رئیس سازمان بسج رسانه خواستار شد

ضرورت ورود جدی اصحاب رسانه به جهاد تبیین

رئیس سازمان بسیج رسانه با انتشار پیامی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران وفادارش و پاسداشت روز خبرنگار، خواستار ورود جدی خبرنگاران و اصحاب رسانه به جهاد تبیین برای روشن گری و ارتقاء سطح سواد رسانه ای جامعه شد

ضرورت ورود جدی اصحاب رسانه به جهاد تبیین

در این پیام آمده است؛

روایت عاشورای حسینی ، یادآور جریان حق طلبی و حق جویی است که سبب شد حماسه کربلا در غبار فتنه کوفیان و خدعه یزیدیان، از انظار بدور نماند و با وجود حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) اسوه های صبر و تقوا، عنصر روشنگری هویتی جدید به خود گیرد.

آن زمان که یزید و یزیدان سرمست از نیرنگ، باطل را در افکار عمومی حق جلوه دادند، خبررسانان دشت نینوایی نمود پیدا کردند تا با شجاعتی بی نظیر، ضمن رسوایی قاتلان امام حسین (ع) و یاران وفادارش، واقعه کربلا را برای همیشه تاریخ، ثبت و ضبط کند.

اگر در بلندای تاریخ نهضت عاشورایی شکل گرفت تا با برجسته سازی حقایق، بیرق عدالت خواهی افراشته شود اینک و در نخستین گام‌های ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی جهاد تبیینی نیاز است که پرچم دار آن ، خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ جبهه نرم هستند.

سازمان بسیج رسانه کشور ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران وفادارش، یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای جبهه رسانه را گرامی می دارد و با پاسداشت روز خبرنگار، خواستار ورود جدی اصحاب رسانه به جهاد تبیین برای روشن گری و بصیرت افزایی، معرفی خدمات نظام به جامعه ، ارتقاء سطح سواد رسانه ای مخاطبین و بیان کاستی ها ها همراه با ارائه پیشنهادهای کاربردی و راهبردی است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • یه بنده خدایی
    0

    کل مملکت روهواست آقایون دنبال رفع شبهات ۱۴۰۰ سال پیش!!!!

  • ناشناس
    0

    44 ساله رادیو تلوزیون روزنامه در دیوار اسمون زمین رختخواب ووووودارید تبیین میکنید هزاران میلیارد بودجه هم حروم کردید. وقتی بااعمالتون نمیخونه نتیجه نمیده کاش همه را مثل خودتون نفهم فرض نمی کردید .بابا زمونه عوض شده دیگه با چرندیاتتون نمیتونید مردما خر کنید. همونایی که زیر منبرتون میشینند اگه منفعتشون نباشه نمیان .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها