غوغای رقص کی پاپی رضا نیکخواه جوکر/ ویدئو

رضا نیکخواه بازیگر کمدی و یکی از بازیگران خوب سریال جوکر باز سر زبان‌ها افتاد.

غوغای رقص کی پاپی رضا نیکخواه جوکر/ ویدئو

در بخشی از این برنامه رضا نیکخواه اقدام به رقصیدن به سبک متداول موسیقی‌های کره‌ای کرد که بقیه جوکری‌ها هم او را همراهی کردند.

«نیسان آبی» با همه کاستی ها، کار خوبی شده است

بازیگرسریال‌های «زیر آسمان شهر»، «در حاشیه»، «مرد هزار چهره»، «بزنگاه»، «قرعه» و «راه در رو» در بخشی دیگر از صحبت‌هایش درباره همکاری با منوچهر هادی، کارگردان سریال «نیسان آبی» که اکنون برای شبکه نمایش خانگی در حال تولید است، توضیح داد:

«نیسان آبی» سومین همکاری بنده با آقای هادی است و از همکاری با ایشان راضی ام. نقشی که در این مجموعه دارم (سرهنگ سازگار)، کاراکتر بسیار قشنگی است و خودم دوستش دارم.

حالا در قسمت‌های بعدی قشنگ‌تر هم خواهد شد. در واقع سرهنگ سازگار آدم نقدپذیری است و کسانی هم که نظری دارند راحت با او در میان می‌گذارند و او هم دوست دارد و با کمال میل از نقدها و پیشنهادات استقبال می‌کند و به مردم کمک می‌کند.

به هرحال «نیسان‌آبی» با همه کاستی ها، کار خوبی است و مردم هم از آن استقبال کرده‌اند، حتی شنیده‌ام در خارج از کشور هم بسیار دیده شده و نظر مثبتی داشتند.

مسلماً به مرور زمان کار بهتر هم خواهد شد، چون اتفاقاتی که باید بیفتد هنوز شروع نشده و قصه قطعاً جذاب‌تر خواهد شد. بازیگران خوبی به مرور به کار اضافه خواهند شد که کار را جذاب‌تر می‌کند.

نیکخواه در ادامه به توقف کوتاه مدت «نیسان آبی» اشاره کرد و توضیح داد: مدت کوتاهی به خاطر شرایط مهران غفوریان که باید استراحت می‌کرد، کار متوقف شد که خوشبختانه مجدداً از سر گرفته شد.

حجم ویدیو: 3.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58 | دانلود ویدیو
منبع: وقت صبح
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها