استوری تتلو از طلاق سحر قریشی

امیر تتلو با انتشار متنی که در اینستاگرام بازنشر شده است، اعلام جدایی از سحر قریشی کرد.

استوری تتلو از طلاق سحر قریشی

امیرتتلو متولد شهریور ۱۳۶۶است ، امیر تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند.امیر تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است.

امیرتتلو در میانه دههٔ ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد و پس از مدتی به ایران بازگشت.امیرتتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد،  امیرتتلو  سه بار توسط پلیس بازداشت شده‌است نخستین بازداشت تتلو در سال ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی بود

امیر تتلو و سحر قریشی گویا دوباره باهم به مشکل خوردند و اینبار هم انگار قضیه جدی تر از قبل است و سحر از پیش تتلو رفت و احتمالاً ظرف چند روز آینده خانوم قریشی دوباره به ایران برخواهد گشت.

 ماجرا گویا از آنجایی شروع شد که امیر تتلو برای یکی از آهنگ های جدیدش یک نوازنده خانوم به بندش اضافه کرد و این خلاف قول و قرارهای سحر و تتلو بود و سحر قریشی تاب حضور خانوم نوازنده رو نداشت و رفت. امیر تتلو تو صفحه اینستاگرام درباره این ماجرا و چگونه رفتن سحر قریشی اینطور نوشت: دوستان خانم قریشی اصرار داشتن برن. منم با دوتا از هوادارا فرستادم. گفتم هرجا میرن ببرن سالم تحویلشون بدن. دوبی ایران هرجا...پول هم گذاشتم پیششون باشه و رفتن !!

 حالا ایشون میگه من خودم تنها میخوام برم دوبی و ما به زور نمیتونیم واسه ایشون همراه بذاریم. پس به هوادارا میگم همونجوری که میخواد بذارن تنها سفر کنه! دیگه هر چیشون شد پای خودشون. من هزار بار گفتم هرجا میری برو ولی بذار برسوننت سالم برسی وقتی خودش نمیخواد که نمیتونیم به زور باهاش بریم. اینه که ایشون خونه ی مارو ترک کردن صبح و الانم میگن میخوان اون دوتا هواداری که گذاشتیم بادیگارد رو به خواسته ی خودشون ترک کنن از اینجا به بعد من دیگه مسئولیتی از ایشون به عهده نمیگیرم.

هر مشکلی براشون پیش اومد خودشون میدونن و خانواده شون. من چرا نگران باشم اینهمه وقتی خودشون دوست دارن و اصرار دارن تنها باشن !! حتى جایی میخوان برن که دوست ندارن ما بدونیم. پس بنده دیگه هیچ مسئولیتی راجع به ایشون ندارم. دوربینای دم در هم هست که ایشون صحیح و سالم با دوتا بادیگارد از شهرک من خارج شدن. دیگه بقیه ش به من ربطی نداره خودش بادیگاردارو نمیخواد و میخواد تنها بره.

شامورتی بازی عجیب تتلو واسه دودَر کردن سحر

 اعتراف امیر تتلو: به خاطر موزیک از نامزدم گذشتم

امیر تتلو بعد از رفتن سحر ویدیویی منتشر کرد و گفت که به خاطر ضبط موزیک ویدیو جدیدش مجبور شده از نامزدش یعنی سحر خانوم جدا بشه و اجازه بده که بره...

البته خیلی ها بر این باورند که این قایم باشک بازی های سحر قریشی و امیر تتلو برای دیده شدن است و نه سحر جایی رفته و نه امیر تتلو از سحر قریشی جدا شده و این ها همه نقشه و برنامه است برای بیشتر دیده شدن.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • هفت لنگ بختیاری
    2

    من دوس دختر ندارم

  • موسوی
    0

    از قدیم گفتن هر میمونی که زشت تره بازیش بیشتره

    نظرات شما -
    • 0

      دقیقا

  • ناشناس
    0

    هدف این رابطه همون ۵۷ میلیارد یک شبه بود که حاصل شد و حالا هم با بچه گانه ترین حرفا اعلام جدایی میفرمایند چون میدونن با چه ملت ...طرفی هستن لازم نیست زیاد به خودشون فشار بیارن
    در ضمن منظور از ملت فالوورای بسیار فکور و فهیم ایشونه و نه دیگران

  • ناشناس
    1

    به جهندم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به درک ....چه ربطی به ما داره؟

  • ناشناس
    0

    وقتی این خبرا روکارمیکنید منم کامنت میدارم مگه تتلومغزخر خورده که این کارا و تکرار نکنه

  • قلندر
    0

    لطفا اخبار این روان پریشها را برجسته نکنید .تا بیخبر بمیرند در داغ خود پرستی...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احسن

  • ناشناس
    0

    این سحر هر روز با یکی می پرد! ما تا کشور قم نمی توانیم سفر کنیم ولی این خانم هر روز در یکی از کشورهای خارجی پلاس است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها