۸ سال بعد از اعلام کناره‌گیری؛ خانم بازیگر مشهور به سینما بازمی‌گردد

کامرون دیاز بازیگر مشهور هالیوود که در سال ۲۰۱۴ آخرین فیلم خود را بازی کرده و بعد از آن از بازیگری کناره‌گیری کرده بود، دوباره قرار است با بازی در یک فیلم جدید به حرفه خود بازگردد.

۸ سال بعد از اعلام کناره‌گیری؛ خانم بازیگر مشهور به سینما بازمی‌گردد

به گزارش variety، کامرون دیاز ۴۹ ساله که در سال ۲۰۱۸ از هالیوود کناره‌گیری کرد، در کنار جیمی فاکس در کمدی اکشن نتفلیکس “Back in Action” بازی خواهد کرد. این پروژه دیاز و فاکس را بعد از بازی در فیلم ورزشی "Any Given Sunday" در سال ۱۹۹۹ و فیلم "Annie" در سال ۲۰۱۴ که آخرین نقش سینمایی دیاز قبل از بازنشستگی بود، دوباره در کنار یکدیگر قرار می‌دهد.

فاکس این خبر را در توییتر اعلام کرد و صدای دیاز را از یک تماس تلفنی به اشتراک گذاشت. چنان که از صدای دیاز در این تماس تلفنی معلوم بود او می‌گوبد نمی‌تواند کلماتی پیدا کند تا به دنیا بگوید که قرار است به سینما و تلویزیون بازگردد.

فاکس در توییتر خود اظهار می‌کند که امیدوار است دیاز از اینکه گفت‌وگوی تلفنی‌اش را ضبط کرده است عصبانی نشود اما این به این دلیل بوده که او از تصمیمش برنگردد.

کامرون دیاز این خبر را در استوری اینستاگرامش تایید کرد و نوشت: «جیمی فاکس فقط تو می‌تونی دوباره منو به بازیگری برگردونی. من بسیار خوشحالم و نمی‌تونم برای شروع دوباره بازیگری بیشتر از این منتظر بمونم.»

ست گوردون (کارگردان «رئیس‌های وحشتناک») این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای که با برندان اوبراین (نویسنده فیلمنامه «همسایه‌ها») نوشته، کارگردانی می‌کند. جزئیات طرح مخفی نگه داشته شده اما به گفته فاکس، انتظار می‌رود تولید فیلم اواخر امسال آغاز شود.

فاکس در حال ساخت “Back in Action”با همکاری داتاری ترنر، اوبراین و مارک مک‌نیر است.

دیاز یکی از ستارگانی که در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ از پولسازترین بازیگران بود، پس از بازی در اولین فیلم خود در سال ۱۹۹۴ در فیلم «ماسک» در کنار جیم کری به شهرت رسید. او بعداً در مجموعه‌ای از کمدی‌های رمانتیک موفق بازی کرد، از جمله «عروسی بهترین دوست من»، «چیزی درباره مری وجود دارد»، «فرشتگان چارلی» و «شرک». او بازنشستگی خود را در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد، به این معنی که نقش خانم هانیگان در «آنی» آخرین بازی دیاز در فیلم را رقم زد. این بازنشستگی تا زمانی ادامه داشت که فاکس و نتفلیکس برای بازگشت او اقدام کردند.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها