الهام چرخنده از ایران رفت

الهام چرخنده ضمن تایید مهاجرت خود از ایران اعلام کرد مدتی است به همراه همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی در کربلا زندگی می کند.

الهام چرخنده از ایران رفت

الهام چرخنده متولد 1357 است. الهام چرخنده با بازی در سریال آوای باران بسیار شناخته شد. الهام چرخنده از همسر اولش طلاق گرفته است.

همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی است.الهام چرخنده چند سالیست که به همراه شوهر روحانیش در کربلا زندگی می کند.الهام چرخنده ضمن تایید مهاجرت خود از ایران اعلام کرد مدتی است به همراه همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی در کربلا زندگی می کند.

الهام چرخنده

نام خانوادگی: چرخنده (زهرایی)

تاریخ تولد : 4 تیر 1357 در کاشان

تحصیلات: دانشجوی انصرافی رشته معماری

سالهای فعالیت: از 1375 1395

همسر سابق: فرشید نوابی (بازیگر)

همسر فعلی: سید محمد درویشی 

فرزندان: شایان و ارسطو

دلیل مهاجرت الهام چرخنده

الهام چرخنده و همسرش به عراق مهاجرت کردند و در گفتگویی چرخنده اظهار داشت: مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، طی این مدت بارها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

وی گفت: به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری «امام حسین (ع)» باشد من با سر می روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.

چند روزی بود خبر مهاجرت الهام چرخنده از ایران در فضای مجازی دست به دست می‎شد که این بازیگر سینما و تلویزیون امروز اعلام کرد دلیل مهاجرتش به عراق، به دلیل شغل همسرش بوده و بعد از آن مجددا به ایران باز می‌گردد.

ازدواج الهام چرخنده و فرزندان او

از ازدواج اول الهام چرخنده اطلاعاتی در دسترس نیست اما ارشیا، پسر اول خانم چرخنده ماحصل ازدواج اول او است.

الهام چرخنده برای دومین بار در سال 1375 با فرشید نوابی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد که پسر دوم خود به نام ارسطو را به دنیا آورد.

الهام چرخنده در سال 1392 اعلام کرد که از فرشید نوابی طلاق گرفته است. این دو بازیگر در همان سال، در سریال پروانه که فروردین سال 92 از شبکه 3 پخش می شد، همبازی بودند.

ازدواج الهام چرخنده با یک روحانی

الهام چرخنده در شهریور ماه 1396 ازدواج سوم خود با یک روحانی به نام سید محمد درویشی را رسانه ای کرد. این هنرمند از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق است.

الهام چرخنده از قرائت قرآن تا والیبال

الهام چرخنده در مهدیه تهران، قاری قرآن بود و به مدت چند سال رشته والیبال را در عرصه ملی ادامه داده است. او سالها در بسیج مساجد نقاشی را تدریس می کرد.

ماجرای تغییر حجاب الهام چرخنده

الهام چرخنده در نوروز سال 1393 با انتشار یک ویدیو و در پوشش چادر به رهبر انقلاب فرا رسیدن عید را تبریک گفت و تغییر حجاب خود را علنی کرد. همین اقدام او باعث حمایت و مخالفت های بسیاری شد. بسیاری از طرفداران، او را سمبل تبلیغات چادر دانسته و از او حمایت کردند.

الهام چرخنده از آن پس شروع به فعالیت های اجتماعی برای تبلیغات حجاب و چادر کرد و به گفته خود، مشکلات بسیاری را در این راه متحمل شد.

تقدیر از الهام چرخنده در مجلس

در سال 1393، کمیسیون فرهنگی مجلس نهم با دعوت از الهام چرخنده، به خاطر فعالیت در زمینه دفاع و گسترش فرهنگ ایرانی تقدیر کردند.

الهام چرخنده

بازیگری الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگری خود را برای اولین بار با فیلم عروسی مهتاب به کارگردانی خسر ملکان در سال 1375 آغاز کرد. سریال داروخانه پرماجرا به کارگردانی رسول نجفیان اولین کار تلویزیونی الهام چرخنده است که در سال 1379 پخش شد.

جدایی الهام چرخنده از همسرش

«گاهی اوقات دوستانم به ما می گویند شما عین جولز و جولی به شدت به یکدیگر شبیه هستید.» چرخنده از خودش و شوهر سابقش حرف می زند.

از فرشید نوابی که روزگاری چرخنده درباره او می گفت: «فرشید گوش است و من دهان هستم و شاید به همین خاطر است که ما تا این حد با هم تفاهم داریم و در کنار هم احساس خوشبختی می کنیم چون مانند تکه های پازل همدیگر را کامل می کنیم.» پازل اما اواخر سال 92 به هم ریخت.

نوایی و چرخنده که سال گذشته در سریال «پروانه» هم همبازی شده بودند، قبل از تعطیلات نوروزی خیلی بی سروصدا از هم جدا شدند. از قرار معلوم فرزند کوچکتر آنها هم پیش پدرش مانده. نوابی و چرخنده که در روزهای جوانی و زمانی که چرخنده فقط 18 سالش بوده با هم ازدواج کرده بودند، هیچ وقت درباره علت جدایی حرفی نزدند اما زمان طلاق آنها حوالی روزهایی است که انگار چرخنده خودش را برای یک اتفاق بزرگتر آماده می کرده، برای تحولی پرسرعت و پر سروصدا در طول کمتر از 5 ماه! چرخنده اولین بازیگر زنی است که پس از پیروزی انقلاب و ممنوعیت خواندن زنان در اماکن عمومی، صدایش در سالن های سینمای کشور پیچید.

آن هم با خواندن آهنگ معروفی از پدر موسیقی پاپ ایران در وصف بی وفایی و رفتن و تنها گذاشتن یار در سکانس معروفی از فیلم شب یلدا که اشک های زن بی وفایی را با نشستن پشت پیانو و خواندن ترانه ای به تصویر کشید که از رفتن ها با یار و بازگشتن های تنها گفت. همین تصویرها نقطه شروعی بود برای حضور این بازیگر بلندقامت در سینما و تلویزیون اما حضور او در ایران چندان طول نکشید و پس از بازی در سریال «من یک مستاجرم» ناگهان غیبش زد، غیبتی که چرخنده درباره آن به روزنامه تماشا گفته بود:

«من در همه این سال ها فقط در عرصه بازیگری خیلی فعال نبودم. فیلمنامه نوشتم و مشاور فیلمنامه چندین کار بودم. الان هم این افتخار را دارم که چند کارگردان خیلی خوب به باور و قلم من اعتماد کردند و به عنوان مشاور فیلمنامه در خدمت شان هستم.

در حوزه ترانه فعال بودم و برای بعضی خواننده ها ترانه سرایی کردم و از همه مهمتر اینکه من چندین سال در خارج از ایران ساکن بودم و اینجا نبودم که بتوانم در کاری حضور داشته باشم.

البته آنجا هم بیکار نبودم و فعالیت می کردم.» او 8 سال همراه همسر سابقش در خارج از کشور زندگی می کرد و در این مدت 20 هزار دقیقه هم برنامه «ستاره مهاجر» را اجرا کرد. قرار بود او و نوایی پروژه «آکادمی موسیقی ایرانی» را هم در شبکه نمایش خانگی کلید بزنند که هیچ وقت این اتفاق نیفتاد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 41
  • یاور
    3

    چه خوب که افتخار ظهورش برای هنیش برای عراقی ها باشد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      بیشرف تنها بازیگر سالم ایران ایشان بودند حرف مفت نزن

  • ناشناس
    4

    کشور هم افرادی مثل شما را میخواد .همه چیز را لوث کرده اید .هرچند بعد از سالها که درجاده انحرافی مسافتی طی کرده اید انابه بدرگاه خدا آورده و از کرمش اظهار لطف وعنایت میکنید.اما اگر عده ایی شما را بعنوان سمبل راه صحیح درمسیر آینده قرار دهند قطعا رفتار گذشته شما را هم درتلاش هستند تجربه کنند واین چیز خوبی نیست پیشنهاد میکنم سروصدای رسانه ومجازی ازخودتان درنیاورید. الان همه جا شما مضحکه عام وخاص شده اید واین نماد خوبی برای فرزندان این مرز وبوم نیست .

  • نظرگو
    6

    واسه فرمانده چشمک میزنی خب چرا بعدش میری عراق؟؟

  • ناشناس
    7

    از تو هر چی بگویند سر می زند! اولین چیزی که از شما سر زده است تظاهر دروغین به حجاب و دینداری است!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خوش به حالت فکر افراد را میخوانی و از نیت آنها با خبری

    • آرش
      0

      از پیام ها متوجه شدم همه از عالم غیب باخبر هستند و ظاهر و باطن آدم ها را می شناسند که همین جوری تهمت میزنند و غیبت میکنند و با آبرو هر کسی به راحتی بازی میکنند و از روز حساب نمی ترسند.

  • ناشناس
    1

    به ....‌‌

  • خون جیگر
    4

    الهی که بر نگردند...

  • عاشق وطن
    6

    یاد بانو شکدم معروف افتادم که زینب گونه ، آنچنان با حجاب شد وآنچنان چفیه بر سر وگردن انداخت وآنچنان دل مسولان را ربود که نه تنها با رئیسی ملاقات داشت بلکه حتی با رهبری هم ملاقات نمود ولی آخرش ؟؟؟ از کجا معلوم که فردا الهام چرخنده هم مثل بانو شکدم به ریش همه نخندد ، واقعیتی هست که وجود دارد وانکار ناپذیر ، فعلا وضع ماها این است

  • ایرانی آباد و آزاد
    3

    یاد سحر قربشی افتادم و جمله اینکه زنها در استادیوم تحریک میشن !!!

  • ناشناس
    3

    خ.شم نمیاد ازش

  • ناشناس
    2

    دررررررررک

    نظرات شما -
    • 1

      درک جایی خوش اب و هوا مثل شمال ایران در سیستان و بلوچستان ایران هست

  • سلام فرمانده فرمانده فرمانده
    2

    الهام چرخنده چرخنده چرخنده چرخنده چرخنده چرخنده چرخنده

  • حاج س طوسی
    3

    موکب با دلارها و کالاهای ایرانی میزنی یا از درآمد حاجی آقا درویشی؟.

  • ناشناس
    18

    اینکه اصرار دارید تصویر بدون چادر ایشون رو بازنشر کنید گویای خیلی چیزها در تفکر شماست.

  • سعید
    23

    از خدا بترسید دیگران را قضاوت نکنید .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      الهام چرختده، بهاره رهنما و سحر قریشی و امثالهم عاشق این هستند که با اقدامات خود باعث شوند دیگران آنها را به بدترین شکل ممکن قضاوت کنند!

  • ناشناس
    5

    احتمالا به زودی ازدواج چهارمش را هم رسانه ای خواهد کرد!!!!!!!

  • پیمان
    3

    بازم چند ماه دیگه بیا پولا اماده است برای بردن

  • ایرانی آباد و آزاد
    3

    یاد سحر قریشی و فتوای فلسفه ممنوع بودن ورود زنها به استادیوم به علت تحریک جنس اش افتادم !!!!

  • سجاد
    2

    بری برنگردی

  • حاج س طوسی
    2

    چرا در قم زندگی نمیکند؟ حتما تحصیلات حوزه های کربلا بهتر از ایران هستند

  • ناشناس
    2

    احتمالا میخواهد دختران معصوم عرب را چند شوهره کند مثل خودش. چندین بار الهام عرش خدا را به لرزه درآورده است با طلاقهای فساد گونه اش.

  • س
    4

    رفت که رفت. اسمون که به زمین نیفتاده اینهمه
    نخبه ها ازکشور میرن متاسفانه هیچ طوری نمیشه، ایشون که هیچ. بسلامت بروند زندگی کنن

  • خ
    2

    الی جون تنهامون نذار بی تو چکار کنیم

  • ناشناس
    2

    بانو چرخنده نمونه بارز یک زن چرخان که بین دو‌ قطب عالم چرخ زنان از این سو به آن سو میچرخند . حرف قدیمی ها رو باید با طلا نوشت میمون هرچی زشت تره بازیش بیشتره

  • ناشناس
    2

    چه جوری هست که این دختر 3 بار ازدواج کرده و من و امثال من یک بار هم نتونستیم ؟؟
    به خدا ما هم محجبه و چادری هستیم و تحصیلات عالیه داریم
    ولی کو یک خواستگار مومن

    نظرات شما -
    • علی اکبر
      1

      در پاسخ خانم «ناشناس» که میگه خواستگار مومن نیست:
      والله ما هم دنبال دختر مومنیم که ازدواج کنیم، هرجا میریم جد ابادمون رو در آوردن، هم پول میخواد، هم کار، هم ماشین، هم طلا، هم هزارتا کوفت و زهر ماری

  • ناشناس
    17

    وای خانوم چرخنده دوست دارم.از اینکه چادری نبودی چادر سرت کردی .دمت گرم. من چادری نیستم دوست دارم سرم کنم اما از اینکه اطرافیانم مسخرم کنن یا پشتم حرف بزنن سرم نمیکنم. همین که اراده کردی عمل کردی دمت گرم.همین که چهار نفر با دیدنت علاقه پیدا کنن به چادر سر کردن وحجاب پیش خدا اجر داری.دمت گرم دوست دارم.

  • ناشناس
    3

    کاش به جای سرک کشیدن تو زندگی مردم،حواسمون به زندگی خودمون باشه.

  • جهانبخش کیماسی
    6

    برو که حمایت از رهبری بهترین شغل معنوی برای زن متدینه

  • ناشناس
    5

    چادر در حال حاضر بعضا، حجابی شده است برای پوشش انواع مفاسد و کثافت کاری ها.
    در زیر .چادر هر کاری میتوان کرد چون دوربینها نمی‌توانند ببینند که در زیر چادر چه میگذرد. منافقین از زیر چادر تیراندازی میکنند.

  • ناشناس
    2

    شوهرش.عرب.هست.دیگه.مردایرانی.دوست.نداره

  • هموطن
    4

    بری که بر نگردی

  • ناشناس
    6

    سرکار خانم زهرایی

    محکم و ثابت قدم باش ...در طول تاریخ پیروان واقعی انبیا مسخره و طرد میشدن ...

    مومنان در طول تاریخ بخاطر ایمان و عمل صالحشون مورد تمسخر قرار گرفتن
    یا حسرتا علی العباد ما یاتیهم من رسول الا بها یستهزءون

    اندکی صبر سحر نزدیک است

  • زهره
    8

    همین که خانم چرخنده تونستند راه درست زندگیشونو در سینما پیدا کنند باید بهش آفرین گفت که جرات داشت و تونست اعلام کنه که محجبه شده برای ایشون حتما چیزی مهمتر از خدا و اعتقادش نبوده هزار بار باید بهش آفرین گفت خواستن توانستن هست انشاالله امام زمان همراهش باشه کم کاری نیست در این دوره زمونه کار ایشون

  • یحیی
    0

    امان از این بازیگر های ایچنانی و انچنانی

  • Reza
    0

    ترانه ای هم خوانده که مو به تن مردا سیخ میکته..یه قسمتیش میگه دل که قابل نداره میدم برات.

  • ناشناس
    0

    این که همسرش سید نبود؟ کی چرخید سید شد.؟به حق چرخشهای ندیده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها