تهیه‌کننده «ممیزی»: وزیر سابق فرهنگ گفته بود نقدمان می‌کنند و ما می‌خندیم

تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «ممیزی» گفت: از سوی وزارت ارشاد اعتراضی به این سریال صورت نگرفته و وزیر سابق وزارت ارشاد گفته بود، نقدمان می‌کنند و ما می‌خندیم.

تهیه‌کننده «ممیزی»: وزیر سابق فرهنگ گفته بود نقدمان می‌کنند و ما می‌خندیم

حامد جواد‌زاده گفت: ما یک نوع تفکر مدنظرمان بود که آن طرز تفکر را در سریال ممیزی نقد کردیم؛ بنابراین با فرد خاصی طرف نبودیم و کسی هم بابت نقد ما در این سریال ناراحت نشده است.

جواد‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا از طرف وزارت ارشاد اعتراضی به این برنامه شده است، گفت: خیر، حتی وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته بود که نقدمان می‌کنند و ما می‌خندیم.

وی درباره نحو ورود وحید آقاپور هم این را گفت: من با وحید از رادیو آشنا شده بودم و می‌دانستم که او بچه تئاتری، شیرین و طنازی است. به همین دلیل بعد یکی دو ضبطی که با او انجام دادیم، متوجه شدیم که وحید برای اینکار آورده دارد.

برنامه ممیزی به صورت طنز روند ممیزی در کار‌های هنری را به چالش می‌کشد و این سریال به کارگردانی حامد جوادزاده در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. ایده شکل‌گیری این برنامه هم ابتدا برای رادیو جوان بود که بعد‌ها در تلویزیون تصویری شد و در نهایت به دعوت دوستان برای پلتفرم‌ها تولید شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها