اظهارات طوفانی"هاتف علیمردانی"، کارگردان سینما خطاب به مجری شبکه بی‌بی‌سی

هاتف علیمردانی در ارتباط با وقایع اخیر در مصاحبه با بی بی سی فارسی از خود واکنش نشان داد.

اظهارات طوفانی"هاتف علیمردانی"، کارگردان سینما خطاب به مجری شبکه بی‌بی‌سی

هاتف علیمردانی پرسید: اگر بخواهید در انگلیس براندازی کنید سیستم حکومت می‌ایستد شما را نگاه می‌کند تا براندازی کنید؟

 آن‌چیزی که من در کف خیابان می‌بینم با آن چیزی که پروپاگاندا می‌شود متفاوت است؛ آنقدر تند می‌رویم که نمی‌گذاریم حکومت صدای برخی مردم را بشنود؛ کشور سوریه به آن بزرگی، یک ایران پشتش ایستاد نتوانستند حکومتش را تغییر دهند!

حجم ویدیو: 9.31M | مدت زمان ویدیو: 00:03:00 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محسن
    33

    من این برنامه رو ندیدم ولی الان این برنامه 60 دقیقه بی بی سی رو به طور کامل از طریق یوتیوب دیدم..اولا حدود دو سوم حرف های هاتف علی مردانی( یک کارگردان سفارشی ) در این ویدیو پخش نشد..درثانی صحبت ها و سوال های مهم خانوم قاضی زاده هم در این ویدیو پخش نشد..ولی باید از هاتف علی مردانی پرسید که آیا مثلا در این شهر، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم یک مشت یاغی بی آرمان هستند؟ و سوال دوم این است که حاکمیت با مردم چه کرده که معترضین به خیابان آمدند و آرامش امثال آقای علی مردانی را بر هم زدند ..البته بنده امیدوار بودم آقای هاتف علی مردانی ، هدیه این حرف هاش رو از کیهان یا وزارت ارشاد بگیره نه از خبر فوری ..باید گفت سایت هایی مثل خبر فوری با سخت چنین کلیپی هایی با همچین تیرهایی *دراین شرایط * درحال تخریب نیمچه محبوبیت خودشان در بین مخاطبین خودش هستند..

    نظرات شما -
    • ناشناس
      14

      به محسن...
      علتش روشنه،،،ببینید الان خود شما در تمام ساعات شبانه روز کامنت می‌گذارید خب این از چیه؟؟؟ بیکاری....
      این همه جوان تحصیل کرده بیکار ،خب جوونا ناامید هستن، میگن ما این همه درس بخونیم آخرش بیکار، بدون شغل ،بدون آینده ؟؟؟

  • ناشناس
    34

    عروسک خیمه شب بازی جمهوری اسلامی نشوید ! عملکرد ۴۴ سال گذشته حکومت نشان داد ، با جمهوری اسلامی آینده ای برای ایران و ایرانیان نمی شود متصور شد !!!

  • محسن
    8

    نه عزیزم..بنده بیکار نیستم..در طول ساعات شبانه روز هم کامنت نمیگزارم..آخرین کامنتی هم که قبل از این، گزاشتم دو روز پیش بود..امروز هم جمعه تعطیل بود..درثانی مطالبات امروز مردم از این فراتر رفته ..با این درامد ها حداقل های زندگی مثل مالکیت مسکن و ...بسیار سخت شده و وعده های انقلاب میسر نشده..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها