رحمان سریال یاغی شخصیت هیجان انگیز تری است یا سیامک در سالتو؟

سریال یاغی به قسمت های پایانی خود نزدیک می شود و در قسمت جدید این سریال، با مرگ کاراکتر رحمان بازی مهدی حسینی در این سریال به پایان می رسد. در قسمت نوزدهم سریال یاغی که از پر دانلود ترین سریال های نمایش خانگی است، شاید یکی از مهمترین گره های قصه گشوده می شود.

رحمان سریال یاغی شخصیت هیجان انگیز تری است یا سیامک در سالتو؟
طرح اولیه قصه سریال یاغی همان طور که در تیتراژ آغازین سریال آمده است، بر گرفته از رمان پر فروش سالتو نوشته مهدی افروزمنش بوده اما محمد کارت که کارگردانی سریال را بر عهده دارد، تغییراتی ساختاری در روند و ریتم اتفاقات ایجاد کرده است و حالا می توان گفت سالتو در داستان جدید تنها الهام بخش برای کارگردان بوده است.
یکی از جدی ترین تغییرات در کاراکترهای اصلی داستان، تغییر کاراکتر سیامک به رحمان است. سیامک در سالتویک مهندس تحصیلکرده خوش تیپ است که نقش کاتالیزور در کنترل هیجانات نادر، بدمن قصه را دارد. او که ماموریت های خارجی را انجام می دهد کسی است که اختلافات بین نادر و همسرش که در سریال نامش طلاست و طناز طباطبایی نقشش را بازی می کند، بر عهده دارد. او مغز متفکر داستان است و خیلی از وزن قصه روی دوشش پیش می رود.
در سریال یاغی اما ترکیب به هم ریخته، اینجا بهمن با بازی پارسا پیروز فر مرد همه چیز دان قصه شده و رحمان برادر دیوانه اوست که نماد خشونت است. سرنوشت هر دو اما در قصه به یک نقطه می رسد، مرگ سخت!
حال پرسش اینجاست شما اگر پیگیر هر دو قصه بوده اید کدام یک از این دو را بیشتر پسندیده اید؟
منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها