آخرین روزهای بهار و کنسرت‌ های پاپ و سنتی پیش رو/ جزییات برگزاری و قیمت بلیت‌ها

در واپسین روزهای بهار،‌ مرکز همایش‌های برج میلاد،‌ سالن «میلاد» واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران و تالار «وحدت» واقع در مجموعه بنیاد رودکی، میزبان خوانندگان و گروه‌های پاپ و سنتی هستند. در این میان دو گروه به اجرای کنسرت برای بانوان می‌پردازند.

آخرین روزهای بهار و کنسرت‌ های پاپ و سنتی پیش رو/ جزییات برگزاری و قیمت بلیت‌ها

ماه‌هاست که سینما، تئاتر و موسیقی به لحاظ اکران و اجرا شرایطی عادی را از سر می‌گذارند و این در حالی است که تا سال پیش کرونا بخش اعظمی از مشاغل و هنرها را تعطیل یا مختل کرده بود.

همین راستا، برگزاری کنسرت‌ها از آذرماه سال گذشته همچنان به قوت خود باقی است؛ هرچند به لحاظ آماری چنین به نظر می‌رسد که در خردادماه بخصوص نیمه دوم آن نسب به ماه‌های گذشته کنسرت‌های کمتری برگزار شده است. شهرستان‌ها نیز طی چند ماه گذشته، بر اساس پتانسیل‌هایی که دارند میزبان خوانندگان و گروه‌های پاپ و گاه سنتی بوده‌اند. 

به نظر می‌رسد فصل تابستان فضای بهتری برای برگزاری کنسرت‌هاست و حال با وجود آنکه روزهای کمی به پایان بهار باقی مانده برخی خوانندگان پاپ در روزهای آخر خرداد کنسرت‌هایی را در تهران و دیگر شهرها برگزار خواهند کرد که بلیت‌های برخی از آن‌ها به طور کامل فروخته شده است.

در این میان گروه‌های موسیقی سنتی هم بیکار ننشسته‌اند در روزهای آینده به اجرای کنسرت خواهند پرداخت. 

طی این گزارش جزییات کنسرت‌های پاپ و سنتی در سالن‌های مختلف تهران مرور شده است. 

مرکز همایش‌های برج میلاد

حجت اشرف‌زاده

حجت اشرف‌زاده خوانند پاپ هم یکی دیگر از خوانندگانی است که قرار است روز دوشنبه بیست و سوم خردادماه، طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ میزبان علاقمندانش باشد.

گفتنی است بلیت‌های سانس دوم کنسرت اشرف‌زاده به طور کامل فروش رفته‌اند و علاقمندان می‌توانند برای خرید بلیت سانس ۱۸:۳۰ این خواننده به سایت‌های فروش مراجعه کنند. 

گفتنی است قیمت بلیت‌های کنسرت حجت اشرف‌زاده بر اساس جایگاه و ردیف صندلی‌ها از صد و بیست هزارتومان تا چهارصد و سی هزارتومان دسته‌بندی شده‌اند. 

مهدی احمدوند

مهدی احمدوند خواننده پاپ، روز شنبه بیست و یکم خردادماه طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد به اجرای آثارش می‌پردازد. علاقمندان این خواننده، تمام بلیت‌های هر دو اجرا را خریداری کرده‌اند و دیگر مخاطبان می‌توانند منتظر کنسرت‌های بعدی این خواننده باشند. 

علیرضا پوراستاد

علیرضا پوراستاد خواننده موسیقی سنتی و پاپ که چندی پیش اولین کنسرت رسمی خود را در تهران و در تالار وزارت کشور برگزار کرد، قرار است روز چهارشنبه بیست و پنجم خردادماه، طی سانس‌های ۱۸:۳۰.۲۲:۰۰ در سالن همایش‌های برج میلاد میزبان طرفدارانش باشد. 

گفتنی است بلیت‌های هر دو سانس کنسرت‌های پوراستاد به طور کامل فروش رفته‌اند و علاقمندان این خواننده باید منتظر کنسرت‌های بعدی‌اش باشند. 

لازم به ذکر است، قیمت بلیت‌های کنسرت علیرضا پوراستاد از صد و شصت هزارتومان شروع شده و مبلغ حداکثری آن چهارصد و بیست هزارتومان است. 

سالن «میلاد» /نمایشگاه بین‌المللی تهران

امید حاجیلی

امید حاجیلی خواننده پاپ که معمولا کنسرت‌هایش مورد استقبال خانواده‌ها واقع می‌شود و مورد تمدید قرار می‌گیرد؛ این‌بار هم بر همین اساس روز دوشنبه بیست و سوم خردادماه، طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ در سالن «میلاد» نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان علاقمندانش خواهد بود. گفتنی است بلیت‌های سانس دوم کنسرت امید حاجیلی به طور کامل فروخته شده و مخاطبان می‌توانند برای خرید بلیت سانس اول به سایت‌های فروش مراجعه کنند. 

قیمت بلیت‌های کنسرت حاجیلی از صد و هفتاد هزار تومان تا چهارصد و بیست و پنج هزارتومان متغیر است.

«تالار وحدت» / واقع در مجموعه بنیاد رودکی

گروه موسیقی «نهال»/ ویژه بانوان

تالار «وحدت» که طی چند ماه گذشته در زمینه برگزاری کنسرت‌های کلاسیک و سنتی و فولکوریک فعالیت‌هایی کم و بیش مستمری داشته، روز جمعه بیست و هفتم خردادماه میزبان گروه موسیقی «نهال» خواهد بود که اجرای‌ش ویژه بانوان است. 

بلیت‌های کنسرت مذکور به طور کامل فروخته نشده و بانوان موسیقی‌دوست می‌توانند برای خرید به سایت‌های معتبر فروش مراجعه کنند.

گفتنی است مبلغ حداقلی و حداکثری بلیت‌های کنسرت گروه «نهال» از صدهزارتومان تا سیصد و پنجاه هزارتومان متغیر است. 

گفتنی است، سرپرست و خواننده گروه موسیقی «نهال» لیلا نجفی است و از دیگر اعضای آن می‌توان به فروغ فضلی (نوازنده پیانو)، مینو قاسم‌پور (نوازنده قانون)، رخساره رستمی (نوازنده عود)، نیلوفر ابراهیمی (نوازنده فلوت)، شیرین واعظی (نوازنده درامز)، کیمیا صرافی (نوازنده پرکاشن) و نگین سریر (نوازنده میهما) اشاره کرد. 

نیوشا بریمانی هم رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه است. عوامل تالار وحدت تاکید کرده‌اند که مخاطبان کارت واکسن خود را همراه داشته باشند و طی حضور از ماسک استفاده کنند. 

کنسرت گروه «هم‌نوازان حصار» 

علی قمصری نوازنده تار که پروژه «تار ایرانی» را در سراسر کشور و در اماکن تاریخی هر منطقه به عهده دارد، قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه، نوزدهم و بیستم خردادماه راس ساعت ۲۱:۳۰ به اتفاق اعضای گروهش «هم‌نوازان حصار» در تالار «وحدت» کنسرت برگزار کند. 

گفتنی است علاقمندان به موسیقی سنتی می‌توانند برای خرید بلیت کنسرت قمصری و اعضای گروهش به سایت‌های معتبر فروش مراجعه کنند. قیمت حداقلی و حداکثری کنسرت علی قمصری صد هزارتومان تا دویست و پنجاه هزارتومان است. 

گروه «هم‌نوازان حصار» به سرپرستی علی قمصری اداره می‌شود و از دیگر اعضای آن می‌توان به سهیل رجب و محمد رضازاده (خواننده)، همایون نصیری و حمیدرضا یوسفی (نوازنده پرکاشن)، اشکان مرادی (نوازنده کمانچه)، علیرضا عقیقی (نوازنده تار)، مهدی مرتضایی (نوازنده سنتور)، پانیذ مجاهدنیا (نوازنده بم تار)، تینالاجوردیان (نوازنده عود) و فرزاد امیدی، محمدحقیقی، شیوا سروش و ماهگل صفدری (کوارتت کانتات) اشاره کرد. 

کنسرت «آواز ملل و نمایش رنگ‌ها» (ویژه بانوان) 

«آواز ملل و نمایش رنگ‌ها» عنوان کنسرتی است که قرار است روز جمعه بیستم خردادماه در تالار «وحدت» اجرا شود و ویژه بانوان است. کارگردان و طراح حرکات گروه نمایشی «شیفتگان دل» هایده کیشی‌پور است و شهلا میلانی رهبری ر و سرپرستی گروه «آواز ملل» را به عهده دارد. 

زمان برگزاری این رویداد ساعت ۱۴:۰۰ است و مبلغ بلیت‌های آن از صدهزارتومان تا دویست و پنجاه هزارتومان متغیر است. علاقمندان برای خرید بلیت فرصت دارند و می‌توانند به سایت‌های معتبر فروش مراجعه کنند. 

ارکستر ملی «نغمه باران» 

ارکستر ملی «نغمه باران»، روز چهارشنبه بیست و پنجم خردادماه طی یک سانس ۲۱:۳۰ در تالار وحدت میزبان علاقمندان به موسیقی کلاسیک و سنتی است.

طی این برنامه قطعاتی از حسین دهلوی، همایون خرم، علی تجویدی و دیگر اساتید و آهنگسازان ایرانی اجرا می‌شود. قیمت بلیت‌های این کنسرت هم بر اساس جایگاه سالن دو مبلغ شصت هزارتومان و دویست هزارتومان خواهد بود. علاقمندان برای خرید بلیت فرصت دارند. 

گفتنی است رهبری ارکستر ملی «نغمه باران» در این کنسرت، محمدرضا صفوی است و علی امیرقاسمی خواننده و سرپرست است. فرهاد رجبی‌راد سولیست تار و محمدرضا بهرامی نیز سولیست ویلون است. 

ارکستر ملی ایران

ارکستر ملی ایران با عنوان «اصفهان تا فلورانس» به رهبری نیما کشاورز روزهای پنجشنبه و جمعه در یک سانس ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازند. علاقمندان برای خرید بلیت فرصت دارند و مبلغ آن از صدهزارتومان تا دویست و پنجاه هزارتومان متغیر است. در این اجرا مازیار ظهیرالدینی سولیست ویلون است.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها