روایت خانم بازیگر از شبی که خواست خودکشی کند

​بهنوش بختیاری، بازیگر تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی از شبی گفت که به گفته خودش قصد داشت ۳۰ عدد قرص زاناکس بخورد اما صدایی در سرش گفت فردا روز دیگری است.

روایت خانم بازیگر از شبی که خواست خودکشی کند

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی با اشاره به این که در یک سال اخیر به گفته خودش، شاهد هجمه‌های بسیاری چه از سوی همکارانش و چه از سوی مردم علیه خود بوده است، چنین گفت:

«تاریخ نشان داده است هر کسی که می‌میرد عزیز و نازنین می‌شود و همه به یاد خوبی‌هایش می‌افتند. من در این مدت شاید بیش از ۱۰ بار آرزوی مرگ کرده‌ام. من، آدم بسیار قوی و قلدری هستم و گاهی اوقات با خود می‌گویم اگر فقط یک مورد از اتفاقاتی که برای من افتاد، برای یکی از آدم‌های سوسول دور و برم می‌افتاد دوام نمی‌آورند. من شاهد هجوم‌های ۸۰ میلیونی آدم‌ها علیه خودم بوده‌ام. شاید اگر به شما یا هر کس دیگری، در یک جمع چهار نفره، یک نفر بد نگاه کند طاقت نیاورید ولی من بارها شاهد حمله همکارانم و حمله مردم بوده‌ام. حمله‌هایی نابخردانه و ناجوانمردانه. چند وقت پیش شبی خیلی بد داشتم و با وجود تمام قدرتم و تمام کتاب‌هایی که دور و برم جمع کرده‌ام و تمام ویس‌های انگیزشی با عبارت‌های تاکیدی، یک مرتبه، یک جعبه زاناکس برداشتم و ۳۰ قرص کف دستم خالی کردم و به خودم گفتم تمامش کن. این قدر حالم بد بود. نمی‌دانم چه صدایی بود که به من گفت برو بیرون، قدم بزن، حالت عوض می‌شود و قطعا فردا روز بهتری است.»

منبع: رویداد ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    15

    سلام بهنوش جان ،شما خیلی خانم خوبی هستی ودوست داشتنی،هنوزم فیلمهاتون رو میبینم از بودن شما دران فیلم فقط شاد میشم ،سلامت باشی

  • ناشناس
    1

    خودکشی دل و جگر می خواهد ولی خدا را شکر تو اهلش نیستی و فقط ادایش را در می آوری برای دیده شدن بیشتر! اگر می خواهی بیشتر دیده شوی و فراموش نشوی باید خلاقیت بیشتری در هنر بازیگری از خود نشان بدهی و وارد دنیای حاشیه نشوی.

  • ناشناس
    2

    دنباله رو باد

  • ناشناس
    6

    کاشکی این دلقک زشت وآشغال خودشو راحت کرده بود که مردم رو ناراحت نکنه.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بهنوش خانم ناراحت نشو ، مردم هنرمندان متواضع خود را دوست دارند و شما هم یکی از آنها هستید

  • خل‌‌‌‌چل
    0

    این‌خانم‌‌بخاطر‌اینکه‌تحویلش‌‌نمگیرن‌
    هرز‌گاهی‌‌شروع‌به‌هذیان‌‌گویی‌‌می‌کند
    تا‌دیده‌شود

  • ح
    2

    امیدوارم هیچ بازیگری دست به خودکشی نزند.بازیگر خوبی هستن ان شاالله در زندگی موفق هم باشن

  • ناشناس
    0

    چقدر ناز و زیبا

  • ناشناس
    0

    البته خود کشی رو آدمی انجام میده که خدا رو از زندگیش حذف کرده .سرآمد همه دلخوشیها خداست
    سوئد بالاترین امکانات رفاهی و آزادی رو داره والبته بالاترین آمار خودکشی آدمی که وصل به خدا نیست ضعیف وحساس میشه حرف مردم دلیل احمقانه ای برا خودکشی بدن یک امانت است در خدمت انسان برای رسیدن به کمال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها