کنایه تند به انسیه خزعلی و پسرش روی آنتن زنده/ ویدئو

کارشناس صداوسیما به ماجرای مهاجرت فرزند انسیه خزعلی در برنامه شیوه که به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، کنایه تندی زد.

کنایه تند به انسیه خزعلی و پسرش روی آنتن زنده/ ویدئو

کارشناس تلویزیون با حمله به معاون امور زنان رئیسی و پسرش گفت: مادر فیلتر می‌کند و پسر وی‌پی‌ان می‌فروشد.، خجالت بکشید و یک نفر استعفا دهد.

پس از جنجالی شدن خبر مهاجرت فرزند انسیه خزعلی به کانادا، امروز مهدی خزعلی از اقامت دو خواهرزاده دیگرش یعنی فرزندان کبری خزعلی در آمریکا و کانادا خبر داد.

اخیرا خبر مهاجرت حمیدرضا رضازاده، فرزند انسیه خزعلی، معاون زنان رییس جمهور، باعث واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی شد.

حجم ویدیو: 2.36M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47 | دانلود ویدیو
منبع: برترین ها
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    در این خانواده خزعلی معلوم نیست چه خبره ؛ یکی میشه مخالف سیستم به نام آقا مهدی ؛ بقیه هم که فقط چسبیدن به جمع کردن مال و منال از سفره انقلاب حالا چه سودی اینها دارن که راه به راه در عین بیسوادی پست هم میگیرن مشخص نیست.

  • ناشناس
    0

    فساد در جایی اتفاق می‌افتد که خط قرمز است و کسی جرات ندارد آنجا را بررسی کند خط قرمز کشور کجاست اتفاقا اباید همین قسمت بسیار شفاف و شیشه ای باشد تا به بهانه ذوب در ولایت و حفظ نظام افراد پست نیرند و بر بیت المال خیمه نزنند

  • خ. س
    0

    متاسفانه خیلی ها اعتقاد به نطام ندارند ولی نان نطام می خورند وقتش برسد زودتر از بقیه رنگ عوص می کنند. امثال این خانم فراوان است جوانان ممکلت برای دفاع از انقلاب واسلام جانشان دادند که اینها به نوایی برسند چه جوابی خواهند داشت روز قیامت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها