فرناز تمنا، هماهنگی تولید: طاهره رحیمی، مدیر برنامه ریزی: امیر صدیقی، نویسنده : محمد رضا شریفی، گریم : علی نوری، مدیر تدارکات: همایون همتی، منشی صحنه : فاطمه بصیری، بازیگران: سامرند معروفی - علی رجایی -علی رضا زارعی – محمد علی  قویدل - رضا جوشعار - فرشاد اسلامی - جعفر قاسمی - سارا توکلی و شیوا قاسمی.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها