در آستانه روز قدس

اینستاگرام، صفحه منتسب به فرمانده کل ارتش را بست!

در آستانه روز جهانی قدس، اینستاگرام در اقدامی مخالف شعارهای آزادی بیان، صفحه منتسب به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را بست.

اینستاگرام، صفحه منتسب به فرمانده کل ارتش را بست!

اینستاگرام که پیش از این با مسدود کردن صفحاتی که نام و نشانی از سردار سپهبد شهید سلیمانی در آن بود، ضدیت خود با آزادی بیان را نشان داده بود، در تازه‌ترین اقدام، در آستانه روز جهانی قدس، همراهی خود با صهیونیست‌ها را به نمایش گذاشت و صفحه منسوب به فرمانده کل ارتش ایران را مسدود کرد.

مواضع انقلابی امیر موسوی و صراحت او در اخذ مواضع ضدصهیونیستی، از جمله دلایلی است که اربابان اینستاگرام را واداشته که صفحه منتسب به این چهره را مسدود کنند.

به نظر می‌رسد دلیل دیگر بستن این صفحه، نقش مهم فرمانده کل ارتش در حفظ انسجام نیروهای مسلح در کشور باشد.

مواضع امیر موسوی که بسیاری او را محور وحدت نیروهای مسلح دانسته و حمایت او از همه ارکان نیروهای دفاعی کشور، از جمله سپاه پاسداران، الگویی برای دیگر فرماندهان است، حالا خشم دشمنان انقلاب اسلامی را به دنبال داشته و آنها محبوبیت این چهره در شبکه‌های اجتماعی را برنتابیده‌اند.

هرچند فرمانده کل ارتش شخصا اکانتی در فضای مجازی ندارد، اما صفحات و کانال‌های منسوب به او نیز هدف حملات هکری و سانسور رسانه‌ها و پلتفورم‌های غربی قرار می‌گیرد که این خود نشان دهنده هراس از نفوذ اندیشه انقلابی در فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: پهپاد ارتش که خواب را از چشمان اسرائیل گرفت/ وحشت رسانه های صهیونیستی از پرنده جدید ایران/ کمان 22 چه ویژگی هایی دارد؟

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • نظرگو
    3

    شعار آزادی بیان؟؟

  • سیف الله
    3

    سلام فرمانده تورا خدا به فکر معیشت پرستا ارتشم باش به خدا جلوی خانواده‌ام ن زن وپچه هامون شرمندم نزار شرمنده نباشیم

  • ناشناس
    3

    فر مانده مقتدر ارتش از تو حمایت می کنیم و آمریکائی های دروغگوی مدافع آزادی بیان اینجا هم خباثت خود را آشکار کردند

  • 1

    این موضوع سابقه دارد وحسابهای کاربری با محتوای شهید سلیمانی و سپاه و سخنگوی دولت و بعضی کاربران معمولی را هم بسته اند!!این است مفتضح شدن شعار دروغین آزادی بیان !!!آزادی بیان برای مخالفین نظام ایران وجود دارد ولی موافقین و جان بر گفان نه !!

  • 1

    آفتاب زیر ابر پنهان نمی ماند با مقاومت دلاوران ایرانی رسوا می شوند همچنان که قبلا رسوا شده اند

  • سید
    2

    ارتش باید مدافع مردم باشد. و مردم هم ارتش را جان خود می دانند. و فر مانده هم خود را نباید از مردم دور وبه تروریست ها نزدیک کند. تا از تحریم باز ماند و پشتوانه مردم باشد.

  • ناشناس
    1

    من یک جانباز یک رزمنده یک بازنشسته سپاه دست شما را می بوسم امیر سرفراز موسوی امروز به ارتش حزب‌الله افتخار می کنیم

  • ناشناس
    1

    سلام خداقوت خسته نباشید فرمانده محترم کل ارتش ایران اسلامی سرافراز لطفاً به وضعیت حقوق ومعیشت پایوران ارتش انقلابی وفداکار برسید الان ارتش کمترین حقوق رادریافت می‌کند وهمچنین چندسال قبل قرار بودکه ماهیانه 60شصت ساعت اضافه کاری درنیمه هرماه به حساب پایوران واریز نماییدکه حق وناحق نگردد متاسفانه این طرح بسیارخوب کلاتاکنون اجرایی نگردیده است وفقط ارگانهای حفاظت وعقیدتی وسیاسی این طرح را در کل ارتش اجرانمودده اندبرای پایوران تحت امرخودشان به غیرازپاداش ودیگرتشویقی. هایی که دارند لطفاً دستورجهادی وانقلابی این ططرح راصادرنمایید منوط به اوامرعالیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها