عکس بهنوش طباطبایی قبل از عمل

تغییر چهره بهنوش طباطبایی با عمل زیبایی را در ادامه مشاهده می کنید.

عکس بهنوش طباطبایی قبل از عمل

سیده بهنوش طباطبایی بازیگر ایرانی است. او برای ایفای نقش در فیلم «ماجرای نیمروز، رد خون» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷) شد. در ادامه عکسی از قبل عمل بهنوش طباطبایی مشاهده می کنید: 

بهنوش+طباطبایی (2)

بهنوش طباطبایی ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در محلۀ یوسف‌آباد تهران متولد شد. پدرش سید ناصر طباطبایی کارشناس عمران در وزارت مسکن و شهرسازی و مادرش آموزگار بود. وی فرزند دوم خانواده است و تنها یک خواهر بزرگتر بنام تینوش دارد. طباطبایی در رشته مهندسی کامپیوتر دارای مدرک لیسانس و در رشتۀ روانشناسی دارای مدرک دکترا در حوزۀ روانشناسی تربیتی است. او یک دوره بازیگری را نیز در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است.

طباطبایی بواسطه بازی در فیلم مصائب دوشیزه با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، آشنا شد و این دو در ۱۱ اسفند سال ۱۳۸۹ با یکدیگر ازدواج کردند؛ ولی بعد از ۶ سال زندگیِ مشترک، در سال ۱۳۹۵ این زوج هنرمند از یکدیگر جدا شدند.

منبع: مثلث آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    خشکله

  • ناشناس
    0

    عمل زیبایی یعنی کدوم قسمت صورتش رو عمل کرده؟
    دماغش؟فک ؟....؟این رو هم بنویسید بدونیم تا ما هم بریم خوشگل کنیم خودمون رو تا یکی بیاد ما رو هم بگیره از این مجردی دربیاییم ؟

  • احمد حسنی
    0

    متاسفانه اکثر هنرمندان کشورمان به زندگی پایبند نیستند و ازدواج پایدار ندارند. با توجه باینکه بیشتر جوانان از هنرمندان الگو برداری میکنندلازم است که هنرمندان عزیز قدر موقعیت اجتماعی خودشان را بدانند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها