خوش تیپی و چهره لاکچری شوهر دوم خانم بازیگر

الهام حمیدی چهره معروف ایرانی می باشد که در گشت و گذار به سر میبرد و تصویری زیبا همراه با همسرش منتشر کرد. شوهر دوم این خانم بازیگر کم سن و سال تر از اوست.

خوش تیپی و چهره لاکچری شوهر دوم خانم بازیگر

الهام حمیدی بازیگر ایرانی عکس جدیدی از خود به همراه همسرش در فضای مجازی منتشر کرد که تغییر چهره بیش از حد او باعث تعجب مخاطبین شد.

الهام حمیدی

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    21

    در این دوران آخرالزمانی حیا و عفت از میان برخی از زنان و دختران ایرانی بلاخص بازیگران زن بر باد رفته است.
    چگونه جوابگوی خون شهداء و خانواده شهداء خواهند بود؟!

    نظرات شما -
    • ا
      2

      معلومه عقب مونده ای

    • ناشناس
      2

      همانگونه که مسئولین با ایجاد فقر دروغگویی بی مسئولیتی دزدی کوتاهی ظلم و ... باعث از بین رفتن اعتماد مردم و درماندگی آنها در شرایط افتضاح اقتصادی جوابگو نبودند و نخواهند بود .
      شهدا از بدنه همین مردم بودند خیلی از همین دخترانی که شما و امثال شما (علم الهدی) بی حجاب می گویید در خانواده خود و اقوامشان شهید دادند شهدا از آسمان نیامدند و شاید تفکر خیلی از آنها با شما فرق داشت خیلی از آنها به خاطر وطن و مردمشان شهید شدند و حالا شما با خانوادهایشان اینگونه رفتار می کنید از نظر شما همه شهیدان نماز شب می خواندند و مسجد می رفتن و ... ولی در واقعیت اینگونه نبوده شهدای که حتی به خاطر جنگ از آمریکا و اروپا به ایران آمدند اما جنگ و انقلاب مصادره شد
      در زمان انقلاب هم همانگونه که در تصاویر دیده اید زنان بی حجاب هم بودند اما همه چیز به نفع شماها مصادر شده
      و ... ظلم پایدار نیست

    • ناشناس
      2

      مگه ما تو قیامت بجز خدا کسی دیگه ما رو محاکمه میکنه؟ خدا هم که حق خودش و حق الناس رو میپرسه و موی یک خانم حق الناس نیست..بر فرض اینکه طبق حرف شما درست باشه اونقدر مسئول و رییس و اختلاس گر و دزد و مردم فریب هست که تو دنیا حرف و خواست خودشون رو به نام خدا و دین و شرع تو کله مردم کردند و اون دنیا باید پاسخگو باشن که دیگه یه تیکه مو چیز مهمی نیست ...چرا که تو کشورهای اسلامی هم حجاب در حد عرف هست ولی اون چیزی که شما میگید اجبار نیست....مگه اینکه شما بگید چند میلیارد انسان گمراهند و یک میلیارد مسلمان اسلامشون قبول نیست مگر چند نفر تو ایران ...پس اگر خدا بهشت رو برا شما ساخته مبارکتون باشه...اجبار مردم به کاری فقط از جهل و تکبر و خودخواهی نشات میگیره

  • م ب
    2

    اتفاقا شماهایی که مخالف صحبت درست و راست اون ناشناس هستید هم باید جوابگو باشید کسی که به بی حجابی وبی حیایی زنان ودختران راضیه خودشم در گناه اونا شریکه ..فکر کردین ابنکه بگین فلانی اختلاسگره ودزده اونا باید جواب بدن از گردن زنان ودختران بی حیا و بی ججاب ساقط میشه که اونم یه گناه بزرگیه ...زهی خیال باطل ..هر کسی باید جوابگوی گناه خودش باشه .چه دزدی باشه وچه بی حیایی ...دلتون خوش نکنید ...خداوند شاهده و ناظر ..

  • زحمت کشیده
    0

    مگه چیکار کرده دزدی کرده یا اختلاس بیچاره پول زحمت خودشه حسودی میکنید بخدا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها