مزاحمت شاخ‌ های مجازی برای بهرام رادان

فیلم گربه سیاه درباره دختر جوانی است که دوست دارد طراح لباس آدم‌های معروف باشد، او به واسطه آشنایی با یک پیک موتوری سر از لوکیشن فیلم جدید بهرام رادان درمی‌آورد.

مزاحمت شاخ‌ های مجازی برای بهرام رادان

قبلاً سلبریتی کلمه‌ای محدود برای توصیف هنرپیشه‌ها، خواننده‌ها، فوتبالیست‌ها و مجری‌ها بود. اما با رونق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، حالا با شاخ‌های مجازی طرفیم که چند میلیون فالوئر دارند و در بیشتر اوقات تنها هنرشان رفتارهای زرد و پرحاشیه است.

این ماجرا دستمایه فیلم « گربه‌سیاه » شده که در آن بهرام رادان در نقش خودش بازی می‌کند. هنرپیشه‌ای موفق که نامزدش در پاریس زندگی می‌کند و حرفه و رابطه عاطفی‌اش با حضور یک شاخ مجازی در اتاق خوابش به هم می‌ریزد. با ما باشید برای معرفی این فیلم متفاوت سینمای ایران.

تو عاشق بهرام رادانی؟

گربه+سیاه

داستان فیلم درباره دختر جوانی است که دوست دارد طراح لباس آدم‌های معروف باشد. او به واسطه آشنایی با یک پیک موتوری سر از لوکیشن فیلم جدید بهرام رادان درمی‌آورد و تلاش می‌کند به این هنرپیشه معروف نزدیک شود. تلاش‌های او و دوستانش باعث ایجاد حاشیه‌های زیادی برای رادان می‌شود. به‌طور مثال از اتاق خواب رادان فیلم پخش می‌کنند تا دیده شوند.

اما در ادامه دخترک و رفقایش تبدیل به‌ شاخ‌های مجازی شده‌اند و درآمد زیادی دارند، اما چالش‌های شهرت، پول و بازی با آبروی افراد زیاد است. چند خط داستانی در نقطه جالبی به هم گره می‌خورند تا تصویری تلخ و واقعی از زندگی شاخ‌های مجازی که در بیشتر اوقات تو خالی هستند برای مخاطب ارائه شود. جالب است بدانید بهرام رادان نه‌تنها در نقش خودش بازی می‌کند که تهیه‌کننده فیلم هم هست. فیلمی که در نقد حاشیه‌های فضای مجازی است و البته برای این‌ که سلبریتی اصیل و هنرمند را از نسل جدید سلبریتی‌ها تفکیک کند حسابی برای رادان و هم‌صنف‌هایش نوشابه باز می‌کند و بی‌محابا شاخ‌های مجازی را نقد می‌کند.

چرا ببینیم؟

فیلم داستان متفاوت دارد که کمتر به آن پرداخته شده. هشدار جدی فیلم را نباید نادیده گرفت. این‌که گاهی با لایک و فالو کردن آدم‌های توخالی باعث دیده شدن و پول‌دار شدن‌شان می‌شویم. بازی‌های خوب و یکدستی در فیلم می‌بینیم. غیر از رادان و بهاره کیان‌افشار، پیام احمدی بازی خوبی دارد. ترلان پروانه تکرار بازی‌های همیشگی‌اش را ارائه می‌کند و شگفتانه فیلم معرفی کیا رُکنی، بیت باکس‌زن معروف عصر جدید به‌عنوان بازیگر است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها