کاظم نوربخش:

هنوز هیچ صحبت جدی برای ساخت فصل دوم «راز بقا» با ما نشده است

کاظم نوربخش بازیگر تلویزیون گفت: به امید خدا اگر مشکلی پیش نیاید از هفته آینده فصل چهارم «نون. خ» کلید خواهد خورد.

هنوز هیچ صحبت جدی برای ساخت فصل دوم «راز بقا» با ما نشده است

کاظم نوربخش پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول به کار خاصی نیستم و از آنجایی که به زودی مشغول بازی در فصل چهارم نون خ می‌شوم کار دیگری را قبول نکردم.

وی درباره زمان شروع فیلمبرداری «نون. خ ۴» اضافه کرد: به امید خدا اگر مشکلی پیش نیاید از هفته آینده این سریال کلید خواهد خورد.

«نون. خ ۴» لبخند را به لبان مردم خواهد آورد

نوربخش درباره ساخت فصل چهارم نون خ اضافه کرد: سعید آقاخانی تمام قدرت خود برای ساخت فصل چهارم نون خ را گذاشته است، به امید خدا این سریال برای پخش در عید نوروز و ماه رمضان آماده خواهد شد.

نوربخش

نوربخش درباره تفاوت حضور در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی اضافه کرد: طبیعتا تلویزیون مخاطب بسیار بیشتری دارد و همه نمی توانند آثار سریالی شبکه نمایش خانگی را ببیند. به همین دلیل کار کردن در تلویزیون همیشه برای من جذابتر است، به نظر من تلویزیون جایگاه بسیار بالاتری از شبکه نمایش خانگی دارد.

نوربخش درباره حضورش در سینما اضافه کرد: من چندین فیلم سینمایی باز کردم که هنوز اکران نشده اند، به طور کلی درباره حضورم در سینما بنا بر زمان پیش می روم، آدمی هستم که همه کارهایم را دوست داشته ام، یعنی اگر نقشی را دوست نداشته باشم خیلی راحت آن را قبول نمی کنم و به همین دلیل عجله ای هم برای حضور در جایی ندارم.

نوربخش: مردم همواره منتظر ساخت فصل جدیدی از «نون. خ» هستند

بازیگر سریال «نون خ» درباره موفقیت این اثر در میان مردم اظهار کرد: من هر روز از مردم و اطرافیان درباره فصل جدید این سریال پیام دارم، همه منتظر نون خ هستند، خوشبختانه این سریال سه فصل موفق را پشت سر گذاشته و در میان مردم به خوبی محبوب شده است، من از حضور در راز بقا بی نهایت خوشحالم اما معتقدم که تلویزیون و مخصوصا نون خ ارزش بسیار بیشتری در میان مردم دارد.

نوربخش

نوربخش درباره احتمال ساخت فصل دوم «راز بقا» افزود: هنوز هیچ صحبت جدی برای ساخت فصل دوم این سریال با ما نشده است، آقاخانی تمام تمرکزش روی ساخت «نون. خ ۴» است و به همین دلیل احتمالا فعلا سراغ راز بقا ۲ نخواهد رفت.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره همکاری در سریال «فضایی ها» خاطرنشان کرد: در این میان در سریال نمایش خانگی «فضایی ها» به کارگردانی پیمان قاسمخانی هم حضور داشتم که برایم جذاب بود، این سریال هم فضای خاص خودش را دارد که احتمال موفقیتش بین مخاطبان زیاد است. بی نهایت بازیگر خوش شانسی هستم که در این سالها توانستم با دو قطب کمدی یعنی سعید آقاخانی و پیمان قاسمخانی همکاری داشته باشم و از این جهت خدا را شاکرم.

منبع: سینما پرس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها