چرا دو ستاره سینما به خوردن خون هم علاقه‌مند شدند؟

این‌گونه به نظر می‌رسد که سلیقه عمومی در هالیوود به سمت چیزهای عجیب و غریبی کشیده می‌شود و در حال حاضر برای در دست داشتن پرچم این هنجارشکنی‌ها چه زوجی بهتر از مگان فاکس و ماشین گان کلی.

چرا دو ستاره سینما به خوردن خون هم علاقه‌مند شدند؟

حتما خودتان در جریان تاریخچه رابطه این دو هنرمند هستید و نیازی نیست دفعات فراوانی که این زوج با مصاحبه‌ها و پست‌ها و رفتارهایشان به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شده‌اند را مرور کنیم. در عوض قرار است در این مصاحبه به رابطه عجیب برخی هنرمندان هالیوود و خون بپردازیم.

ناگفته پیداست که بهانه نوشتن این مقاله مصاحبه چندی قبل این زوج است که از قضا اولین بخش این مقاله را هم به خود اختصاص داده است.

مگان فاکس و ماشین گان کلی و نوشیدن خون یکدیگر

چرا دو ستاره سینما به خوردن خون هم علاقه‌مند شدند؟

در این ماه‌های اخیر کافی است تنها تیتر زوج عجیب را ببینید و یاد مگان فاکسِ بازیگر و ماشین گان کلیِ رپر بی‌افتید. این دو هنرمند از همان ابتدای رابطه‌شان خواسته یا ناخواسته از طرف رسانه‌ها صاحبِ لقب دیوانه‌وارترین زوج هالیوود شدند و هرچه جلوتر رفتیم لازم بود کارهای عجیب‌تری کنند تا همچنان تعجب افکار عمومی را بر بی‌انگیزند.

چند وقت قبل بود که خبر نوشیدن خون یکدیگر از طرف این زوج باعث شگفتی طرفدارانشان شد:"قبول دارم که نوشیدن خون یکدیگر ممکن است برای بسیاری باعث سوءتفاهم شود. مردم ما را در حالی تصور می‌کنند که مانند سریال بازی تاج و تخت در فضایی عجیب و غریب لیوان، لیوان خون یکدیگر را می‌نوشیم اما واقعیت این‌گونه نیست."

مگان فاکس صحبتش با گلمر را این‌گونه ادامه می‌دهد:"ما فقط چند قطره از خون هم را می‌نوشیم آن هم به ندرت و در موقعیت‌های بسیار خاص." مگان با این صحبت‌ها قصد داشت برای مردم جا بی‌اندازد که کار چندان عجیبی نمی‌کنند اما شک دارم بتوانید با یک مصاحبه، عجیب بودن نوشیدن خون یک انسان دیگر را عادی جلوه دهید.

جیم پاراک و نوشیدن خون خودش

چرا دو ستاره سینما به خوردن خون هم علاقه‌مند شدند؟

در سال 2014 جیم پاراک بازیگر سریال True Blood در مراسم افتتاحیه نمایش "موش‌ها و آدم‌ها" در برادوی افشا کرد که در موقعیت‌های خاص خون خودش را می‌نوشد. توجهات به این صحبت آن‌قدر زیاد بود که این بازیگر خیلی زود مجبور شد درباره آن توضیح دهد.

این بازیگر آمریکایی مدتی بعد علاوه بر جدی خواندن آن صحبت توضیح داد که میل من به نوشیدن خون مانند میلیست که برخی انسان‌ها به نوشیدن الکل دارند و اضافه کرد این‌گونه نیست که هر روز یک لیوان از خون خودش را بنوشد اما این اتفاق چند بار در سال و البته در حجم بسیار کم اتفاق می‌افتد.

جیم پاراک درباره دلیل انجام این کار به شدت غیر عادی هم توضیحاتی داد:"شاید بهترین راه برای توصیفش این باشد که گاهی طعمش را دوست دارم. البته این‌گونه نیست که هربار حجم بالایی خون بنوشم اما نوشیدنش احساساتِ خاصی را در من برمی‌انگیزد که توضیح آن سخت است."

جولیا فاکس و استفاده از خون در نقاشی

چرا دو ستاره سینما به خوردن خون هم علاقه‌مند شدند؟

پیش از هرچیز باید بگویم مگان و جولیا با هم نسبتی ندارند. جولیا فاکس در سال 2017 و برای برگزاری یک گالری از نقاشی‌هایش با عنوان "R.I.P, Julia Fox" یا "آسوده بخواب جولیا فاکس" از خون خودش به جای رنگ استفاده کرد. او در توضیح این عمل گفت می‌خواسته این گالری تا جای ممکن شخصی باشد.

جولیا فاکس روند تولید این نقاشی‌ها را در مصاحبه‌ای با هافینگتون پست این‌گونه توصیف کرد:"فقط به جای رنگ از سرنگِ حاوی خونِ خودم استفاده کردم. من عاشق رنگِ سحرآمیزِ خون هستم و جذب شدن خون توسط الیاف پارچه را به شدت دوست دارم. به نظر من خون به شدت ارزشمند است و تنها برای همین کار حاضر بودم از خون استفاده کنم."

آنجلینا جولی و بیلی باب تورنتون و گردنبندهایی حاوی خون یکدیگر

چرا دو ستاره سینما به خوردن خون هم علاقه‌مند شدند؟

چرا دو ستاره سینما به خوردن خون هم علاقه‌مند شدند؟

سال‌ها قبل وقتی هنوز ازدواج آنجلینا جولی و بیلی باب تورنتون به طلاق ختم نشده بود، رابطه این دوستاره هالیوودی بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گرفت. گردنبندهایی با پلاکِ محتوی خونِ یکدیگر که این دو بازیگر در زمان رابطه به گردن داشتند هم مورد توجه رسانه‌ها قرار داشت. بیلی البته بابت شکل رسانه‌ای شدن این موضوع از رسانه‌ها شاکی است و می‌گوید:"این فقط یک ژستِ رمانتیک بود و رسانه‌ها طوری تصویرش کردند که انگار ما خون‌آشام هستیم و در یک زیرزمین تاریک زندگی می‌کنیم."

بیلی باب تورنتون ادامه می‌دهد:" در آن زمان ما خیلی کم یکدیگر را می‌دیدیم و هربار برای با هم بودن زمان کمی داشتیم. آن موقع آنجلینا به خاطر ضبط فیلم Tomb Raider در آن سر کره زمین بود و من در جایی دیگر مشغول ضبط فیلم Monster’s Ball  بودم. در آن زمان آنجلینا به این نتیجه رسید که با همراه داشتن خون یکدیگر، می‌توانیم این دوری را تا حدی جبران کنیم."

لیل ناس و طراحی یک کتانی با قطره‌های خون

چرا دو ستاره سینما به خوردن خون هم علاقه‌مند شدند؟

سال گذشته بود که این رپر آمریکایی 23 ساله در طرحی مشترک با MSCHF دست به طراحی مدلی خاص از کتانی‌ها با تعداد محدود زد. ثمره این همکاری 666 جفت کتانی مدل اِیر مکسِ 97، محصول برند نایکی بود که توسط لیل ناس و گروه هنری MSCHF با قطره‌های خون تزئین شده بود. ظاهرا پس از آنکه رپر آمریکایی حاضر نشد از خون خودش برای این طرح استفاده کند، خونِ مورد نیاز از اعضای گروه هنری تامین شد.

حواشی این طراحی عجیب همین‌جا پایان نیافت و چندی بعد شرکت نایکی اعلام کرد که برای این طرح با آن‌ها هیچ توافقی صورت نگرفته و قضیه را در دادگاه پیگیری خواهد کرد. گفتنی است که هر جفت از این کتانی‌ها 1000 دلار قیمت گذاری شده بود و خیلی زود همه 666 جفت آن(که در نوع خود تعدادعجیب و حاشیه برانگیزی است) به فروش رسید.

تونی هاوک و طراحی یک اسکیت بورد با خون خودش

چرا دو ستاره سینما به خوردن خون هم علاقه‌مند شدند؟

تونی هاوک یک از معروف‌ترین ورزشکاران رشته اسکیت بورد در دنیاست و هرچند حالا 53 سال دارد اما هنوز به شدت مورد توجه علاقمندان به این رشته قرار دارد. چندی قبل تونی هاوک در یک همکاری با گروه لیکوئید دِث دست به طراحی یک اسکیت بورد زد که در تزیینِ آن از قطره‌های خون تونی استفاده شده بود.

تونی و گروه هنری مجری این طرح با انتشار ویدئویی از این اتفاق، به خریداران این اسکیت بورد اطمینان دادند که در طراحی آن از خون واقعی تونی هاوک استفاده شده است.

گروه کیس و استفاده از خون اعضا در چاپ یک کتاب

چرا دو ستاره سینما به خوردن خون هم علاقه‌مند شدند؟

داستان این اتفاق به سال 1977 و اوج شهرت  گروه راکِ Kiss برمی‌گردد. در آن سال استن لی، بنیانگذار و مالک تشکیلات مارول تصمیم گرفت طی یک همکاری با اعضای این گروه، یک کتاب کامیک تولید کند. ظاهرا برای خاص‌تر شدن این همکاری تصمیم گرفته شد حجم کمی از خون اعضای این گروه راک با جوهر مورد استفاده برای چاپ کتاب مخلوط شود و این‌گونه طرفداران پر و پا قرص این گروه راک، یک یادگاری حسابی از این گروه داشته باشند.

این کتاب کامیک با عنوان A Marvel Comics Super Special!: Kiss و با تیراژِ500 هزار نسخه به بازار عرضه شد و تا سال 1990 و انتشار دوباره کامیک‌های اسپایدرمن، همکاری کیس و مارول پرفروش‌ترین تک کتاب این کمپانی به حساب می‌رفت.

منبع: برترین ها
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها