نظر طناز طباطبایی درباره نقش طلا در سریال یاغی

طناز طباطبایی درباره حسش به نقش طلا در سریال یاغی پستی در اینستاگرام منتشر کرد.

نظر طناز طباطبایی درباره نقش طلا در سریال یاغی

سریال یاغی به پربازدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی این روزها تبدیل شده است. نقش آفرینی پارسا پیروزفر به جذابیت این سریال افزوده است اما تنها ستاره این سریال نیست و طناز طباطبایی هم مانند پیروز فر کم کار تر از همیشه اما اینبار در این سریال یاغی ایفای نقش کرده است.

نظر طناز طباطبایی درباره نقش طلا در سریال یاغی

طناز طباطبایی که در نقش طلا همسر بهمن خان ایفای نقش می کند در جدیدترین پست اینستاگرامی خود درباره حسش به این نقش نوشته است:  طلای من، نقشی که بهم یاد داد خودم برای خودم بس باشم، تجربه‌ای به غایت دلچسب.

مرسی از اعتمادت برادر خلاق من.

نظر طناز طباطبایی درباره نقش طلا در سریال یاغی

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران است او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز است که از ۱۸ سالگی جلوی دوربین رفت و بعدا تجربه کار در تئاتر را نیز کسب کرد. طناز طباطبایی در هنرهای دیگری چون نقاشی و موسیقی هم فعالیت دارد.

طناز طباطبایی در کنسرت سی صد

همچنین همزمان با پخش سریال یاغی ایفای نقش طناز طباطبایی در کنسرت سی صد نیز حسابی مورد توجه قرار گرفته است.

«سی‌صد» بر اساس نوشته‌ای از «ری بردبری» طراحی و تدوین شده است و به موضوع کتاب سوزی و نسل کشی مغول‌ها در نیشابور می‌پردازد. در این کنسرت نمایش که به خوانندگی رضا بهرام روی صحنه می‌رود جواد عزتی، طناز طباطبایی، ماهور الوند، مهران غفوریان، دلنیا آرام، منوچهر علیپور، عرفان ناصری، نیما سکوت و امیر جدیدی حضور دارند.

منبع: اقتصاد آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها