«رویای یک اسب» در ۵ جشنواره بین المللی پذیرفته شده است

رقابت یک فیلم ایرانی در ۵ جشنواره معتبر جهانی

مستند «رویای یک اسب» به کارگردانی مرجان خسروی در پنج جشنواره معتبر جهانی پذیرفته و به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت یک فیلم ایرانی در ۵ جشنواره معتبر جهانی

فیلم مستند «رویای یک اسب» به کارگردانی مرجان خسروی و تهیه‌کنندگی میلاد خسروی و ساجده سرایی در پنج جشنواره بین‌المللی نانسی فرانسه، سائوپائولوی برزیل، بلگراد صربستان، شارجه امارات و مذهب امروز ایتالیا پذیرفته و به نمایش در خواهد آمد.

این مستند در ماه جاری در بخش رقابت اصلی بیست‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم‌های نانسی فرانسه (۲۶ آگوست تا ۴ سپتامبر) و سی‌وسومین دوره جشنواره فیلم‌های کوتاه سائوپائولوی برزیل (۱۸ تا ۲۸ آگوست) و در ماه‌های سپتامبر و اکتبر در سی‌ویکمین دوره جشنواره فیلم‌های قوم‌نگارانه بلگراد (۳ تا ۶ اکتبر)، نهمین دوره جشنواره فیلم های کودک و نوجوان شارجه امارات (۹ تا ۱۵ اکتبر) و بیست‌وپنجمین دوره جشنواره مذهب امروز ایتالیا (۱۴ تا ۲۱ سپتامبر) در بخش‌های رقابتی مختلف، شرکت خواهد کرد.

رویای یک اسب آخرین ساخته مرجان خسروی که پیش از این در اولین حضور جهانی خود در جشنواره مستند کراکوف لهستان نامزد دریافت بهترین مستند کوتاه شده است، داستان تمثیلی دختر ۱۵ساله عشایری را روایت می‌کند که به دور از فضای مدرن شهری در اندیشه آرزوهای بزرگی است، آرزوهایی فراتر از کوه‌هایی که او را احاطه کرده‌اند.

مرجان خسروی در سال‌های اخیر با ساخت فیلم های «برف می‌نامد» و «وادیار» در جشنواره‌های مهمی مثل ایدفای آمستردام، اوپسالای سوئد، اودنسه دانمارک و دی‌ام‌زد کره‌جنوبی حضور داشته و برای کارگردانی «برف می‌نامد» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم مستند بلند جشنواره بیگ اسکای (جشنواره مورد تأیید اسکار) شده است.

عرضه و پخش جهانی فیلم رویای یک اسب بر عهده شرکت ۷Springs Pictures به مدیریت میلاد خسروی است. سایر عوامل این مستند عبارتند از:

فیلم‌بردار: مهدی آزادی، تدوین‌گر: لقمان سخنور، صداگذار: آرش قاسمی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان، دستیار تدوین: سمانه میقانی، مجری طرح: محمود نورمحمدی و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها