معاون امنیتی،انتظامی وزارت کشور

گرما و جمعیت بالای زائران دو مسئله مهم اربعین امسال است

معاون امنیتی،انتظامی وزارت کشور گفت: گرما و جمعیت بالای زائران دو مسئله مهم اربعین امسال است که باید با آمادگی کامل این دو مسئله مدیریت شود.

 گرما و جمعیت بالای زائران دو مسئله مهم اربعین امسال است

«سیدمجید میراحمدی» در نشست ستاد اربعین استان، اظهار کرد: در بازدید امروز شاهد یک تحول جدی و امیدوار کننده در مجموعه‌ی تکالیفی که به استان واگذار شده است بودیم و فعالیت‌های صورت گرفته جای تقدیر و تشکر دارد و به این نکته هم باید توجه کنیم که مدت کوتاهی برای رفع مشکلات حوزه اربعین داریم.
وی با بیان اینکه مرزبانی عراق همیشه همراهی خوبی با ما داشته است و از مشکلات بسیاری جلوگیری کرده‌اند،تصریح کرد: در اربعین‌های گذشته تلفاتی رخ داده است که اگر این کم کاری سهوی باشد فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.
معاون امنیتی،انتظامی وزارت کشور جمعیت بالای زائران و گرما را دو موضوع پیش رو در اربعین امسال عنوان کرد  و گفت: امسال علاوه بر جمعیت بالا با گرمای هوا مواجه هستیم که این می‌تواند مشکل ساز باشد. اشتیاق زائران به گونه‌ای است که این مشکلات را مانع سفر خود نمی‌دانند.باید با آمادگی کامل این دو مسئله مهم مدیریت شود. برای مهیا شدن شرایط مطلوب باید لحظه‌ای را از دست ندهیم.
میر احمدی تاکید کرد: در گذشته ستاد مرکزی اربعین و کمیته‌های ملی، مسائل مختلف اربعین را پیگری می‌کردند و استان به آن شکل درگیر این موضوع نبود ولی امسال برای اولین بار گفته شده استاندار فرمانده عملیاتی این عملیات بزرگ در استان باشد و همه دستگاه‌ها باید هماهنگ و پشتیبان استانداری باشند و مدیریت یک‌پارچه‎‌ای اعمال شود.
وی با بیان  اینکه مدیریت  اربعین امسال بر عهده استاداری است و کمیته‌های ملی باید از استانداری پشتیبانی کنند، تصریح کرد:استانداری باید تکالیف هر استان را طبق توافق‌نامه‌ای که هست پیگری کند که البته کمیته‌های ملی هم باید تکالیف هر استان را برایشان مشخص کنند. اولویت بندی بسیار مهم است.باید پروژه‌های مهم در اولویت قرار بگیرند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • حمار
    1

    مشکل جهان اسلام پیاده روی اربعین دستور اللهی هست و در قرآن دویست مرتبه آمده که یا ایها الذین امنوا الپیاده روی من کوفه الی نجف واجب علیکم و از حج و نماز و روزه گرفتن ثوابش بیشتر و هر سال ۱۲۴ هزار پیامبر شرکت میکنند و پشت سر امام الزمان بصورت نامرئی بیست روز این مسیر طی میکنن

  • عفزفط
    1

    ملت خر آماده سواری دادن وموجب سواری حکومت باشید

  • كدخدا
    0

    پياده روي اربعين يك بدعت براي بهره برداري هاي سياسي است همين. بهتره تو اين نمايش شركت نكرد

  • ناشناس
    0

    چه ملت خجسته دلی

  • ناشناس
    1

    تمام مسیررا براشون کولر گازی بذارید از این بودجه ها که فراوان دارید .

  • زائر
    0

    مشکل اربعین در عراق نیست موکبها کولر دارن و در راه پنکه آبی وجود داره مشکل تو ایرانه که تا مرز کلی پیاده مردم رو تو گرما ول میکنن... پیاده روی ایران سخت تر از عراقه!!!البته اگه امسال مسولین از هزینه هواپیما بگذرن!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها