نوید محمدزاده و فرشته حسینی در فرش قرمز جشنواره کن

نوید محمدزاده، بازیگر فیلم «برادران لیلا» (Leila's Brothers) سعید روستایی، پیش از اولین اکران این فیلم در جشنواره کن روی فرش قرمز آمد.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در فرش قرمز جشنواره کن

پیش از اولین اکران «برادران لیلا» سعید روستایی در جشنواره کن عوامل این فیلم روی فرش قرمز این فیلم آمدند. در ادامه تصاویر نوید محمدزاده در این رویداد را می‌بینید:

تصاویر حضور نوید محمدزاده در فرش قرمز فیلم «برادران لیلا» سعید روستایی

تصاویر حضور نوید محمدزاده در فرش قرمز فیلم «برادران لیلا» سعید روستایی

در خلاصه داستان «برادران لیلا»، فیلم دو ساعت و چهل‌وپنج دقیقه‌ای سعید روستایی که از طولانی‌ترین فیلم‌های امسال جشنواره کن است، آمده است: لیلا در ۴۰ سالگی تمام زندگی خود را صرف مراقبت از پدر و مادر و چهار برادرش کرده است. در کشوری که در چنگال تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی گرفتار شده است، خانواده دائما با هم بحث می‌کنند و به خاطر بدهی‌ها سرکوب می‌شوند. لیلا در حالی که برادرانش در تلاش برای گذراندن زندگی خود هستند، نقشه‌ای می‌کشد: راه‌اندازی یک تجارت خانوادگی که آن‌ها را از فقر نجات دهد. در حالی که آن‌ها به شدت به حمایت مالی نیاز دارند، لیلا متوجه می شود که پدرشان، اسماعیل، مخفیانه یک میراث خانوادگی (مقداری سکه) را پنهان کرده است. کشف لیلا باعث هرج و مرج در خانواده شکننده آن‌ها می‌شود. با بدتر شدن وضعیت سلامتی پدر، اقدامات هر یک از اعضای خانواده به تدریج خانواده را یک قدم به سمت انفجار نزدیک می‌کند.

منبع: سینماتیکت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • من
    1

    چه لباس افغاني شاهرخ ابادي پوشيده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چهره دو تا مزدور و مهره رژیم که سالهاست مردم را فریب می دهند.

  • یا حق
    2

    شما بیمارید که تصویر بی بند و بار یک بازیگر هنجارشکن را منعکس می کنید؟؟!!

  • من
    1

    خدایا فقط شفا

  • رویا
    1

    انگار دلقک شدن

  • ناشناس
    1

    متاسفم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها