جدایی معروف ترین گروه موسیقی دنیا /‌ بی‌تی‌اس تصمیم جدید خود را اعلام کرد

گروه پاپ کره‌ای بی‌تی‌اس BTS که در چند سال فعالیت خود به شهرت و محبوبیت جهانی دست پیدا کرده‌اند، به‌تازگی اعلام کرده‌اند که قرار است از هم جدا شوند و به‌تنهایی به کار خود ادامه دهند.

جدایی معروف ترین گروه موسیقی دنیا /‌ بی‌تی‌اس تصمیم جدید خود را اعلام کرد

ملت‌های مختلف نگاه‌های متفاوتی به موسیقی دارند و احتمال زیادی وجود دارد یک سبک موسیقی از یک ملت برای مردم دیگر کشورهای دنیا جذاب نباشد. در این بین هر از گاهی شاهد حضور ستاره‌هایی هستیم که سبک موسیقی‌شان مرزها را پشت‌سر می‌گذارد و مورد علاقه جهانیان واقع می‌شود.

یکی از این موارد جالب گروه کره‌ای بی‌تی‌اس است. این گروه که هفت جوان خوش‌ قد و بالای کره‌ای آن را تشکیل داده‌اند و شاهد درخشش این گروه در سطح جهانی هستیم.

وقتی بی‌تی‌اس نوجوانان ایرانی را داغدار کرد

BTS یک گروه پسرانه کره ای است که در سال ۲۰۱۰ تشکیل شد و در سال ۲۰۱۳ شروع به کار کرد. آنها به عنوان Bangtan boys هم شناخته می‌شوند که متشکل از هفت عضو به نام های وی ، آر اِم ، جین ، جیمین ، جی هوپ ، شوگا و جونگ کوک است.

آنها به تازگی با انتشار آلبوم گلچین جدیدشان به نام proof توانستند در اسپاتیفای تاریخ ساز شدند و رکورد بیشترین پخش در اولین روز انتشار را به نام خود ثبت کردند. این آلبوم جدید مجموعه ای از آهنگ های قدیمی و چند آهنگ جدید این گروه است.

اما روز گذشته اعضای این گروه مشهور با خبری جنجالی طرفدارانشان در سراسر جهان را با شوک روبرو کردند. آنان اعلام کردند که قرار است به صورت انفرادی به فعالیت خود ادامه دهند. اعضای گروه وقتی اعلام کردند که به دنبال یک وقفه موقت هستند، اشک می ریختند و قول دادند روزی برگردند و دوباره گروه را دور هم جمع کنند. آنها در طول شام سالانه فستا (FESTA) خود که ۹ سال فعالیت گروه BTS را جشن می گیرد، جدایی اعضای گروه را اعلام کردند. البته آنها اعلام کردند که گروه را منحل نخواهند کرد.

وقتی بی‌تی‌اس نوجوانان ایرانی را داغدار کرد

البته این اولین بار نیست که آنها برای استراحت وقفه ایجاد می کنند. در دسامبر ۲۰۲۱، آنها گفتند که برای تجدید قوا به مدتی استراحت نیاز دارند. همچنین در سال ۲۰۱۹ هم یک استراحت کوتاه داشتند. برای طرفداران گروه های پسران، این اطلاعیه ممکن است آشنا به نظر برسد. در سال ۲۰۱۵ وان دایرکشن اعلام کرد که کار گروهی را متوقف می کنند تا بتوانند پروژه های انفرادی را دنبال کنند.

بدین ترتیب اجرای افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز لغو شد.

فیفا پس از این اقدام گروه بی تی اس، هنوز مجری و خواننده مراسم افتتاحیه جام جهانی را اعلام نکرده است.

دیسبند شدن بی تی اس که یکی از پرطرفدارترین گروه‌های موسیقی در میان نوجوانان جهان بود واکنش‌های فراوانی در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است.

برخی از این واکنش‌ها که همراه با طنز و شوخی است را مرور می‌کنیم:

بعد از جدایی اندی و کوروس جدایی گروه بی تی اس بیشترین واکنش و ناراحتی رو بین طرفداران موسیقی  در ایران داشت. :))


این موقع پسر عموم زنگ زده میگه بیا با ابجیم صحبت کن از وقتی فهمیده گروه بی تی اس قرارع از هم جدا بشن رفته تو اتاق خودشو حبس کرده و گریه می‌کنه کمتر از یکماه مونده به کنکور خودشو درگیر چه چیزایی کردع


والا من نمیدونستم بی تی اس چیه..تازه فهمیدم گروه موسیقیه...


بعد از فروپاشی گروه فیتیله جمعه تعطیله فروپاشی بی تی اس دومین شوک خبری برای بچه های رده سنی +۷ ساله


خب خوشبختانه اعضای گروه بی تی اس دارن جدا میشن و خدا رو شکر تو جام جهانی نمیبینیمشون


گروه بی تی اس اعلام کردن تا مدتی نمیخوان با هم دسته‌جمعی بخونن

دستشون درد نکنه ایشالا در پلن بعدی با خودکشی دسته جمعی به زیبایی های دنیا بیافزایند.


به جان قیصر از وقتی فهمیدم گروه بی تی اس، دختر نیستن دیگه اون آدم سابق نشدم !


گرونیا و تورم و گرما رو تحمل می‌کنم ولی از هم پاشیده شدن گروه بی تی اس رو دیگه نمی‌تونم به خدا. کمرمو شکست آقا

به مناسبت این جدایی، نگاهی به لیست اعضای این گروه داشته باشیم:

رهبر گروه:

فهرست اعضای گروه بی‌تی‌اس را با لیدر این گروه که با نام مستعار Real Me و مخفف آر ام شناخته می‌شود شروع کنیم. این جوان خوش‌‌آتیه برای یادگرفتن زبان انگلیسی شخصاً آسیتن بالا زده و انصافاً هم باید گفت انگلیسی را مثل بلبل صحبت می‌کند. در کنار این موارد آر ام پسر بسیار فعالی در زمینه ترانه‌سرایی است.

نام اصلی وی کیم نام جون است و با ۱۸۱ سانتی‌متر قد به عنوان یکی از قدبلندترین اعضای بی‌تی‌اس شناخته می‌شود. آر ام به همراه پدر و مادر و خواهرش زندگی می‌کند و عاشق وب‌گردی و گشت و گذار در اینترنت است.

گروه بی‌تی‌اس تاکنون اعضای زیادی را شاهد بوده اما از ابتدای تشکیل این گروه تاکنون آر ام تنها عضو و پای ثابت بی‌تی‌اس است.

آر ام عاشق دنیای پوشاک، کامپیوتر و کتاب است و رنگ نقره‌ای را برای موهای خود نسبت به سایر رنگ‌ها ترجیح می‌دهد.

وقتی بی‌تی‌اس نوجوانان ایرانی را داغدار کرد


پیرترینِ گروه: 

کیم سئوک جین که با نام مستعار جین به روی صحنه می‌رود به همراه پدر و مادر و برادر بزرگش زندگی می‌کند. این جوان رعنای کره‌ای ۱۷۹ سانتی‌متر قد دارد و عاشق آشپزی و بازی‌های رایانه‌ای است.

جین متولد آذر ماه سال ۱۳۷۱ است و پیرترین عضو بی‌تی‌اس محسوب می‌شود. جین مدعی است زمانی که گشنه می‌شود چشم چپش به تیک زدن می‌افتد و غذای مورد علاقه‌اش خرچنگ است. هم‌گروهی‌های جین در بی‌تی‌اس همیشه اندام متناسب و ظاهر وی را تحسین کرده‌اند.

وقتی بی‌تی‌اس نوجوانان ایرانی را داغدار کرد


تنبل‌ترینِ گروه:

مین یون گی، یکی دیگر از اعضای گروه بی‌تی‌اس است که وی را با نام شوگا بر روی صحنه‌ها صدا می‌زنیم. شوگا ۱۷۴ سانتی‌متر قد دارد و به همراه پدر و مادر و برادر بزرگش زندگی می‌کند. شوگا از سخت کار کردن متنفر است و در زمان بی‌کاری دوست دارد کاری انجام ندهد و روزگار بگذراند.

شوگا در رشته هنر تحصیل کرده است و گویش محلی جذاب و خاصی دارد. این جوان پرطرفدار گروه بی‌تی‌اس عاشق خوراکی‌هایی است که در آن‌ها گوشت وجود داشته باشد. شوگا عاشق رنگ سفید است و عاشق عکاسی و قرار دادن این عکس‌ها در شبکه‌‌های اجتماعی است.

شوگا عاشق آب و هوای خنک است تا در این هوا لباس‌های آستین کوتاه و راحتی بپوشد و گردش کند. این جوان خوش‌تیپ کره‌ای در جایی گفته است دختر مورد علاقه وی باید عاشق موسیقی و طرفدار سبک آهنگ‌های هیپ‌هاپ باشد.

وقتی بی‌تی‌اس نوجوانان ایرانی را داغدار کرد


منظم‌ترینِ گروه:

جونگ‌ هو سئوک، با نام مستعار جی‌هوپ از اعضای خوش قیافه بی‌تی‌اس است که با ۶۵ کیلوگرم وزن و ۱۷۷ سانتی‌متر قد قسمت‌های رپ ترانه‌‌های این گروه را به بهترین نحو اجرا می‌کند.

جی‌هوپ عاشق گوش فرادادن به موسیقی و گشت و گذار فروشگاه‌ها است. این هنرمند کره‌ای که به همراه پدر و مادر و خواهرش زندگی می‌کند عاشق خوردن کیمچی است و رنگ سبز را بهترین رنگ دنیا می‌داند. جی‌هوپ پسر بسیار تمیز و منظمی است و علاقه‌ای به ورزش کردن ندارد.

وقتی بی‌تی‌اس نوجوانان ایرانی را داغدار کرد

وسواسی‌ترینِ گروه:

پارک جی مین را در صحنه‌های موسیقی با نام جیمین می‌شناسیم. این جوان کره‌ای چیزی حدود ۱۷۳ سانتی‌متر قد دارد و به همراه پدر، مادر و برادر کوچکترش زندگی می‌کند. جیمین به سخت کار کردن اعتقادی ندارد و از هر فرصتی برای استراحت استفاده می‌کند.

جیمین در دانشگاه تئاتر و سینما خوانده است و جدیدترین عضو گروه بی‌تی‌اس است. این جوان کره‌ای وسواس زیادی در خصوص ظاهرش دارد و همیشه نگران است که دیگران تصور کنند چاق شده است. جیمین عاشق رنگ‌های آبی و مشکی است و در کنار علاقه به خوردن غذاهایی با گوشت مرغ و مرغابی، از طرفداران سینه‌چاک کیمچی نیز به حساب می‌آید.

جیمین عاشق قدم زدن در زیر نور آفتاب است و از هر شرایطی برای پایکوبی و شادی استفاده می‌کند. جیمین مدعی است دختر رؤیاهای وی باید جذاب و بانمک باشد و به لحاظ ابعاد نیز قد و قامتی کوتاه‌تر از وی داشته باشد.

وقتی بی‌تی‌اس نوجوانان ایرانی را داغدار کرد

زیباترینِ گروه: 

کیم تائه هیونگ نام اصلی وی است، وی ۱۷۵ سانتی‌متر قد دارد و به همراه پدر و مادر و خواهر و برادر جوانش زندگی می‌کند. این جوان شیک‌‌پوش کره‌ای در رشته هنر تحصیل کرده و گفته می‌شود ظاهر زیبای وی همیشه باعث افزایش طرفداران تبلیغات موسیقی‌های گروه بی‌تی‌اس بوده است.

وی از آن دسته هنرمندانی بود که مدتی با گروه بی‌تی‌اس همکاری داشت بدون اینکه نامی از وی در این گروه برده شود تا اینکه دست آخر نام شاهد حضور این جوان‌ خوش‌چهره در ترانه‌های اصلی بی‌تی‌اس بودیم. وی از آن دسته جوان‌های مشکل‌پسند و سخت‌گیر است و تنها چیزهایی را دوست دارد که خاص و منحصر به فرد باشند. این جوان‌ کره‌ای علاقه زیادی به غذاهایی دارد که در آن‌ها گوشت استفاده شده باشد.

وی علاقه زیادی به رنگ خاکستری دارد و گاه و بیگاه ناخن‌هایش را می‌جود و زبانش را بیرون می‌آورد. کامپیوتر، عروسک‌های بزرگ، پوشاک، کفش و هر چیزی که خاص و ویژه‌ باشد توجه وی را به خود جلب می‌کند.

سایر اعضای بی‌تی‌اس مدعی هستند آشپزی وی افتضاح است. این جوان کره‌ای مانند بسیاری دیگر از خواننده‌های این مرز و بوم به رنگ قرمز برای موهای خود علاقه دارد.

وقتی بی‌تی‌اس نوجوانان ایرانی را داغدار کرد

ورزشکارترینِ گروه: 

جون جونگ کوک که بر روی صحنه‌‌ها با نام جونگ کوک شناخته می‌شود جوان خوش قد و بالای کره‌ای است که ۱۷۸ سانتی‌متر قد دارد. جونگ کوک به همراه مادر، پدر و برادر بزرگترش زندگی می‌کند و تحصیلات خود را در رشته هنر به پایان رسانده است.

جونگ کوک تنها عضو گروه بی‌تی‌اس است که علاقه زیادی به ورزش دارد و قبل از فعالیت حرفه‌ای خود در رشته موسیقی سابقه خوبی در بازی‌های هندبال داشت. جونگ کوک عاشق خوردن پیتزا است و گفته می‌شود که آشپز ماهری است. این چهره‌ جوان و سرشناس کره‌ای عاشق رنگ مشکی است و علاقه زیادی به دنیای آرایش و پوشاک دارد.

وقتی بی‌تی‌اس نوجوانان ایرانی را داغدار کرد

 

منبع: برترین ها
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 169
  • sss
    22

    حا لا مثلا گروه بی تی اس فرض کنیم دیس بند شد که نشده شما هیدر های عزیز فکر کردید کی پاپ دیگه تموم شد خیر کی پاپ قراره قوی بره جلوه و سبک کی پاپ طرفدار دارش انقدر زیادن که اگه بی تی اس دیس بند شه گروه های دیگه قوی میرن جلو و معروف میشن پس هیدر های عزیز فشار بخورید خخخخخ

    نظرات شما -
    • علی
      232

      مردشور تمام اهنگ های پاپ.... مخصوصا بی تی اس و شهاب مظفریتون....
      فقط رپ

    • به علی
      5

      علی جان شما قطعا زیر سی سال سن دارید،رپ رو اصلا جزو موسیقی نمیشه بحساب اورد
      رپ مختص کسانیه که هیچ هنری ندارن و صدای بدی دارن و به مسائل سیاسی و اجتماعی حمله میکنن و سوژه میکنن تا دیده بشن و کارهای عاشقانشون هم واسه بچه ها جذابه
      موسیقی پاپ و سنتی در لیران پرطرفدارترینه و حتی قیاس رپ و پاپ جنایته در حق پاپ چون رپ موسیقی من دراوردی و بی ریشست
      رپ ناخودآگاه یه خشونت محسوسی داره که با موسیقی هیچ سنخیتی نداره
      موسیقی باسد روحنواز باشه حتی اگر قیولش نداشته باشیم،رپ هیچ ویژگی خوبی نداره

  • army
    16

    منحل نشده فقط میخوان رو سولوشون تمرکز کنن انقد شعر نگین

  • آرمی
    14

    انقدر زر نزنین بی تی اس دیسبند نشده😑😑😑😑
    اونا فقط میخوان به مدت دوسال البوم تکی بدن🙄هنوزم باهمن و قراره باهم بازم اجرا داشته باشن😑😑😑😑😑شایعه الکی نسازین

    نظرات شما -
    • Youne3
      58

      خدایا،خداوندا شکرت
      یه ۲ ماهی از دست این سوسول بازیای دخترا راحتیم
      (در ضمن در جواب اونا که میگن فشار میخوری؟)
      باید بگم که فعلا شما عزیزا دارید از تصمیم گروه کیوتتتون فشار میخورید😅😅😅😅

  • fateme
    12

    دوستان گلم
    فقط قرار نیست آلبوم گروهی بدن همینننن
    هنوز اجرا میکنن
    هنوز با همن
    هنوز تمرین میکنن
    و هنوز کنسرت میذارن
    در کنارش میخوان آلبوم های سولو بدن😎

  • کیمچی
    12

    با سلام خدمت اون کسی که این سسشعر را نوشته
    خیلی ممنونم که هیچی از نویسندگی حالیت نیست
    بی تی اس دیسبند نشده فقط استراحت موقت دو ساله گرفته بدبخت فشار خور
    امیدوارم در اتش جهندم بسوزی
    با تشکر

  • ناشناس
    23

    واقعا میخوان جدا شدن خدا نکن

    نظرات شما -
    • آرمی
      5

      اعضای گروه بی تی اس از جدا نشدن فقط دیگه آلبوم گروهی نمی دن و با هم هستن

  • آگوست دی اعظم
    6

    جان ناموست دیگ اخبار اشتباه نده بیرون برای باره هزارم میگیم بی تی اس دیسبند نمیشه فقط برای دوسال به صورت انفرادی کار میکنن بعد برمیگردن
    و این که بزرگترین عضو گروه نه پیر ترین ، همچنین مین یون گی نه مین یون جی بیسواد " ناموسن کیا میان واسه ما مقاله نویس میشن "🥲🙄

    نظرات شما -
    • V
      12

      هیچ جا حرفی از دو سال نشده، اینو آرمی های ایرانی از خودشون درآوردن.

    • Army girl
      6

      عالی بود دلم از حرفت خنک شد

    • V
      0

      این دوسال به خاطر سربازیه

  • BTS&ARMY
    3

    بی تی اس نیستند نشده به گزارش ارمی های کره ای گفته شده که اشتباه ترجمه شده

  • علی
    229

    مردشور بی تی اس رو ببرن
    گروه به درد نخور مغول..چشم مغول های بی خاصیت
    از کی تا حالا این مغولا خواننده شدن؟؟؟؟ اهنگ های به درد نخور بی کیفیت..
    بی تی اس فن ها همه مشکل دارن اساسی
    با اون صدا داغونشون..صدای سیفون توالت از صدای این مزلف ها خیلی بهتره

    نظرات شما -
    • ارمی گرل
      11

      یا تا حالا صداشون نشنیدی یا مشکلی چیزی داری😐💔
      فشاررررر بخور هیترررررر
      بی تی اس حالا حالا ها هست
      انشالله خدا یه عمر طولانی بهتون بده موفقیت های پی در پی بی تی اس رو ببینین و بسوزین😐💔

    • 7

      داری از حسادت و عقده می میری

    • Yoka
      7

      داداش فشاری نشو:/من مث تو متقابلا به رپ فنا توهین نمیکنم ولی چه بخواید چه نخواید بی تی اس بزرگترین ارتیست و بوی بند جهانه پس قرص فشار بخورید😂😂

    • ناشناس
      4

      فشار نخور برادر برات خوب نیس
      در ضمن از نظر تو اهنگاشون مزخرفه. نظرتو بزار تو جیبت و دهنتو ببند هرکسی یه سلیقه ای داره. نمصن این نشونه فشاری بودنت نیس؟ از بی تی اس بدت میاد و تو سایتهای مربوط به بی تی اس کامنت میزاری 😔😂 خوب میشی ایشالا

    • بدون نام
      3

      اون به تو هیچ ربطی نداری ما طرفدار هر کی میخوای هستیم دوما انقدر شعور نداری نژاد پرستی در حدی نیستی بخای در بارشون حرف بزنی ضمنا به نگرش دیگران احترام بزار ببین کارشون به کاجا کشیده که تو بخای در باره شون حرف بزنی احتمالا اصن اهنگاشون گوش ندادی گوشم میدادی برای اونا زشت بود که یه فردی که شعور و سطح اجتماعی پایینی دارع بخاد اهنگاشون گوش بده صداشون هر طوری هست ب تو هیچ ربطی نداره اخرینبارت باشه که در مورد اونا حرف بزنی اصن در حدی نستی که بخای در باره اونا حرف بزنی

    • Mirai
      2

      خب؟ تموم شد؟ الان عقده هات خالی شد حس بهتری پیدا کردی؟ واقعا به نظرت بین این همه فن که کل دنیارو گرفته نظر تو کجا جا میگیره هوم؟ پس به جای اینکه بشیتی پشت گوشیت کامنت هیت بزاری برو بیرون گلارو بو کن بلکه یه کار مفیدم کرده باشی=) البته بعید میدونم کاریم بلد باشی

    • 1

      خب داداشم شما توی خوانندگی استعداد خاصی داری که واسه ما نظر به درد نخورتو به اشتراک میزاری؟ یا نکنه زیادی تحت فشار قرار گرفتی؟ میخوای بی تی اس واست یه چهار پنج تا کامیون پماد سوختگی بفرسته؟ 😔😂 جمع کن بابا این چرت و پرتاتو

    • BTS💜ARMY=FOREVER
      1

      جالبه چیز جدید دارم میبینم چشم مغولی 😂😂
      اخه اسکول این چه ربطی داشت الان مغولستان کجا کره جنوبی کجا خدایی چه جوری ربط دادی
      قبل هیت دادن برو دوتا کتاب بخون از فرهنگ جانمونی

    • BTS💜ARMY=FOREVER
      1

      دیگه قشنگ مطمعن شدم کسی که این خبر رو نوشته یه هیتره
      پیر تنبل وسواسی
      ببین تو بیابرو اول یادبگیر چه جوری تایپ کنی وتیتر بزنی بعد بیا خبر منتشرکن کاملا بی ادبی که نمیتونی محترمانه چیزیو بگی باالفاظ نادرست متن مینویسی بعدشم مین یون گی نیست مین یونگیه فهمیدی پیرتنبل وسواسی تویی هفت پشت جدوآبادت جواب بی ادبی روبابی ادبی میدن
      بعد به کوری چشم شما چرت نویسا دیسبند نشدن ونمیشن چه الان چه پنج سال دیگه بی تی اس آرمی فوراور
      ماشروع کردیم ولی تمومی نخواهیم داشت...

    • 2

      علی جان درمورد اینکه(( چطور آدمی که سطح عقلش بالا تر از خط فقره می تونه اینجوری درباره هم نوعش حرف بزنه )) نظری ندارم
      ولی جناب احساس نمی کنی داری یه تنه و تنها مجلس هیت دادن به بی تی اس رو می گردونی

    • ناشناس
      1

      جوش بزن😝😝

    • 2

      کسی که می گی بی تی اس مزخرف این نظر توئه

    • 1

      میشه این قدر چرت و پرت نگی بی تی اس دیسبند نشده همنطور دوستان گفتند جونگ کوک تو لایو گفت ایقدر هم فشار نخور بد بخت حسود

    • :)Seti
      1

      میدونی ت خیلی ب پماد نیاز داری😔من رپرایی مث تتلو و شایع و یاس و هیچکس و خلسه و لیتو و بقیه رو گوش می‌کنم و فقط فحش می‌شنوم....ولی با این حال بخاطر اینکه حق میگن گوش میدم ولی همین هیدنتون برای اینکه خودشو بالا بیاره از بی تی اس اصکی رف،پس زر نزن برو یکم ب اونا دقت کن بفهم

    • ارمی
      1

      هی هیدر ها ببین بک تیمارستان خوب می شناسم همین کوچه بقلی اگر خواستی نه صبر کن من و ارمی ها خودمون تا اون جا همراهیت می کنیم 😐😑😑😑👍🏻

    • army
      1

      واقعا پی بردم یه بچه 10 ساله بیش نیستی اگه بچه نبودی میفمیدی ما خودمون از نسل مغولیم 120 سال به ایران حکومت کردن پس اون جدت مغوله بفم

    • 𝐁𝐓𝐒💜
      1

      حاجی هیت نده
      خودتم رگ مغول داری سو
      این قدر برات مهمن که حتی میاری بهشون هیت میدی پس معلوم صداشون واقعا محشر که یه 🐄ی مثل تو اونا رو میشناس
      دو سوم دنیا ارمی ازون یک سوم مونده نصفشون نظری ندارن بقیشون هیترای مثل تو هستن

    • سایصو
      3

      چند سالته عمویی؟

    • 💜𝔸ℝ𝕄𝕐⁷⟬⟭💜
      1

      اولن موردشور خودتون ببرن
      دومن ی جوری میگی انگار چشمای خودت چجوری خودتو تو اینه دیدی
      سومن از همون وقتی ک تو تو اینستا میگشتی و ادای شاخارو در می اوردی
      ن اتفاق تنها مشکی ک داریم تویی ک خداروشکر تو و هیترا دارید منقرض میشید
      🤣🤣🤣🤣🤣وااااااای تو یا صدای پسرا رو نشنیدی یا کری بعدشم انگار صدای تو چقدر خوبه ببینم چن تا موزیک دادی بیرون🤣🤣🤣

  • 1

    از دیروز تا حالا این خبر مث چی منفجر شده ت سایتای ایرانی انگار شما از خداتون بوده :] اوک.. اونا بعد 9سال فعالیت گروهی این "دوسال" رو میخوان البوم های رسمی سولوشون رو منتشر کنن همین! بعد این دوسال دوباره فعالیت گروهیشون رو شروع میکنن البته طی این دوسال کل فعالیت گروهیشون مختل نمیشه فقط کم میشه در ضمن خود فندوم هم زیادی بزرگش کرده همه گروهای پسر کیپاپ برا سربازی رفتن یک یا چند عضوشون مجبور ب وقفه بودن یا کامبک بدون همه اعضا داشته باشن و خب بنگتن هم همینطور سایتای ایرانیم ک بیخیال نمیشن

  • رستا
    2

    عزیزان هیتر که اصن نمیدونین بی تی اس چیه دلتون رو صابون نزنید بی تی اس برمیگرده قدرتمند تر از همیشه .این اولین باری نیست که به استراحت میرن پس خیال برتون نداره تازه اگه اونا هم برن گروه های دیگه وجود دادن که اسم کیپاپ رو بالا نگه دارن

  • رستا
    0

    اون پیام های همراه با طنز و شوخیتون واقعا مایه لبخند به لب اومدن ما شد اینا نشون میده که بی تی اس همچنان سرافرازه و حسوداش دارن میمیرن.عقدس دیگه

  • ناشناس
    1

    ببین انسان خود بی تی اس بعد این همه اتفاق لایو گرفت گفت ما دیسبند نشدیم و همچنان یه گروهیم باهم کنسرت میزاریم ران بی تی اس پخش می کنن و.... فقط به مدت دوسال یکم فشار کار های گروهیشون کمتره نه اینکه کار گروهی نیس کار گروهی( حالا یکم کمتر ) + کار های تک نفره

  • چیزی که دوست داری نگفته نباید هیت بدی؟
    1

    چیو خدارشوکرر به فکر ما نیستید؟؟؟

  • 𝗅𝗂𝖺𝗇
    0

    قبلش یه تحقیق بکن بد حرف بزن ودف

  • ......
    0

    ودف خدایا چرا این موضوع تموم نمیشههه
    آقا این فقط اشتباه مترجم بود یه کلمه از کره ای به انگلیسی اشتباه ترجمه شده و بی تی اس فقط یک تا دوسال تمرکزشون روی آلبوم های سولو هست و فعالیت های هفت نفره ی اونها سر جاشه. فقط یکم کمتر

  • Army
    1

    حاجی وقتی نمیدونی مقاله ننویس قرار نیس دیس بشن فقط یه مدت رو فعالیت انفرادی متمرکز ترن و هنوز باهمن و اجرا گروهی دارن بی سواد وقتی نمیدونی چرا میای اطلاعات اشتباهی میدی برای اطلاعات عمومیتم یونگی نه یونجی

  • ARMY
    1

    بی‌تی‌اس قرار نیست دیس بشه
    لطفا چیزی که نمیدونین حرف نزنین
    الکی هم هیت ندید

  • Army
    0

    بیشتر اطلاعاتتون اشتباهه 😐از کجا اوردین اینارو

  • ناشناس
    0

    این امکان نداره خدا نکنه این پسران مثل برادرا میمونن امکان نداره از هم دیگه جدا شن

  • ارمی هستم و تا وقتی نمردم ارمی خواهم ماند
    1

    بی تی اسسسسس 😫
    خب حالا هیترا خوشحالی کنین خوشحالی کنین ارع ارع خوشحال باشید جشن بگیرین شادی کنین ، ینی اینقد بیشعورید
    ولی خب دوباره برمیگردن به گروه و اون موقع بشینید گریه کنید هیترااااا🤪
    خب من الان ۴سال ارمی هستم
    و درمورد بی تی اس زیاد میدونم پس نگران نباشید دوباره بر میگردن اخه اونا ۵سال دیگه دیسبند میشن
    ایشالا همه هیترا فدای بی تی اس و ارمی ها بشننن😌

    نظرات شما -
    • BTS💜ARMY=FOREVER
      0

      اون زمان هم دیسبند نمیشن تمدید میکنن کمپانی هنوز به بی تی اس نیاز داره

    • Zahra
      0

      بی تی اس تا سال ۲۰۳۵ هستند

    • Raha Army💜
      2

      نظرت رو دوست داشتم خیلیییییی باحالییییییی💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

    • ارمی
      0

      اونا بازم به صورت گروهی البوم میدن اما بیشتر روی البوم های تکی شون تمرکز میکنن

  • ...
    1

    من عاشق بی تی اس هستم و واقعا برای هیتر ها متاسفم که میگن بی تی اس افتضاحه شما در رده ای نیستید که راجبشون نظر میدید
    میپرسی اینا کین
    برو سرچ کن بزرگترین فندوم جهانین

  • K.K
    1

    عامو روزی ن دوسااااااااال درضمنم اونا دیسبند نشدن دیسبندشون مال چند سال بعده زر مفت نزن وگرنه میام...... خودت بفهم😂درضمنن نویسنده کیمچی حال کردم😂

  • Mj
    0

    فقط تمومش کنید،وقتی اطلاع کافی ندارید نیاز نیست خبری رو پخش کنید.بیشتر از این خودتونو مسخره نکنید.
    مثل اینکه شماها واقعن یه چیزیتون هست.
    بی تی اس پیشبند نشده و اگه میخواین در مورد اعضا اطلاعاتی بدین حداقل اول درست اسمشونو بنویسید...

  • K.K
    0

    عامو اینا اسم دارن اول اون تنبل گروه نیس شوگا یا مین یون گی ههه‍ دوم پیرترین عضو گروه نیس جین هیونگ ه‍ گروه هههه‍ سوم اون وسواسی نیست اون موچی کوچولوی گروهه بفهم نفهم حد اقل خوبه یه لقب خوب واس ته جور کردی و اون ورزشکار گروه نیس مکنه گروههه و اینکه همه اعضای پسران ضد گلوله رو میشناسن و به خورت زحمت نمیدادی که اینقدر مضخرفات و چرت و پرت بنویسی فشار خوردی برو یکم آب بخور خفه نشی😒🥤

  • Mirai
    0

    کاشکی حداقل اطلاعات درست میدادین دوستان! خود اعضا(جونگکوک) اومد داخل لایوش بعد از تمام اون مزخرفاتی که یه دفه بعد اینکه گفتن میخوان یکم استراحت کنن پخش شد و زیرنویسای غلط ویلایو گفتش که همشون چرتو پرتن و قراز نیست همچین اتفاقی(دیسبند شدن) بیوفته و هنوز کلی کار به عنوان یه بند دارن که باید انجام بدن... شمام این مسخره بازیاتونو تموم کنید و خبرای احمقانه غلط پخش نکنید لطفا

  • النا
    0

    ای وااای به زبونم مو در اومد آنقدر به بقیه گفتم بی تی اس دیسبند نمیشه و از هم جدا نمیشن .فقط اون ترجمه گر‌ لعنتی بد ترجمه کرده .

  • Narges
    0

    این خبر اشتباهه چرا نمیخواید آدم شید اخههه لطفا خبر دروغ به مردم نگید همش دنبال ویویید

  • ارمی ام هنوز با افتخار
    0

    بی تی اس دیس بندهم شه تا وقتی هر هفت نفر سالم باشن من با افتخار ارمی ام

  • عزرائیل
    0

    خیلی از خبرای دنیا عقبید معلوم شد که اشتباه مترجم مگه بی تی اس سالها با ارمی میمونه

  • دینا
    0

    چرا دروغ تحویل مردم میدین الکی از خودتون حرف در نیارین تحویل مردم ندین خندم میگیره ازینکه خود بی تی اس همچین حرفی رو نگفته بد شما میان برا خودتون میبافینو میدوزین جمع کنین این مسخره بازیاوو دروغارو
    فقط سرشون شلوغ بود بخاطر اینکه 3 تا اهنگ دادن بیرون نمیدونی سکوت کن با تشکر..

  • Army
    0

    دیسبند نشده اشتباه از ترجمه بوده😂الکی خبر غلط ب مردم میدین!! چ دروغگویین باز(: هعی زندگی

  • HÅиÅЋ
    0

    میش لطفا درست اطلاع رسانی کنید!!
    من نمیفهمم مگ بی تی اس چ هیزم تری ب ایران فروخته ک شبکات و اخبار ها انقدر ازشون بدشون میاد؟؟؟ مگ چیکار کردن؟؟ اصلا با شما مگ کاری دارن؟؟ در رابطه با این قضیه اعلام شد ک اونا از هم جدا نمیشن ب هیچ عنوان و این اشتباه ترجمه بوده ... فعالیت سولو و انفرادی هر عضو بیشتر میشه همین وگرنه اونا باهمن و کنسرت های گروهی هم برگزار میش....
    خود اعضا هم اعلام کردن ک هیچوقت گروه از بین نمیره اونا ب تازگی قراردادشون رو تمدید کردن .... حالا حالاها هستن و صدا و سیمای ایرانم باید بفهمه با توهین ب علاقه افراد هیچی درست نمیش بلکه کارو بدتر میکنه .... صدا و سیما و اخبار فعلا برن مشکلات خودشون رو حل کنن ما نیازی ب اینجور خبرا نداریم خودشونو درگیر نکنن

  • سهیلا
    0

    بی تی اس دیسبند نشده اشتباها تو لایوشون زیرنویسش اشتباه شده
    بی تی اس حالا حالا هستش هیتر های بدبخت

  • متین
    0

    سلام به همه
    دوستان عزیز توجه داشته باشید که بی تی اس منحل نشده بی تی اس فقط، برای دو سال میخوان روی سولو هاشون تمرکز کنن و آلبوم تمی بسازن که اولی مال جیهوپ که وسطای ماه اینده انتشاره داده میشه اونا همچنان اجرا های گروهی هم دارن اما بیشتر میخوان رو سولو تمرکز کنن از شایعه پراکنی هم دس بردارید اتفاقی نیفتاده

  • Elena
    0

    که چی الان؟با اون نظرات مزخرفتون به جایی رسیدین؟ نه! اما بی تی اس چی؟ همچنان با وجود زرای مفت شما داره موفق تر میشه و باعث سود داروخانه ها برای فروش پماد سوختگی میشن 😔😂 ببین تو بالا بری پایین بیای خودتو به در و دیوار بکوبی بی تی اسم بازم تورو اندازه ی خاک زیر پاشم حساب نمیکنه پس زور نزن و این نظرای فشاریتونو واسه خودتون نگه دارید

  • ناشناس
    1

    برادر اول یه حرفی رو که میخواید بزنید تحقیق کنید انگار واقعا میخواستید بی تی اس دیسبند بشه یا از هم جدا بشن واقعا جای تاسفه که هنوز سایتای ایرانی این چرت و پرتارو ردو بدل میکنن

  • BTS💜ARMY=FOREVER
    0

    کیم نامجون
    کیم سوکجین
    مین یونگی
    جونگ هوسوک
    پارک جیمین
    کیم تهیونگ
    جون جونگ کوک

    نظرات شما -
    • آرمی
      0

      بی تی اسسسسسسسس

  • Vesta
    0

    واقعا افتضاحه
    اولا اون معرفی که از اعضا انجام دادید و لقب هایی مثل پیرترین و ... رو بهشون نسبت دادید و اون نظرات بی معنی رو *صرفا واسه شوخی* هم که شده باشه پخش منتشر کردید
    و بعدشم اینکه اینا همش دروغه
    اونا اصلا جدا نشدن
    فعالیت های گروهی سر جاشه فقط می‌خوان آلبوم سولو بدن بیرون
    از این سایت انتظار انتشار خبر دروغ نداشتم
    شایعه الکی پخش نکنید

  • ارمی
    0

    بی تی اس دیسبند نشده.
    هنوز به فعالیت های گروهیشون ادامه میدن فقط می خوان بیشتر روی سولوشون کار کنن. فشار بخورید هیترای عوضی. اگر اخبار جدید رو نگاه کرده باشین می فهمید بی تی اس دیسبند نشده. ا

    نظرات شما -
    • 10

      مرسی تشکر
      فقط میگم خیاط لباس پسراتون کیه؟
      یه مدلش تو خونه برای پاک کردن شیشه است
      حالا تو سوختی؟؟؟😅😅😅

  • Mahnaz
    0

    زبونمون مو دراورد بازهم سایتای ایرانی دارن چرت می گن همه جا خبرو اصلاح کردن خوده نامجون تو ویورس و جونگکوک تو لایو اعضا گروه گفتن هستیمم کارای گروهیمون فقط ۲ سال کمتره بعد ۲ سال کارای گروهیشون باز پررنگ تر میشه آخه انقدر موفقن چرا چرا دیسبند شننننننننن بی تی اس هیچ وقت دیسبند نمیشه بس کنید دیگه اه

  • mahnax
    0

    واس اعضا هم خیلی جوک بود معرفی تون حتی شناختم ندارید ولی فقط چرت می نویسید جوکا پیر ترین و تنبل ترین 😂😂😂😂💔

  • مهدی
    0

    زر نزنید باهم کار میکنند فقط تکی می خوانند

  • Army
    1

    پیشنهاد میکنم منبع اخبارتون رو عوض کنید چون اطلاعات کهنه در اختیارتون میذاره🤣
    بی‌تی‌اس بعد از انتشار این خبر، خودش اعلام کرد که اشتباه از مترجم کره‌ای به انگلیسی بوده و خبری از دیسبند نیست هیتر‌های گرامی😆✌🏻

  • 🦋💜 Kim Suk jin,Min yoongi 💜🦋
    1

    خب میبینم اینقدر پسرا معروفن که تو همین چند روز بیشتر سایت ها خبر پسرامونه😂💜
    بیاین پایین بابا سرمون درد گرفت با این مزخرفات تون.
    یه کلمه اشتباه ترجمه شد ببینین خودتونو جرررر دادین ،نه جانم بی تی اس حالا حالاها به کوری چشم هیتر به فعالیت های خودش ادامه میده .فقط میخوان آلبوم سولو بدن همه اعضا و یه سورپرایز برای همه آرمی ها باشه.
    در ضمن لطفا به خاطر اینکه ما آرمی ها زیادیم و با اینکار تون به حساب بازدید از سایت تون بیشتر میشه از پسرا و احساسات ما اینطوری استفاده نکنین.🔥😑

    نظرات شما -
    • 8

      پسرامونه
      بابا ناموسن ول ‌کنید
      کل آرمی را قدشون بزارن رو هم تازه اندازه قد شوگا میشه

    • 5

      ادمین محترم لطفا از احساسات ایشون و پسراشون استفاده نکن
      مرسی😅😅😅😅

  • 💜🦋آرمی🦋💜
    0

    کیم تائه هیونگ😐
    جررررررر حتی اسمش هم نمیدونین بعدش میاین چرت و پرت مینویسین .😂😂😂😂برین که حسابی گند زدیم با این مقالتون .
    آرمی ها بیشتر بگردین یکم دیگه سوتی پیدا کنیم بخندیم
    😂😂😂😂😂
    🦋💜Army for ever💜🦋

  • Shine
    0

    کاملا اشتباهه چون bts فقط به مدت دو سال تکی بیشتر کار می کنن یعنی خودشون رو بیشتر تقویت می کنند و شوگا هم گفته که به معنی دیسبند شدن گروه نیست و هیتر ها هم خوشحال نشید

    Okay

  • maryam azimi
    1

    واقعا وقتی این خبر رو شنیدم که گروه بی‌تی‌اس اعلام کرده که میخوان از هم جدا بشن و دو سال انفرادی کار کنن برام خیلی شوک آور بود ولی اونا خودشون نخواستن که جدا بشن نفر هایی نذاشتن

  • ناشناس
    0

    خبری که هایب داد چی😐؟

  • ریحانه
    0

    چرا فکر کردین بی تی اس میره اونا هستن و قوی ادامه میدم اون کسایی هم که میگن طرفداراشون بچن یا اینکه برن خودشونو بکشن بگم که دقیقا برعکسه اونا قوی ادامه میدم به حرف یه مشت خل و چل هم گوش نمیدن

  • Zahra
    0

    سلام به آرمی های عزیزم
    بی تی اس در این چند وقت بسیار کار کردند و موفقیت های بسیار زیادی کسب کردند به خاطر همین خسته شدند و نیاز به استراحت داشتند واقعا خسته نباشن عزیزای دل من . ترکوندن هم دنیای کیپاپ رو هم هیترارو و بوی سوختگی از همه جا میاد هاهاها بی تی اس و آرمی خانواده همیشگی و توی هیتر بیا برو تو کوچه خب که چی هر چقدر میخوای شر و ور بگو کسی اهمیت نمیده اعضای بی تی اس به چپشون هم نیست که شما ها چه گوهی میخورین چون ما هستیم از ۱۰۰٪ . ۹۹.۹۹٪ کل جمعیت دنیا آرمی هستند و شما منگول ها هیچی نیستید برید آتش نشانی خبر کنید تا داغون نشدید . و آرمی ها عزیزم اصلا حرس نخورید بابت اینکه دوباره کسشر گفتن بار اول نیست به بی تی اس در ایران توهین میشه افراد حسود شایعه میسازن اسکل و عقب افتاده ها هم باور و بخش میکنن . زنده باد بی تی اس 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜 فکر نکن کسی هستی چون اونا میتونن به راحتی از شما شکایت کنن ولی خب اونا مثل شما عقده ای نیستن و قلب رئوف دارند آهای هیتر گوزو با تو هستم ها.الهی دور بی تی اس بگردی بای 😎🤍

    نظرات شما -
    • اوکی
      8

      تو چقدر باحالی که نشستی این متنو نوشتی
      حالا در جواب شما
      تو چی؟
      فکر کردی تو برای بی تی اس چقدر ارزش داری؟
      پس فردا آتیش بگیری بی تی اس میاد خاموشت میکنم
      پس یذره این سوسول بازیا را کنار بذار

  • ناشناس
    0

    اسکللللل بیانه بیگ هیت رو ندیدن دستبند نشده از همم جدا نشدن فقط قرار روی آهنگ های سولوشون بیشتر کار کنن

  • Dayana
    0

    دارم جلوی خودمو میگیرم چیزی نگم
    کاری به اخبار چرتتون که حقیقت نداره و یه پاپاسی نمی ارزه ندارم
    ولی شعور داشته باشین توهین نکنین پیرترین گروه وسواسی گروه و.... چرت نگین لطفا خودشون اسم دارن
    همین رپرای چرتتون لوگو و موزیک ویدیو و آهنگایی که میدن بیرون از رو بی تی اس کپی کردن
    بی تی اس تو جشنواره های جهانی شرکت داشته و کلی جایزه بردن
    بعد رپرای شما تو کشورشون هم چیزی جایزه نبردن بعد میخوان کجای دنیارو بگیرن
    حداقل از یکی طرفداری کنید که شناخته شده باشه یا در حد بی تی اس باشه نه رپرای ناشناختتون که به جز دو تا شلمغز طرفدار دیگه ای ندارن
    من قصد بی احترامی نداشتم ولی وقتی خودتون شروع میکنید منتظر بی احترامی دیدن باشین

    نظرات شما -
    • 9

      سرکار خانم
      احیانا شما شل مغز نیستید؟
      طرفداری گروهی میکنید که فقط داره از شما به عنوان پلی برای رسیدن به پول بیشتر استفاده میکنه

  • Suka
    0

    این چرندیاتو ننویسین والا همشون اشتباه بود

  • Mahsa
    0

    اصلا کی گفته دیسبند شدن ، الکی حرف نزنین برای خودتون .خود جونگکوک تو لایو گفته بود که دیسبند نشدن و تا ابد میمونن .
    شایعه های الکیتونو نمی‌خواد پخش کنین همه ی آرمی ها هم می‌دونن این موضوعو .

  • ناشناس
    1

    قرار نیست از هم جدا بشن فقط قراره تا دوسال بجای آلبوم های گروهی آلبوم سولو بدن بیرون

  • انا
    0

    دیسبند نشده :/ یه مدت رو آلبوم سولوشون کار میکنن بعدش برمیگردن بی تی اس قراردادش تا ۲۰۲۷ یا ۲۰۳۷ همچین چیزایی شعر نگید خواهشا
    هیتر های گرامی فعلا بادمجونتون واکس بزنید

  • ارمی
    0

    سلام، این خبر رو باور نکنین چون اشتباه هست
    به خاطر اشتباه معنی شدن کلمه( وقفه) این سو تفاهم ب وجود اومده و اعضا جدا نمیشن
    جونگکوک هم گفت ما جدا نمیشیم و اتفاقا قراره خیلی کار های گروهی انجام بدیم که اینا با سولو دادنشون شروع میشه و اولین سولو رو جیهوپ میده 🙂💫 اصلا دیسبند نمیشن و جدا نمیشن، خود اعضا گفتن: بی تی اس، ارمی تا ابد
    هیترا بسوزید

    نظرات شما -
    • 11


      فقط کدوم گروه اسکلی برای یه وقفه دو ساله سرمیز شام گریه میکنه⁉️⁉️😅

  • آرمی
    0

    بی تی اس دوباره دور هم جمع میشن ما بهشون ایمان داریم . درضمن هیترا کلا مشکل روانی دارند و از روی حسودیشون الکی حرف میزنن . ما آرمی ها پشت هم هستیم و حرف شما بدتر از هر چیز بی ارزشی هست .

  • BTS BLACK PINK
    0

    دروغه شوگا و جیهوپ گفتن یه تعلیق موقته درست مثل سال 2019 پس لطفا چرت گویی رو تموم کنید قرار داد بی تی اس با بیگ هیت سال 2027 تموم میشه چون پارسال تمدید کردند.

  • زن کوک❤
    0

    واوووووو پسرم رو گفت خوش قد و بابا واو
    تازه چشم هیترا در بیاد از جاش
    اینا دیسبند هم نکردن فقط انفرادی کار میکنن

  • ..
    0

    اوخی هیترای فشاری...
    دوست نداری چرا میای تو سایت کرم داری آیا!/:
    برو بچه جون یه مشت هیتر بچه سال
    که نمیتونه به علایق‌ احترام بزاره ...😂
    طنزید‌ جان خودتون

  • هستی
    0

    الکی برا خودت شعر نگو بیگ هیت گفته اشتباه ترجمه کردن فقط قرار جدا البوم بدن بیرون

  • exo
    0

    خب مگه مرض داری اینطوری مقاله می نویسی با اینکه یه اکسو الی هستم اول که خوندم واقعا ناراحت شدم تا نظرات آرمی ها رو خوندم و فهمیدم که فقط قراره یه استراحت دو ساله باشه
    اگه نمیدونی مقاله بنویسی پس ننویس مگه مجبوری

  • ...
    0

    پیرترین نه بلکه جذاب ترین عضو جین هست تنبل ترین نه بلکه آروم ترین عضو یونگی هست و اینکه کسی از شما جوک نخواسته چرت و پرت میگی😒 طرفدار های بی تی اس از سالمندان و میانسالان و بزرگان و جوان و نوجوان و بچه گرفته همه طرفدارشون هستن اگه میخوای اطلاعات بدین درست بدین کمی بیشتر تحقیق کنین درباره بزرگترین و پرطرفدارترین و معروفترین گروه موسیقی جهان

  • Raha Army💜
    2

    1) بیگ هیت اعلام کرد که بی تی اس به وقفه نمیرود و کلمه وقفه اشتباه معتی شده بود
    2)جونگوک در لایوش گفت آرمیا نگران نباشید BTS دیسبند نمی شود
    3)لطفا تا چیزی و نمی دونید به اشتراک نزارید🙏🏻🙏🏻
    4)لطفا نظرها طنزای مزخرف خودتونو پیش خودتون نگه دارید
    5)دفعه آخرتون باشه شایعه میبافید و حتی هیت میدید
    6) چون (BTS) بهترینه لطفا خودتونو جرواجر نکنید تا طرفداری ازشون کم کنید چون میدونم آرمی های واقعی هیچوقت از آرمی بودنشون دست نمیکشند حتی اگه دیسبند شند و اگه هم خدایی نکرده دیسبند شدن هم دست به خودکشی نمیزنند چون خود BTS هم با این جمله که (خودتو دوست داشته باش) باعث شد که عامار خودکشی پایین بیاد و همه ی آرمیا این جمله رو میدونن💜💜💜💜💜

  • seti:)
    2

    اولا ب اون کاربر "علی"باید بگم زر اضافی نزن ما ب اون رپ ت توهین میکنیم؟نخیر و ت ب گروهی ک من استن میکنم توهین میکنی چون از نظر ت اونا از رپرایی ک ت آستن میکنی سر ترن،فحش نمیدن مث کیم نامجون و ب نظر من هر کدوم رم خاص خودشون و طرفدار خاص خودشون رو دارن اوک بچ؟

  • Zahra
    1

    قرررررربون پسراممممممم برممممم

    نظرات شما -
    • 7

      پسرامممم؟
      خاله تو قدت تا زانو جین هم نیست

  • ناشناس
    1

    خداااا چرا تنبل ترین🤣🤧🤧

  • Army for ever 💜
    0

    برای بار هزارم میگیم بی تی اس دیسبند نشده فقط قراره روی فعالیت های سولو بیشتر تمرکز کنن لطفا انقد اخبار اشتباه رو پخش نکنید 😒
    بعدشم کسایی که فن بی تی اس نیستند لازم نکرده بیان توی سایتی که در مورد بی تی اسه احضار نظر کنن😒
    شما ها برید رپ خودتونو گوش کنید انفد هم چشمتون دنبال خبر های خواننده های دیگه نباشه 😒😏
    با تشکر

  • فن گرل < آرمی >
    2

    آرامش خود را حفظ کنید
    هنوز مونده
    قیافهاتون خیلی دیدنیه هیتر های عزیز
    تازه اول راهیم 🤛🤜

    نظرات شما -
    • 2

      اوکی.
      وسط راه یه سری به فارابی هم بزن
      با تشکر

  • یه فن
    0

    گمشو بابا .
    .. پیر ترین گرهه ؟تنبل ترین گروه؟ عنتر برو گمشو به ارمیا میگه بچه ....بی تی اس دیسبد نشد گفتن فقط تمرکز بیشتری روی سولو میزارن

  • army
    0

    آنقدر شعر ننویسید بی تی اس قوی تر از همیشه دارن به کارشون ادامه میدن،هیتر های عزیز سوخته خریداریم،تف توی اون سایتی خبر های غلط منتشر کنه،

  • بی تی اس و آرمی برای همیشه
    1

    واقن نمی‌دونم چی بگم انگار کسی ک این مقاله رو نوشته از بی تی اس بدش میاد و با شور و ذوق داره اطلاعات دروغ مزخرف چرت و پرت رو میگه😂واقن متاسفم نیمخام فحش بدم اما هیچ کدوم راست نیس ،همه اعضا ادمای فوق العاده پر استعدادی هستن و برای جایگاهشون کلی تلاش و سختی کشیدن و قرار نیست دیسبند یا جدا بشه.حتی برای سال ۲۰۳۰ قرار داد بستن هیچ کدوم شما کون گشادا نمی‌تونید مانع قدت آرمی و بی تی اس بشید فک کنم از فشار زیاده ک ویندوز بعضی از شماها پریده.پسرا ت این نه سال کلی هیت و حرفای چرت و پرت از طرف آدمای مزخرفی مث شما گرفتن اما محکم ب راهشون ادامه دادن.
    فک کنم از زیادی مرفق بودن پسراس ک اینجوری دارید خودتونو پاره میکنید.بی تی اس فعالیت گروهی باز دارن فق ت این دو سال رو فعالیت های سولو بیشتر تمرکز میکنن و شایدم استراحت کنن ک طبیعیه،شماهم برید بجای این چرت و پرت گفتن فشار بخورید تا پاره بشید
    BTS💜ARMY. Forever

  • nutella
    0

    همون جور که ناموجون گفت این قضیه فقط مربوط ب بی تی اس و آرمی هاس
    پس همون طور که ازشون حمایت نکردید، درباره افتخاراتشون حرف نزدید، تو هیچ خبری بهشون اشاره نکردید، لطفا تو این موضوع هم دخالت نکنید
    این موضوع مربوط به بنگتن و آرمی هاس...

    نظرات شما -
    • 10

      وای عزیزم چقدر شما آرمی ها نازید
      لامصب بی تی اس هم انقدر به شما اهمیت میده
      بیا برو بابا جمعش کنه
      بی تی اس اندازه ناخن پاش هم به شما اهمیت نمیده
      فقط داره چند سال از حمایت شما ها پول پارو میکنه
      یه بار به یه آرمی بدبخت کمک کرده؟؟؟؟؟
      یه بار یه آرمی که داشته میمرده را بهش کمک کرده؟
      پس لطفا تا چند وقت سایلنت باش

    • آرمی
      0

      باید بگم بی تی اس میلیارد ها نفر رو از خودکشی ‌و افسردگی نجات داد
      پماد سوختگی بدم آیا؟

  • آرمی
    0

    کلا اسماشون رو اشتباه نوشتین
    جئون جونگ کوک ، و کیم تهیونگ هست و اینکه شوگا تنبل نیست . جین هم پیر نیست خیلی هم جوون هست . و اینکه بی تی اس دیسبند نشده فقط برای ۲ سال استراحت میکنن و برگردن

  • یک عدد ارمی بدبخت
    0

    اونجا که گف با خودکشی دست جمعی به زیباییای جان بیافزایند خیلی سوختم کثافت اخه این چیه میگه چرا به علایق هم توهین میکنین...وای دوس دارم اونو با دستای خودم خفه کنم اصلا تصورش قلبمو به درد اورد موقع خوندنش گریم گرفتتتتتت ای بمیرن این هیترا

  • هیتر آدم شو
    0

    خوشحال باشید که گروه بی تی اس وجود داره
    که با استفاده از هیت دادن و انتشار اخبار فیک درباره اش میتونید دیده بشید...بازنده ها...
    هیتر بیکار برو به زندگی کسل کننده و پوچ خودت برس...تو رو چه به اظهار نظر درباره ی بی تی اس
    هه...

    نظرات شما -
    • 16

      ببین منو عمو
      امتحانات تموم شد؟
      تو این دوره زمونه
      فقط یه سری آدمای اسکل مثل شماها میتونید طرفدار اینا باشید
      زندگی تو کسل کننده و پوچ که میشینی آهنگ گوش میدی
      امتحانا زیادی به مغزت فشار اورده
      برو تعطیلات فعلا

  • Amir
    14

    راحت بشیم از دست چهار تا بچه سال 9تا12سال
    دختر و پسر
    اهنگ های چرت و پرت که جامعه رو به گند کشید
    حداقل خودم
    4تا گپ بی تی اس تو تل و واتس اپ و روبیکا رو
    نابود کردم به امید به گور رفتن 7نفر شون .امین

    نظرات شما -
    • 0

      هیتر بدبختتتتتت
      تو فکر کردی جن تا چنلو نابود کردی اصن 20 تا کانال از بی تی اسو فیلتر کردی پی بهت رسیده بیچاره ها؟
      به امیدی نابودی خودت و کم شدت شرت از زمین خاکی امین

    • 💜𝗕𝗧𝗦⟭⟬💜
      0

      اوخیییییی داری از حسودی میترکی عب نداره 🤣
      بی تی اس پر قدرت تر بر میگرده و کمتر هیترا رو میشکنیم

  • .
    0

    دیسبند نشدن و فعالیت هاشون سبک تر شده و بوس سولو هاشون تمرکز میکنن.
    انقدر جو ندید.

  • S _ 🖤 _ s
    11

    لنت اینا پسرن 😬😒
    خدایا صبر بده 🤲

    نظرات شما -
    • 2

      خیلی حرف میزنی تو

  • setareh
    0

    بی تی اس دیسبند نشده😐فقط مثل همیشه یه استراحت دارم ولی اینبار یکم طولانی تر و بعد از استراحتشون دوباره کنسرت و احراهای گروهیشون شروع میشه..
    تازه یکی از اعضا هم گفت که ما برمیگردیم با قدرت و نیروی بیشتر تا بترکونن😍
    پس آرمیا ناراحت نشید بی تی اس دیشبند نمیشهههه💪🏻

  • اگوست دی اعظم میباشم
    0

    اخه وقتی کمپانی هایب خودش بیانه داده بی تی اس به استراحت نمیروند و ان ها همچنان به کار گروهیشون ادامه میدن و فقط تمرکزشون رو سولوشونه تا یه کار عالی بدن بیرون شما چرا میاین چرت میگین؟ اسم اینو نزار خبر این یه شایع و هیته بعدشم عین ادم حرف بزن اصکل پیر ترین چیه تنبل ترین چیه وسواس ترین چیه هوم؟ یادت نره که جیمین به عنوان پادشاه کیپاپ انتخاب شده اوکی؟(اول برو تحقیق کن بعد بیا اینجا چرتو پرت بگو عک؟

  • فضول?!
    0

    اولا قرار نیست دسبند بشن خب!؟
    دوما اونا تا الانش کنار همن و می مونن فقط میخوان تو دوسال آینده آروم سولو بدن بازم خب!؟
    سوما اونا قرار دادشون تا سال ۲۰۲۷ بود که قراره تمدیدش کنن تا سال ۲۰۳۴
    جوننننن بابا گودرتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 🗿🗿🗿🗿🗿

  • ارمی
    0

    ناموسن مشکل دارین😐
    یکی از اعضای بی تی اس اسمش کیم تائه بوده ما نمیدونستیم؟😐😂
    خواهر یا برادر من کیم تهیونگ
    بعدشم دیسبند کجا بود اقا جان اینا اول اولش تو اون ویدیو گفتن قراره دوساا وقفه داشته باشن و فقط سولو کار کنن اما کمپانی بیگ هیت بیانه داد که اشتباه مترجم انگلیسی بوده و نگفته بودن وقفه یه کلمه ی دیگه گفته بودن که اشتباه ترجمه شده و بی تی اس تو این دوسال بیشتر روی فعالیت سولو تمرکز میکنن ولی استیج و فعالیت و همچیه گروهی ادامه داره پس لطفا شایعه پخش نکنید
    و یه پیام به هیترای عزیز
    شماها هرچقدرررر دلتون میخاد هیت بدید ما ارمیا و بی تی اس به چپمونم نیست چون دیدید که تو این ۹ سال بدون گوش دادن به هیترا به اینجا رسیدیم و بزرگترین فندوم جهانیم پس هرچقدر دلتون میخاد هیت بدید و فشار بخورید چون ما همچنان پرقدرت تر از قبل ادامه میدیم و نظرتون به چپمونم نیست
    پس اگه دلتون میخاد به واق واق کردنتون ادامه بدید🥱

  • .....
    0

    سلام
    یه پیام برای کسایی که به BTS گروه های مثل BTS هیت میدن 😡
    خیلی عذر میخوام 😐 با هیت دادن به این طور گروه هاچی بهتون می رسه ؟🤔 جز این که یه حرفی میزنین که هیچ ارزشی برای خودتون امثال مثل خودتون نداره 😁
    لطفا 🙏 این قدر حرفای بیخود و بی ارزش نزنین
    .
    .
    .
    من یه حرف دیگه هم داشتم 😊
    گروه BTS دیسبند نشده کلمه وقفه اشتباهی ترجمه شده 😏 و گروه کارشون لغو نمیشه 😍
    فقط کار گروهی شون کم تر میشه . نه این که کلا کارشون متوقف بشه 😁 و اعضا روی کار های سلو لیست تکی تمرکز میکنن☺پس اینقدر خوش حالی نکنین . مشت تو حلق هیترا 👊
    .
    .
    .
    تمام 😎

  • ناشناس
    0

    این لقب هایی ک به اعضا دادین اصلا درست نبود ینی چی پیر ترین تنبل ترین
    اعضا موفق ترین افراد جهانن
    یه نگاه به موفقیت هاشون بکنین متوجه میشین

    هیترای گل گلاب
    تا حد امکان فشار بخورین نوش جونتون
    چون هایب گفته قرار نیس دیسبند بشن و وقفه ای هم نیست
    نوش جونتون غذاتون

  • ارمی درجه یک
    0

    ببخشید اسمتو نمیفهمم اسمت علی هست بتو ربطی نداری تو که ارمی نیستی پرو😑

  • 0

    بعدشم فشار نمیخوریم😡

  • V
    0

    چرا، چرا و پرت میگی پیشبند نشده که وقت با خبرای مزخرفتون وقت مردمو میگیرین به درد نخورا

  • ناشناس
    0

    واقعا که خاک بر سرتون
    شماها یه گله آدم به درد نخور و بی شعورین که هیچ اطلاعاتی ندارین
    اگه میتونین دفعه بعد انقدر چرت نگین

  • ایلا
    0

    واقعا جوون هایی مثل شما جامعه رو فرا گرفتن که دلشون اونقدر تاریک و کوچیک هستش که زندگی تون فقط خلاصه شده این خواننده های مزخرف خارجی .واقعا براتون متاسفم . هر جا میری صحبت از این نخودچی هاس . فکر میکنین زندگی تون همش همین خواننده های پاپه . همینه که سن اعتیاد میره دوازده یازده سال میشه . یا دختر های ده ساله مادر میشن . یه ایل ادم های به درد نخورین که باید مثل زباله بندازیمتون سطل اشغال تا شاید کشور پاک شد از ادم های احمقی مثل شما .

    نظرات شما -
    • 💜𝗕𝗧𝗦⟭⟬💜
      0

      اتفاقا جوون هایی مثل تو جامعه رو ب.... کشیدن اینک بچه های کوچیک مادر میشن هیچ ربطی ب بی تی اس نداره اینجا فقط اسکل بودن خودتو نشون دادی

  • Army
    0

    اونا یس بند نشدن نگران نباشین
    اونا بر میگردن یه روزی و گروه رو متحد میکنن دوباره و قوی تر از قبل به خوندن و امید دادن به ارمی هاشون ادامه میدن

  • ارمی
    0

    ببین هیتر عزیز من خیلی با ارومی میگم هر کی یه سلیقه ای داره داش گلم برادر خودم با اینکه هیتره بی تی اس هیچوقت دل کسی رو با این کاراش نمیشکنه بت حق میدم که یه خواننده رو دثس نداشته باشی ول دیه نیا تو اینترنت بگو که من از بی تی اس بدم میادم بیا منطقی نباشیم عیسی به دین خود موسی هم بدین خود ارمی برن واس خودشون عشق و حال هیترا هم برن به کار خودشون ادامه بدن

  • 0

    تازه عزیزم اونا دیسبند نشدن که هایب گف که ترجمه گر اشتباه ترجمه کرده

  • ناشناس
    0

    بابا اونا فقط میخوان که دوسال استراحت کنن که به آروزهای اصلیشون رو تموم کنن و بعد دوسال که جانگ کوک هم تو وی لایو گفت که ما به هیچ وقت شمارا تنها نمی‌گذاریم به خاطر همین اصلا نگران اونا نباشین اونا همیشه با ما هستن.....و میگین که اونا بعد دوسال میگن ما ازدواج کردیم بابا چی میگین شما خیلی ساده هستین من ۳ساله آرمی هستم بعد دوسال ادامه میدن به کنسرت هاشون فقط میخوان سولو آهنگ استراحتی بدن نگران نباشید لایو اینا هم میزارن 🙂🙂🙂🙃

  • BTS .army FOREVER
    0

    خبرت قدیمی شده حاجی آرمیا میدونن که بیگ هیت بیانیه گذاشت که ترجمه اشتباه بوده ، میدونن که آر ام اومد ویورس و درباره ی این شایعات حرف زد و در آخر لایو جونگ کوک رو دیدیم که گف شایعس بی تی اس برای همیشس فایتینگ bts forever💜 هیترام هی بشینن منتظر باشن که بی تی اس دیسبند میشه 😂😂

  • ناشناس
    0

    عزیزم لطفا درست اسم هاشون رو بگو تویی که بلد نیستی کیم سوک جین رو درست تلفظ کنی نیا سایت بزن و شایعه درست بکن بعدشم کمپانی بیگ هیت اعلام کرد زیرنویس لایو اشتباه بوده و اون ها هنوز با همن فقط دقت بیشتری روی فعالیت سولوشون دارن پس لطفا قبل اینکه چیزیو پخش کنی اطلاعاتتو کامل کن و بعدشم انقدر بی ادب هستی که میای میگی تنبل ترین عضو گروه و فلان..؟ خب به تو چه ربطی داره هر کی یجوره مثلا منم بیام از تو سایت بسازم بگم بی ادب ترین ادم روی زمین؟ نه این درست نیست

  • ایلیا
    0

    سلام من یه آرمی هستم و عاشق بی تی اس هستم .
    هیچ کسی حق نداره دربارشون حرفهای بد بزنه شما خودتون بکشین بالا حسودا الکی حرف بیخود نزنید.
    کسایی که حرف الکی یا بیخود میزنن اگه طرفداراشون نیستید چرا میاید دربارشون تحقیق میکنید. اگه بیشتر از این حرفهای الکی و بیخود بزنید فقط بامن طرف نیستید با کلی آرمی طرف هستید .

  • Sara
    0

    انقدر چرت نگید خودشون گفتن ترجمه اشتباه بوده تازه کوک هم تو لایوش گفت ما جدا نمیشیم

  • Zahra
    0

    بابا جان میخوای روی سولوشون و پروژه های شخصیشون کار کنن اونم فقط و فقط ب مدت ۲ سال انقد چیز الکی نگین اگه چیزی نمیدونین

  • یکی که از دست این سایت هیتررر خیلی عصبیه
    0

    اهای اشغال پیر ترین گروه؟؟؟؟؟؟؟؟؟جین تازه داره ۳۰ سالش میشه اونوقت میگی پیر؟میمردی بگی بزرگترین گروه؟ تنبل ترین گروه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میدونی یونگی چقد تلاش کرد؟فک کردی مث توی اشغال ی اضافس؟وسواسی ترین گروه؟؟اخه جیمینو وسواسی
    برو گمشو خر فک گردی این کارا جذب مخاطب برا سایتت داره؟؟؟خیر بدتر خودتو نابود کردی
    حالا برو بمیر

  • ناشناس
    0

    من طرفدار رپ هستم ولی این دلیل بر این نمیشه که توهین کنم چون هر کس سلیقه خاص مخصوص به خودش رو داره و از متن های اخر به عنوان اطلاعات عمومی میشه استفاده کرد

  • سایصو
    0

    خب دوست عزیز باید به خدمتت برسونم که کور خوندی اشتباه زیرنویس بود و هایب کمپانی بی‌تی‌اس‌ بیانیه داد که نه تنها جدا نمی‌شوند بلکه تمرکزشون بیشتر هم میشه روی آلبوم های سولو‌ی خودشون و منتظر پاره شدنت باش ، گریه اعضا هم بخاطر احساساتی شدن سر اینکه قبلا چه سختی هایی کشیدن و الان به چه موفقیت بزرگی رسیدن ، سو همین الان به نفعته مقاله رو پاک کنی تا بیشتر از این ریده نشده بهتون✨

  • به گفته هیترا من مغول افغانستانی 😜😜 هزاره
    0

    سلام و به آرمی های عزیز و هیترای نیازمند پماد سوختگی به گفته علی هیتر عزیز منم هزاره افغانستانی اما توسط پشتون ها منو مغول میگن و دوم به نوسینده غلط اول مشق ها تو درست بنوس و سوم از همه آرمی و جواب هاشون خوش شدم 😇😇😇

  • کادبر
    0

    بی تی اس هنوزم پر قدرت ادامه میده و دیسبند نشدن

  • ناشناس
    0

    متن مینویسی درباره گروهی که ظاهرا خوشت نمیاد ازش بعدم این همه خواننده میگیری بدون هیچ حیا و خجالتی, چرت و پرت مینویسی. سواد داری؟ میدونی بیانیه چیه؟ برو بخون روشن شی. کسی از خودش درنیاورده. خبری از دیسبند نیست.

  • رز سیاه
    2

    چرا بعضی‌ها اینجوری میکنن هرچی از دهنشون در میاد میگن
    خوب خود شماها از یه آهنگ خوشتون بیاد از خواننده‌ حمایت نمیکنید؟
    پس چرا دیگه توهین میکنید اگه خوشتون نمیاد گوش نکنید کسی شمارو مجبور نکرده هر کسی علایق خودشوداره


  • آرمی
    0

    خیلی نظر های مزخرف رو دادن اعضای بی تی اس یی مدت انفرادی کار می کنم بعد بر می گردن

  • آرمی گرل
    0

    من از اونجایی که کره‌ای عو فول بلدم این رو تکذیب میکنم و زیرنویس یوتیوب اشتباه بود...فعالیت گروهی *دارن*ولی روی فعالیت سولو(تکی)خودشون تمرکز بیشتری خواهند داشت...این رو بیگ هیت موزیک(هایب)بیانیه داده...ینی 60٪ روی فعالیت سولو(تکی)تمرکز دارن و 40٪ روی فعالیت گروهی تمرکز دارن...به مولا من هر روز هی دارم اینو میشنوم و همینو میگم...

  • Army
    0

    1جین پیر نیست 2شوگا هم تنبل نیست 3همشون خوشگلا 4جیمین وسواسی نیست

  • 박 미미
    0

    اولن real me ن rap monster دوما دیسبند ن فقط دارن آلبوم سولو بیرون میدن و ی مدت تنها می خونن و... کلی چیزا رو اشتب نوشتی گلم منو باش درم مقاله کی رو میخونم 😑😑

  • 사라
    0

    بچه هادخودتون رو زیاد نارا حت نکنین بی تی اس باز هم بر میگرده

  • ناشناس
    0

    شایعه سازی نکنین جون مادرتان

  • 💗💖
    0

    اولن بی تی اس از هم جدا نشدن دومن که وقتی داری اونا رو معرفی میکنی درست معرفی کن که چی تنبل آرین یا پیر ترین اونا اسم دارن

  • فاخ به هیترا
    1

    بسوزین فقد بی تی اس جدا نشده احمقا خاک پاشونم نمیشین😂

  • purple💜
    0

    مین یون جی...... کیم تائه هیونگ...
    اولا مین یونگی و کیم ته هیونگ(شما اومدی املای انگلیسیشو نوشتی)
    بعد هم دیسبند نشدن..... قراره تا 2025 رو فعالیت های تکی و سولو کار کنن..... اما یه سری استثنا هم هس ( مثل مراسما ) پیش هم برمیگردن.... چون میخوان بفرستنشون سربازی یه وقفه کوچیک بین کارشون دادن.......
    بیخودی مقاله ننویسین وقتی نمیدونین چی ب چیه

  • كاهن اعظم
    0

    مردشور همتونو
    رپ خيلي چرت و اصلا جزو موسيقي حساب نميشه و كي پاپ بهتره
    اقاي علي لطف كن ديگه چرت و پرت نگو وقتي هيچي از بي تي اس و كي پاپ نميدوني
    سپاسسسسس

  • كاهن اعظم
    0

    هيترا فشار بخوريد
    بي تي اس ديسبند نشده
    خههخخخخخخخخخخ

  • Army for ever
    0

    زر نزنین بی تی اس دیسبند نشده😠 فازتون چیه واقعا؟😑😐 بی تی اس فقط واسه یه استراحت کوتاه اومد وان دایرکشن که دیسبند شدم الان فعالیت داره اطلاعات غلط ندین

  • آرمی
    0

    یه چیز بگم که بی تی اس از هم جدا نمیشن این جدایی هم موقتیه که الان جین و هوبی سربازین
    بقیه هم مشغول آلبوم های سولو
    لطفا اول کلی اطلاعات جمع کنید بعد بنویسین

  • ناشناس
    0

    واقعا که فقط چرت و پرت نوشتی😂😂

  • Ayda
    0

    بنظرم اینکه گفت پیرترین و تنبل ترینِ گروه درست نیست.
    نمیتونستین ی چیز بهتر بگین؟ این ی هیت و بی‌احترامی حساب میشه...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها