تصاویر بازیگرانی که اسرارآمیزترین ویژگی فیزیکی را دارند

چشمان دو رنگ یکی از اسرارآمیزترین ویژگی‌های فیزیکی است که در میان انسان‌ها، سگ‌ها و گربه‌ها وجود دارد با این حال برخی انواع آن به سادگی قابل تشخیص نیست.

تصاویر بازیگرانی که اسرارآمیزترین ویژگی فیزیکی را دارند

آیا تا به حال با موجودی که چشمان شگفت‌انگیز و متفاوتی دارد روبرو شده‌اید؟ چشمان دو رنگ یکی از اسرارآمیزترین ویژگی‌های فیزیکی است که در میان انسان‌ها، سگ‌ها و گربه‌ها وجود دارد، و یکی از زیباترین، خیره‌کننده‌ترین و عجیبت‌ترین پدیده‌های طبیعی است.

عوامل زیادی وجود دارند که می‌توانند باعث هتروکرومی شوند، یک ویژگی ژنتیکی در بدو تولد، بیماری یا آسیب مهم‌ترین این عوامل هستند و جالب اینکه همین پدیده نادر هم سه نوع مختلف دارد؛ چشمان دور رنگ می‌تواند کامل باشد، جایی که هر چشم، رنگی کاملا متفاوت از دیگری دارد؛ هتروکرومی نسبی که بخشی از عنبیه رنگی متفاوت از دیگری دارد و نوع سوم که زمانی است که حلقه داخلی عنبیه رنگی متفاوت پیدا می‌کند.

برخی بازیگران مشهور هستند که به این دلیل بر سر زبان‌ها افتادند:

کیت باسورث احتمالاً شناخته شده‌ترین بازیگر زن برای داشتن دو چشم متفاوت است. چشم چپ کیت باسورث آبی است. سمت راستش بیشتر فندقی است با این حال ممکن است متوجه تفاوت چشم‌ های او نشده باشید، زیرا عوامل و کارگردانان او را مجبور می‌کردند هنگام فیلم‌برداری از لباس‌های رنگی استفاده کند تا چشم‌هایش یک رنگ به نظر برسد تا اینکه بالاخره در سال ۲۰۰۶ برایان سینگر کارگردان فیلم «بازگشت سوپرمن» به او گفت که طبیعی باشد.

کیت باسورث

کیت باسورث

میلا کونیس سال‌ها به دلیل جراحت دو چشم متفاوت داشت. اگر با دقت به او نگاه کنید متوجه می‌شوید که چشم چپ میلا تیره‌تر از سمت راستش است. این دو رنگی زمانی که کونیس جوان‌تر بود بیشتر به چشم می‌آمد. او بعدا عمل کرد، اما در سال ۲۰۱۱ در مصاحبه‌ای اعتراف کرده بود که: «من سال‌ها از یک چشم نابینا بودم و هیچ‌کس نمی‌دانست.»

میلا کونیس

میلا کونیس

چشمان هنری کاویل بازیگر سوپرمن آبی است، اما طرفداران واقعی‌اش می‌دانند که یکی از آن‌ها ته رنگ قهوه‌ای دارد. او دچار هتروکرومی سگمنتال است و تنها بخشی از عنبیه‌اش رنگ متفاوتی دارد. این تفاوت به سختی قابل رویت است.

هنری کاویل

هنری کاویل

سیمون پگ بازیگر «جنگ ستارگان» هم در یک نمایش در بریتانیا فاش کرد که یکی از چشمانش کمی قهوه‌ای است. این افشاگری در سال ۲۰۰۸ افتاد و اگر پگ چیزی نمی‌گفت احتمالا کسی هم متوجه نمی‌شد! او در یک برنامه تلویزیونی توضیح داد: «چشم‌های من دو رنگ هستند. آن‌ها بیشتر آبی مایل به خاکستری هستند، اما در چشم راست من یک برق قهوه‌ای وجود دارد.»

سیمون پگ

سیمون پگ

جین سیمور بازیگر شناخته شده پزشک دهکده هم که دیگر پا به سن گذاشته، یک چشم قهوه‌ای و یک چشم سبز دارد. سیمور از سال ۱۹۶۹ در سینما درخشید و اکنون در ۶۷ سالگی نیز هنوز بازی می‌کند.

جین سیمور
جین سیمور

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها