بیتای راز بقا قدیم‌ها چه شکلی بوده؟

هدیه بازوند که این روزها با ایفای نقش بیتا در سریال راز بقا مورد توجه قرار گرفته است، با انتشار عکسی قدیمی از خود، زیبایی اش را به رخ کشید.


بیتای راز بقا قدیم‌ها چه شکلی بوده؟

هدیه بازوند بازیگر کرد سینما و تلویزیون که با بازی در نقش روژان دختر نورالدین در نون خ به شهرت رسید، به تازگی نقش بیتا را در سریال راز بقا در دومین همکاری خود با سعید آقاخانی تجربه می کند. خانم بازیگر عکس متفاوتی از کودکی خود با چهره ای متفاوت و حیرت‌زده منتشر ساخته است که در ادامه این بخش  مشاهده خواهید کرد.

تغییر چهره هدیه بازوند از گذشته تا امروز

هدیه بازوند بیتای سریال خانگی راز بقا در صفحه شخصی خود در فضای مجازی عکسی از کودکی خود را منتشر ساخته است تا بگوید که خانم های کرد جزو زیباترین زنان سرزمینمان هستند.

بچگی هدیه بازوند

هدیه بازوند در گذر زمان/ عکس جدید از نوید ذبیحی طار

تصویر زیبای دیگری که خانم بازیگر، از دوران کودکی اش منتشر کرده است، تصویری است مربوط به 6 سالگی او که همراه خاطره ای جالب و قدیمی رونمایی شد.

کودکی هدیه بازوند

هدیه بازوند بانوی کرد سینمای ایران

هدیه بازوند بازیگر سینما و تلویزیون متولد 27 مرداد سال 1366 در بندرعباس است اما اصالتا کرد و اهل کرمانشاه می باشد. خانم بازیگر فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد و پس از گذراندن کلاس های بازیگری پا به عرصه هنر نهاد و اولین تجربه بازیگری خود در جلوی دوربین را با بازی در سریال هشتگ خاله سوسکه در نقش موش بند به دست‌آورد. او در فیلم سینمایی آنجا همین ساعت، سریال نون خ، سریال راز بقا نیز ایفای نقش کرده است.

منبع: نمناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها